Search for Silverthought

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Search for Silverthought

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverthought
Member
Search for Silverthought DPKsfdL
1
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverthought
BerichtOnderwerp: Search for Silverthought   Search for Silverthought Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:09

Aangezien ik het niet kon laten heb ik een nieuw account; Silverthought.
Ze komt in de WC en dus ik heb het liefst dat de meeste gezochte katten ook hiervandaan komen. Haar karakter is erg gesloten, ze vertrouwt echt helemaal niemand. Dit zal niet snel veranderen, dus vrienden maken doet ze niet zo snel. Ze was als kitten helemaal alleen, aangezien haar ouders haar haatten en haar 2 broertjes wilden niets met haar te maken hebben. Ze was de jongste van een nestje van drie en dat heeft ze vroeger gemerkt ook. Omdat ze zich buitengesloten voelde, kreeg ze een denkbeeldige vriendin, Glowkit. Deze kat heeft nooit bestaan, alleen in haar gedachten. Ze voerde hele gesprekken met haar denkbeeldige vriendin, waardoor ze rare blikken kreeg van haar leeftijdsgenootjes die allemaal heel normaal met de andere kittens speelden. Toen ze leerling werd na de ceremonie, kreeg ze een mentor met wie het helemaal niet klikte. Deerheart was zijn naam. Hij vond dat Silverpaw een niksnut was, ze zou nooit een goede warrior worden. Ze had hetzelfde gehoord van haar ouders en broertjes en nu dus ook van haar mentor. Ze had het gevoel alsof ze er voor niets was. Ze ging zich geslotener opstellen en wwas altijd alleen. Bij haar trainingen kwam ze op een gegeven moment niet meer omdat ze doodsbang was geworden voor Deerheart. Toch heeft ze haar warriornaam gekregen, Silverthought. Ze was enorm blij dat ze al haar nare herinneringen kon laten gaan en ze wil geen contact meer met haar broertjes, ouders of mentor. Ze probeert zich nu wel wat socialer op te stellen en één goede vriend/vriendin te hebben.

Gezocht:
- Eén van haar broers, aangezien dat nogal leuke topics kan opleveren ghehehe. (Allebei mag ook)
- Eén goede vriend/vriendin die alles met Silver gaat doen
- Een aantal katten met gewoon een topic

x Sharon
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Search for Silverthought   Search for Silverthought Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:14

Ik wil wel een topicje met haar, ik vindt het namelijk fijner om echt in de rpg vriendinnen te krijgen, dus we zien wel wat er voor een band groeit ;D
-Met Honeyblossom-

If there ever comes a day
when we can't be together
Search for Silverthought 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

- Winnie the Pooh
Thistleclaw
StarClan
Search for Silverthought JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Search for Silverthought   Search for Silverthought Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:26

Ik bied Softsnow aan als goede vriend (:
Hij is een rustig, vriendelijk en aardig karakter en vind 't best om andere te helpen (:

Search for Silverthought FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Search for Silverthought   Search for Silverthought Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 18:01

Misschien een topic'je met Wishpaw of Treeleaf?

Search for Silverthought EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Search for Silverthought   Search for Silverthought Icon_minitime

Search for Silverthought
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: