|
|
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:14 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Honeypaw' schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Ik deed het bijna in mijn broek toen ik zag dat Littlepaw had gereageerd op het hoge rang aanmeldingen topic. D:
Ik ook :'D Mijne is nie eens af, maar ik denk dat ik dat niet ga afmaken. Er zitten veel te goede mensen voor mij bij... Hey, als je niet probeert weet je het toch nooit? (: Wie weet ga je er spijt van krijgen later dat je je niet hebt aangemeld! Ja uhu :3 En ik ben al trots genoeg dat ik me aan heb gemeld, iedereen maakt een kansje en ik ga nu Lions geschiedenis schrijven & dan lekker een voorbeeld postje maken, voor bijvoorbeeld een ceremonie ofzo, dan weten ze ook hoe ik dat ga doen. Mja, maar ik ben m'n vertrouwen verloren door de 0 stemmen van vorige keer (ook al gaan we nie eens stemmen :') |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:14 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Trololol. x'D
#Linn: Toen ik zo'n klein tekstje zag was ik weer opgelucht. x'D Jup, jup ik ook xD Ik dacht echt zovan; Pfieeuww... Ik heb dus nog tijd om mijn aanmelding nog meer te verbeteren :'D Succes iedereen, als ik dat nog niet gezegd had ~ |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:16 | |
| - Keithy schreef:
- Hoe kan je ook al weer Rogue worden? x3
je klikt bij de legenda (bij waar je ook kunt vinden wie er allemaal online is) op Rogues en dan kun je je daar aanmelden voor Rogue |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:16 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Trololol. x'D
#Linn: Toen ik zo'n klein tekstje zag was ik weer opgelucht. x'D Jup, jup ik ook xD Ik dacht echt zovan; Pfieeuww... Ik heb dus nog tijd om mijn aanmelding nog meer te verbeteren :'D Succes iedereen, als ik dat nog niet gezegd had ~ Haahaha. x'D Ik opende zo Warrior Cats, en het eerste wat me opviel was dat Littlepaw daar had gereageerd. I was like: THEY GOTTA BE KIDDING ME. >o Maar idd, succes iedereen. :') |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:17 | |
| EVen kijken, miss nog naam veranderen vna hoge rang aanmelding en voorbeeldpost maken (:
|
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:19 | |
| Ok, ik heb besloten te wachten. Ik meld mezelf liever aan voor een andere hoge rang dan voor Deputy/Leader. In ieder geval niet nu. |
|
| |
116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:36 | |
| Iemand die me gemist heeft? xD
|
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:37 | |
| |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:42 | |
| Wil er iemand reageren bij mijn topic bij Small Lake? ^^ |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:43 | |
| - Acornpaw schreef:
- Iemand die me gemist heeft? xD
een beetje x3 |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:44 | |
| Vrolijk liep ze naast haar partner. In de tijd dat ze veel lol hadden gemaakt zijn ze echt naar elkaar gegroeid en is er een relatie uit die twee ontstaan. Ze glimlachte naar hem en likte over zijn oor. Ze was inmiddels al hoog zwanger van de kater en ze besloten om een wandeling te maken. Ze wandelde gezellig samen door het territorium, tot ze opeens een grommend geluid hoorde. ''Hond!'' schreeuwde ze bang. Verder op was er een Tweebeen met een andere Tweebeen aan het praten en de hond was losgekomen van de twee tweebenen. Ze begonnen te rennen samen, toen ze opeens struikelde en viel. ''Loudwind! Help!'' schreeuwde ze en voelde de grond onder haar dreunen en trillen. De hond was bijna bij haar toen Loudwind op de hond belande. De hond schudde Loudwind van zich af. ''Ga maar alvast Dawnflower! Verstop je voor de hond!'' riep de kater naar haar toe. ''Nee Loudwind! Ik laat je niet alleen!'' Schreeuwde ze. ''Doe het voor onze kittens!'' schreeuwde Loudwind en ze knikte. Ze verstopte zich achter een heuvel. En keek toe naar de hond en Loudwind. Na lang wachten, riepen de Tweebenen hun hond terug, en de hond luisterde. Ze rende naar Loudwind, die op de grond lag. ''Nee... Loudwind...'' Murmelde ze tegen hem. Ze verstopte haar hoofd tussen zijn vacht. ''Dawn...'' fluisterde hij tegen haar. ''Loud.. Alsjeblieft blijf bij me...'' murmelde ze zacht tegen de kater. Hij glimlachte. ''Nee Dawn, Starclan heeft dit lot voor me bepaald...'' murmelde hij tegen haar en likte haar over haar kop. ''Zorg voor onze kittens.'' Murmelde hij tegen haar en een traan viel op de grond voor haar. ''Nee... Loudwind! Nee! Alsjeblieft... Blijf bij me! Nee! Loud! Nee... Nee...'' huilde ze. ''Iemand! Help me! Alsjeblieft! Help...'' Schreeuwde ze huilend. Ze ging tegen het lichaam liggen, de rode kater moest blijven leven, hoe dan ook. Haar witte vacht werd rood. Toen ze een kat rook dichtbij. ''Help! Help Ons!'' riep ze. De kat hoorde haar, want de poes rende naar haar toe en zag het lijk van de kat. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg ze aan haar. Dawnflower barstte weer in tranen uit. ''Het was een hond..'' huilde ze tegen de poes.
Wat doe ik Dawn aan voor haar geschiedenis :'c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:46 | |
| - Dawnflower schreef:
- Vrolijk liep ze naast haar partner. In de tijd dat ze veel lol hadden gemaakt zijn ze echt naar elkaar gegroeid en is er een relatie uit die twee ontstaan. Ze glimlachte naar hem en likte over zijn oor. Ze was inmiddels al hoog zwanger van de kater en ze besloten om een wandeling te maken. Ze wandelde gezellig samen door het territorium, tot ze opeens een grommend geluid hoorde. ''Hond!'' schreeuwde ze bang. Verder op was er een Tweebeen met een andere Tweebeen aan het praten en de hond was losgekomen van de twee tweebenen. Ze begonnen te rennen samen, toen ze opeens struikelde en viel. ''Loudwind! Help!'' schreeuwde ze en voelde de grond onder haar dreunen en trillen. De hond was bijna bij haar toen Loudwind op de hond belande. De hond schudde Loudwind van zich af. ''Ga maar alvast Dawnflower! Verstop je voor de hond!'' riep de kater naar haar toe. ''Nee Loudwind! Ik laat je niet alleen!'' Schreeuwde ze. ''Doe het voor onze kittens!'' schreeuwde Loudwind en ze knikte. Ze verstopte zich achter een heuvel. En keek toe naar de hond en Loudwind. Na lang wachten, riepen de Tweebenen hun hond terug, en de hond luisterde. Ze rende naar Loudwind, die op de grond lag. ''Nee... Loudwind...'' Murmelde ze tegen hem. Ze verstopte haar hoofd tussen zijn vacht. ''Dawn...'' fluisterde hij tegen haar. ''Loud.. Alsjeblieft blijf bij me...'' murmelde ze zacht tegen de kater. Hij glimlachte. ''Nee Dawn, Starclan heeft dit lot voor me bepaald...'' murmelde hij tegen haar en likte haar over haar kop. ''Zorg voor onze kittens.'' Murmelde hij tegen haar en een traan viel op de grond voor haar. ''Nee... Loudwind! Nee! Alsjeblieft... Blijf bij me! Nee! Loud! Nee... Nee...'' huilde ze. ''Iemand! Help me! Alsjeblieft! Help...'' Schreeuwde ze huilend. Ze ging tegen het lichaam liggen, de rode kater moest blijven leven, hoe dan ook. Haar witte vacht werd rood. Toen ze een kat rook dichtbij. ''Help! Help Ons!'' riep ze. De kat hoorde haar, want de poes rende naar haar toe en zag het lijk van de kat. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg ze aan haar. Dawnflower barstte weer in tranen uit. ''Het was een hond..'' huilde ze tegen de poes.
Wat doe ik Dawn aan voor haar geschiedenis :'c Lawl, die dochter in jouw zoektopic heeft dezelfde leeftijd als Hidden. Nu wil ik me aanmelden xD |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:48 | |
| - Hiddenflower schreef:
- Dawnflower schreef:
- Vrolijk liep ze naast haar partner. In de tijd dat ze veel lol hadden gemaakt zijn ze echt naar elkaar gegroeid en is er een relatie uit die twee ontstaan. Ze glimlachte naar hem en likte over zijn oor. Ze was inmiddels al hoog zwanger van de kater en ze besloten om een wandeling te maken. Ze wandelde gezellig samen door het territorium, tot ze opeens een grommend geluid hoorde. ''Hond!'' schreeuwde ze bang. Verder op was er een Tweebeen met een andere Tweebeen aan het praten en de hond was losgekomen van de twee tweebenen. Ze begonnen te rennen samen, toen ze opeens struikelde en viel. ''Loudwind! Help!'' schreeuwde ze en voelde de grond onder haar dreunen en trillen. De hond was bijna bij haar toen Loudwind op de hond belande. De hond schudde Loudwind van zich af. ''Ga maar alvast Dawnflower! Verstop je voor de hond!'' riep de kater naar haar toe. ''Nee Loudwind! Ik laat je niet alleen!'' Schreeuwde ze. ''Doe het voor onze kittens!'' schreeuwde Loudwind en ze knikte. Ze verstopte zich achter een heuvel. En keek toe naar de hond en Loudwind. Na lang wachten, riepen de Tweebenen hun hond terug, en de hond luisterde. Ze rende naar Loudwind, die op de grond lag. ''Nee... Loudwind...'' Murmelde ze tegen hem. Ze verstopte haar hoofd tussen zijn vacht. ''Dawn...'' fluisterde hij tegen haar. ''Loud.. Alsjeblieft blijf bij me...'' murmelde ze zacht tegen de kater. Hij glimlachte. ''Nee Dawn, Starclan heeft dit lot voor me bepaald...'' murmelde hij tegen haar en likte haar over haar kop. ''Zorg voor onze kittens.'' Murmelde hij tegen haar en een traan viel op de grond voor haar. ''Nee... Loudwind! Nee! Alsjeblieft... Blijf bij me! Nee! Loud! Nee... Nee...'' huilde ze. ''Iemand! Help me! Alsjeblieft! Help...'' Schreeuwde ze huilend. Ze ging tegen het lichaam liggen, de rode kater moest blijven leven, hoe dan ook. Haar witte vacht werd rood. Toen ze een kat rook dichtbij. ''Help! Help Ons!'' riep ze. De kat hoorde haar, want de poes rende naar haar toe en zag het lijk van de kat. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg ze aan haar. Dawnflower barstte weer in tranen uit. ''Het was een hond..'' huilde ze tegen de poes.
Wat doe ik Dawn aan voor haar geschiedenis :'c Lawl, die dochter in jouw zoektopic heeft dezelfde leeftijd als Hidden. Nu wil ik me aanmelden xD Lol xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:50 | |
| |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:52 | |
| Lol Oke, heb nu 2013 woorden voor de geschiedenis xD Lol er gaat nog veel meer gebeuren in haar geschiedenis :c D'awwh heel haar geschiedenis is zielig xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:54 | |
| - Dawnflower schreef:
- Lol Oke, heb nu 2013 woorden voor de geschiedenis xD
Lol er gaat nog veel meer gebeuren in haar geschiedenis :c D'awwh heel haar geschiedenis is zielig xD Serious, 2013? |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:57 | |
| - Hiddenflower schreef:
- Dawnflower schreef:
- Lol Oke, heb nu 2013 woorden voor de geschiedenis xD
Lol er gaat nog veel meer gebeuren in haar geschiedenis :c D'awwh heel haar geschiedenis is zielig xD Serious, 2013? Jup c': |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 12:58 | |
| I just love 'The Cat Lady', 't is niet echt eng en de verhaallijn is gewoon goed xD |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 13:03 | |
| Heheh, iedereen heeft van die fancy setjes met gifs -hides because she fails at making them-
Anyway, goedemiddag. |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 13:05 | |
| #Joos: Een troost, ik faal er ook in. :'D --- *Zoekt naar plaatje voor Spotted* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|