| [ GZ ] Between you and me. | |
|
331 Actief
| |
| Onderwerp: [ GZ ] Between you and me. za 23 maa 2013 - 18:11 | |
| S'up bro's? :3 Well, ik ben net begonnen met little Timber en ben natuurlijk verliefd op 'm. Maar door zijn verlegen en ingetrokken karakter is het moeilijk voor hem om vrienden te maken. Dit bracht mij op een klein ideetje. Het is niet veel of super extreem spannend, ook geen verhaallijn, maar het lijkt me toch leuk voor Timber om dit te hebben.
Al vanaf zijn kittentijd voelt Timber zich buitengesloten van iedereen. Zijn broertje en zusje zijn bijna de enige katten die hij 'goede vrienden' noemt en anderen kittens ziet hij meer als aardige verschijningen. Maar toch, op een dag ontmoet hij een kitten [kater of poes] en daar klikt het gewoon mee. Het begin is wat stroef, aangezien Timber niet goed weet hoe hij een vriend maakt en hoe hij deze moet behandelen. Maar toch, hij vertrouwt deze kitten en eindelijk voelt hij zich wat blijer.
Zijn ceremonie is geëindigd en nu draagt Timber de naam Timberpaw. Zijn beste vriend is ook Apprentice geworden en de eerste paar dagen zijn heel gezellig. Ze gaan vaak op pad in het territorium van WindClan. Maar dan komen de andere Apprentices ook in zicht. Ze vinden Timber maar een aansteller en doen vooral geen moeite hem in hun groep te verwelkomen. Maar toch tonen ze enige interesse in zijn vriend. Deze is verrast door de plotselinge aandacht van anderen en trekt steeds meer naar het groepje toe, zodat Timer uiteindelijk alleen komt te staan. En dan valt hij weer in die eindeloze put waar maar geen licht in kan komen. Hij probeert nog contact te zoeken met zijn vriend, maar deze wil nu even niet meer gezien worden met hem. Steeds vaker wordt hij weggehaald door de andere Apprentices. Op een dag besluit hij zijn vriend 's nachts wakker te maken en vraagt hij of deze met hem mee wilt komen. Buiten het kamp vraagt hij wat zijn/haar keuze is. Bij Timber blijven of in het groepje komen. En dan komt de 'leider' van het Apprentice-groepje en betrapt deze de twee. Hij vraagt wat er aan de hand is en moeizaam wordt dit uitgelegd. Dan vraagt hij ook aan Timber's vriend wat zijn/haar keuze is. Na een heel drama besluit deze toch voor de populariteit te gaan en laat deze Timber achter.
De rest van zijn Apprenticetijd heeft hij gewoon doorstaan, maar steeds snakte hij naar een beste vriend in wie hij zijn hartje kon luchten. Maar deze kans had hij al verspeeld en deze zat nu te genieten van de populariteit. Timber wordt een Warrior en ziet dat hij nog steeds nauwelijks wordt geaccepteerd. Weer komt hij zijn voormalig beste vriend tegen, die zich nog steeds in het groepje bevind. Tijdens een patrouille wordt hij ingedeeld met de leider die zijn beste vriend had afgepakt. Deze besluit hem even onder vier ogen te spreken. Alleen loopt dit niet goed af. De leider zegt tegen Timber dat deze geen contact meer moet proberen te zoeken met zijn vriend en dat deze zijn groepje met rust moet laten. [en eventueel nog meer] Timber is zo van streek dat hij wegvlucht van de leider en hij zich verbergt ergens op het territorium. Pas laat in de avond wordt hij gevonden. En door wie? Jep door zijn vriend. Deze had alles gehoord van een andere Warrior die mee was op de patrouille en heeft de leider verteld dat hij/zij hem nooit meer wilt spreken. Vanaf dat moment heeft Timber weer zijn beste vriend terug. Finally. Dat is mijn idee voor little Timber. Maar ik zal even samenvatten wat ik dus zoek:
- Beste vriend van Timber [kater/poes][rond dezelfde leeftijd][Frostkit][Sunnykit][Whisperkit]
- Leider van het Apprentice groepje [kater/poes][max. 2 Moons ouder][Drowningpaw]
- Overige leden van het groepje [Wishpaw][Whisperkit][?]
- Extra [ideeën mogen gemeld worden]
Nou, ik hoop op veel aanmeldingen, ja mag uitgebreide lijstje maken en ik let vooral op hoe vaak je post en of je gewoonweg actief bent.
xx Soof
[ Theme ]
You can feel the light start to tremble Washing what you know out to sea You can see your life out the window, tonight.
Laatst aangepast door Timberkit. op zo 24 maa 2013 - 18:57; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. za 23 maa 2013 - 18:14 | |
| Naam: Cat Naam kat: Wishpaw Welke rol: Een lid van het Apprentice groepje Ideeën: Wishpaw is van nature niet slecht. Misschien dat ze Timberpaw best interressant vindt. - Amazing stamps & other shizzle:
|
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. za 23 maa 2013 - 18:18 | |
| Ik meld Frostkit aan voor beste vriend, gezien hij dol is op z'n siblingsxD |
|
| |
331 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. zo 24 maa 2013 - 13:51 | |
| Please, guys, ik heb zeker nog 2 à 3 katten nodig voor het populaire groepje ;-; |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. zo 24 maa 2013 - 13:57 | |
| Ik wil Sunnykit wel aanmelden voor goede/beste vriendin van Timber =3 |
|
| |
331 Actief
| |
| |
| |
Viktor 212 Actief
| |
| |
| |
331 Actief
| |
| |
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. zo 24 maa 2013 - 16:32 | |
| Ja, is goed (: Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit"Run your fingers through my soul. For once, just once, feel exactly what I feel, believe what I believe, perceive as I perceive, look, experience, examine, and for once; just once, understand."
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. zo 24 maa 2013 - 18:46 | |
| Ik Wil wel met Drowingpaw [7 Moons] de leider van het groepje zijn of een kat die in het groepje zit. |
|
| |
331 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. di 26 maa 2013 - 18:14 | |
| Nog iemand? :3
Hoe meer zielen hoe meer vreugd? ^^' |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. vr 29 maa 2013 - 18:36 | |
| Goed, om te beginnen, sorry voor de laatste post, maar ik heb het gisteren nogal druk gehad, dus sorry voor het lange wachten ^^' Ik ga de rollen bekend maken :3- De BFF is:
Sunnykit aka Marieke ;D
- De leider van het groepje is:
Drowningpaw aka Jinte ;D
- De overige leden van het groepje zijn:
Wishpaw aka Cat & Whisperkit aka Viktor ;D Voor de BFF, we kunnen nu beter een paar topics achter de rug hebben, waarbij Timber wat meer elfvertrouwen krijgt rond zijn vriend. Voordat de ceremonie komt, want dan begint de drama ^^
[ Theme ]
You can feel the light start to tremble Washing what you know out to sea You can see your life out the window, tonight. |
|
| |
299 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Between you and me. | |
| |
|
| |
|