|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 15:52 | |
| - Otterpaw schreef:
- Ik heb echt een geweldige dag gehad. x'D Ik en m'n crush gingen dingen uit elkaars mond eten. x'DDD Oké, we zijn raar. Iedereen liep op al het snoep enzo te spugen en wij gingen t gwn eten enzo. x'DD
Wtf? XD |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 15:55 | |
| - Fireheart schreef:
- Otterpaw schreef:
- Ik heb echt een geweldige dag gehad. x'D Ik en m'n crush gingen dingen uit elkaars mond eten. x'DDD Oké, we zijn raar. Iedereen liep op al het snoep enzo te spugen en wij gingen t gwn eten enzo. x'DD
Wtf? XD Ik zei toch we zijn raar. :') Ik zit zegmaar elke pauze op zijn schoot maar hij was net buiten geweest en had ijskoude handen, dan gaat ie zn handen in m'n shirt stoppen dus ik ging helemaal gillen enzo. :') Die docenten worden altijd boos op ons omdat we druk zijn. :') Maar hij was wel lief want hij ging m'n rug masseren en chocola in m'n mond doen. xD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 15:56 | |
| - Otterpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Otterpaw schreef:
Wtf? XD Ik zei toch we zijn raar. :') Ik zit zegmaar elke pauze op zijn schoot maar hij was net buiten geweest en had ijskoude handen, dan gaat ie zn handen in m'n shirt stoppen dus ik ging helemaal gillen enzo. :') Die docenten worden altijd boos op ons omdat we druk zijn. :') Maar hij was wel lief want hij ging m'n rug masseren en chocola in m'n mond doen. xD awwww so cute c: |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:13 | |
| meeh meeh meeh erza x 100 te epic battle <3 afl 167 voor de 6e keer kijken |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:16 | |
| - Shrewleap schreef:
Ik heb zin om sommige mensen een tik op hun kop te geven >-<
Ik ga maar eens posten.. Waarom wil je sommige mensen op hun kop tikken:O |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:16 | |
| - Katniss schreef:
- meeh meeh meeh erza x 100 te epic battle <3
afl 167 voor de 6e keer kijken Erza is serieus een bitch ^.^ |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:20 | |
| |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:22 | |
| |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:23 | |
| Stadswandeling in A'dam was zooooo leuk <3 Hahaha had samen met m'n crush voor 5,50 een zak snoep gekocht, scheurt de zak, gaat het meisje in mijn groepje het van de straat eten XDDDD En we gingen zo over de Wallen, staat er zo'n prostituee door het raam met een van de jongens uit m'n groepje te flirten, lacht hij en steekt hij zijn duim op :') En achter de Zuiderkerk was ook een straatje met prostituees waar ze de weg aan het verbouwen waren, komt er zo'n bouwvakker met zo'n kippenbotje naar ons toe: "Jaaa kijk dit is een dinobot!" Nou goed er waren dus allemaal prostituees, dus echt zo: prostituee - prostituee - prostituee - prostituee - KINDERDAGVERBLIJF XD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:24 | |
| - Otterpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Otterpaw schreef:
Wtf? XD Ik zei toch we zijn raar. :') Ik zit zegmaar elke pauze op zijn schoot maar hij was net buiten geweest en had ijskoude handen, dan gaat ie zn handen in m'n shirt stoppen dus ik ging helemaal gillen enzo. :') Die docenten worden altijd boos op ons omdat we druk zijn. :') Maar hij was wel lief want hij ging m'n rug masseren en chocola in m'n mond doen. xD Cker dat je nog geen koppel bent dan? XD Klinkt veelbelovend. |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:29 | |
| WEEKEND |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:40 | |
| - Raggedkit schreef:
- Shrewleap schreef:
Ik heb zin om sommige mensen een tik op hun kop te geven >-<
Ik ga maar eens posten.. Waarom wil je sommige mensen op hun kop tikken:O Ik denk niet dat je zin hebt in mijn lange verhaal x'3 |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:49 | |
| Weet iemand de leeftijdsgrens waarop je sigaretten mag kopen? Heb het nodig voor een verslag, en er stond op google dat ze het zouden verhogen naar 18 maar ik weet niet of dat dus al is gebeurd xD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:52 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- Weet iemand de leeftijdsgrens waarop je sigaretten mag kopen? Heb het nodig voor een verslag, en er stond op google dat ze het zouden verhogen naar 18 maar ik weet niet of dat dus al is gebeurd xD
nu nog 16 dacht ik |
|
| |
127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:53 | |
| - Snowcrystal schreef:
- IROOO DON'T IGNORE MEEEE
WATTAN ________________________________ Moet zo korfballen met ongelofelijke spierpijn. Ik ging springen, zoals gewoonlijk op maandag. Fjorden zijn sterk, weten jullie waarschijnlijk wel. Trekt ze haar nek zo hard naar beneden, niet verwacht, ligt op nek, nog een keer nek even op en neer gooien, er voor liggen, pony gaat op je staan, fijn he : ) |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 16:54 | |
| - Spotlight schreef:
- Cinnamonpaw schreef:
- Weet iemand de leeftijdsgrens waarop je sigaretten mag kopen? Heb het nodig voor een verslag, en er stond op google dat ze het zouden verhogen naar 18 maar ik weet niet of dat dus al is gebeurd xD
nu nog 16 dacht ik Dankje ^-^ |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 17:23 | |
| Iro forum is open! wij topic je doen? maak wel aan |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 17:24 | |
| Miep. Zo maar naar werk toe gaan. Het is jammer dat ik vanavond niet mee kan stappen omdat ik morgen om half 9 proefwerk heb >>
Damn you Biology D: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 17:26 | |
| Naja, gelukkig is er één dingetje waar ik vandaag blij mee ben geworden <'3 Een fcking 9 voor m'n Grieks proefvertaling hoogste van de klas ^^'
@Quinty;; Succes D:
Natuurkunde al gehad? x'D |
|
| |
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2013 - 17:29 | |
| - 'Firepaw' schreef:
- Snowcrystal schreef:
- IROOO DON'T IGNORE MEEEE
WATTAN
Moet zo korfballen met ongelofelijke spierpijn. Ik ging springen, zoals gewoonlijk op maandag. Fjorden zijn sterk, weten jullie waarschijnlijk wel. Trekt ze haar nek zo hard naar beneden, niet verwacht, ligt op nek, nog een keer nek even op en neer gooien, er voor liggen, pony gaat op je staan, fijn he : ) Gisteren negeerde je me op msn/skype |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|