Algemene Onzin Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Honeypaw'
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Annemeike
44
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:14

Lionroar schreef:
Spottedleaf schreef:
Honeypaw' schreef:
Spottedleaf schreef:
Ik deed het bijna in mijn broek toen ik zag dat Littlepaw had gereageerd op het hoge rang aanmeldingen topic. D:

Ik ook :'D
Mijne is nie eens af, maar ik denk dat ik dat niet ga afmaken. Er zitten veel te goede mensen voor mij bij...
Hey, als je niet probeert weet je het toch nooit? (:
Wie weet ga je er spijt van krijgen later dat je je niet hebt aangemeld!
Ja uhu :3
En ik ben al trots genoeg dat ik me aan heb gemeld, iedereen maakt een kansje en ik ga nu Lions geschiedenis schrijven & dan lekker een voorbeeld postje maken, voor bijvoorbeeld een ceremonie ofzo, dan weten ze ook hoe ik dat ga doen.

Mja, maar ik ben m'n vertrouwen verloren door de 0 stemmen van vorige keer (ook al gaan we nie eens stemmen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:14

Spottedleaf schreef:
Trololol. x'D
#Linn: Toen ik zo'n klein tekstje zag was ik weer opgelucht. x'D
Jup, jup ik ook xD
Ik dacht echt zovan; Pfieeuww...
Ik heb dus nog tijd om mijn aanmelding nog meer te verbeteren :'D
Succes iedereen, als ik dat nog niet gezegd had ~
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:16

Keithy schreef:
Hoe kan je ook al weer Rogue worden? x3

je klikt bij de legenda (bij waar je ook kunt vinden wie er allemaal online is) op Rogues en dan kun je je daar aanmelden voor Rogue
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:16

Lionroar schreef:
Spottedleaf schreef:
Trololol. x'D
#Linn: Toen ik zo'n klein tekstje zag was ik weer opgelucht. x'D
Jup, jup ik ook xD
Ik dacht echt zovan; Pfieeuww...
Ik heb dus nog tijd om mijn aanmelding nog meer te verbeteren :'D
Succes iedereen, als ik dat nog niet gezegd had ~
Haahaha. x'D
Ik opende zo Warrior Cats, en het eerste wat me opviel was dat Littlepaw daar had gereageerd. I was like: THEY GOTTA BE KIDDING ME. >o
Maar idd, succes iedereen. :')
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:17

EVen kijken, miss nog naam veranderen vna hoge rang aanmelding en voorbeeldpost maken (:
Honeypaw'
Member
Annemeike
44
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:19

Ok, ik heb besloten te wachten. Ik meld mezelf liever aan voor een andere hoge rang dan voor Deputy/Leader. In ieder geval niet nu.
Acornpaw
Member
116

CAT'S PROFILE
Acornpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:36

Iemand die me gemist heeft? xD

Enigma
Member
5
Actief

CAT'S PROFILE
Enigma
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:37

Jep xD Ik
Hiddenflower
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:42

Wil er iemand reageren bij mijn topic bij Small Lake? ^^
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:43

Acornpaw schreef:
Iemand die me gemist heeft? xD

een beetje x3
Dawnflower
Member
89
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:44

Vrolijk liep ze naast haar partner. In de tijd dat ze veel lol hadden gemaakt zijn ze echt naar elkaar gegroeid en is er een relatie uit die twee ontstaan. Ze glimlachte naar hem en likte over zijn oor. Ze was inmiddels al hoog zwanger van de kater en ze besloten om een wandeling te maken. Ze wandelde gezellig samen door het territorium, tot ze opeens een grommend geluid hoorde. ''Hond!'' schreeuwde ze bang. Verder op was er een Tweebeen met een andere Tweebeen aan het praten en de hond was losgekomen van de twee tweebenen. Ze begonnen te rennen samen, toen ze opeens struikelde en viel. ''Loudwind! Help!'' schreeuwde ze en voelde de grond onder haar dreunen en trillen. De hond was bijna bij haar toen Loudwind op de hond belande. De hond schudde Loudwind van zich af. ''Ga maar alvast Dawnflower! Verstop je voor de hond!'' riep de kater naar haar toe. ''Nee Loudwind! Ik laat je niet alleen!'' Schreeuwde ze. ''Doe het voor onze kittens!'' schreeuwde Loudwind en ze knikte. Ze verstopte zich achter een heuvel. En keek toe naar de hond en Loudwind. Na lang wachten, riepen de Tweebenen hun hond terug, en de hond luisterde. Ze rende naar Loudwind, die op de grond lag. ''Nee... Loudwind...'' Murmelde ze tegen hem. Ze verstopte haar hoofd tussen zijn vacht. ''Dawn...'' fluisterde hij tegen haar. ''Loud.. Alsjeblieft blijf bij me...'' murmelde ze zacht tegen de kater. Hij glimlachte. ''Nee Dawn, Starclan heeft dit lot voor me bepaald...'' murmelde hij tegen haar en likte haar over haar kop. ''Zorg voor onze kittens.'' Murmelde hij tegen haar en een traan viel op de grond voor haar. ''Nee... Loudwind! Nee! Alsjeblieft... Blijf bij me! Nee! Loud! Nee... Nee...'' huilde ze. ''Iemand! Help me! Alsjeblieft! Help...'' Schreeuwde ze huilend. Ze ging tegen het lichaam liggen, de rode kater moest blijven leven, hoe dan ook. Haar witte vacht werd rood. Toen ze een kat rook dichtbij. ''Help! Help Ons!'' riep ze. De kat hoorde haar, want de poes rende naar haar toe en zag het lijk van de kat. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg ze aan haar. Dawnflower barstte weer in tranen uit. ''Het was een hond..'' huilde ze tegen de poes.

Wat doe ik Dawn aan voor haar geschiedenis :'c
Hiddenflower
Member
Esmee
232
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:46

Dawnflower schreef:
Vrolijk liep ze naast haar partner. In de tijd dat ze veel lol hadden gemaakt zijn ze echt naar elkaar gegroeid en is er een relatie uit die twee ontstaan. Ze glimlachte naar hem en likte over zijn oor. Ze was inmiddels al hoog zwanger van de kater en ze besloten om een wandeling te maken. Ze wandelde gezellig samen door het territorium, tot ze opeens een grommend geluid hoorde. ''Hond!'' schreeuwde ze bang. Verder op was er een Tweebeen met een andere Tweebeen aan het praten en de hond was losgekomen van de twee tweebenen. Ze begonnen te rennen samen, toen ze opeens struikelde en viel. ''Loudwind! Help!'' schreeuwde ze en voelde de grond onder haar dreunen en trillen. De hond was bijna bij haar toen Loudwind op de hond belande. De hond schudde Loudwind van zich af. ''Ga maar alvast Dawnflower! Verstop je voor de hond!'' riep de kater naar haar toe. ''Nee Loudwind! Ik laat je niet alleen!'' Schreeuwde ze. ''Doe het voor onze kittens!'' schreeuwde Loudwind en ze knikte. Ze verstopte zich achter een heuvel. En keek toe naar de hond en Loudwind. Na lang wachten, riepen de Tweebenen hun hond terug, en de hond luisterde. Ze rende naar Loudwind, die op de grond lag. ''Nee... Loudwind...'' Murmelde ze tegen hem. Ze verstopte haar hoofd tussen zijn vacht. ''Dawn...'' fluisterde hij tegen haar. ''Loud.. Alsjeblieft blijf bij me...'' murmelde ze zacht tegen de kater. Hij glimlachte. ''Nee Dawn, Starclan heeft dit lot voor me bepaald...'' murmelde hij tegen haar en likte haar over haar kop. ''Zorg voor onze kittens.'' Murmelde hij tegen haar en een traan viel op de grond voor haar. ''Nee... Loudwind! Nee! Alsjeblieft... Blijf bij me! Nee! Loud! Nee... Nee...'' huilde ze. ''Iemand! Help me! Alsjeblieft! Help...'' Schreeuwde ze huilend. Ze ging tegen het lichaam liggen, de rode kater moest blijven leven, hoe dan ook. Haar witte vacht werd rood. Toen ze een kat rook dichtbij. ''Help! Help Ons!'' riep ze. De kat hoorde haar, want de poes rende naar haar toe en zag het lijk van de kat. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg ze aan haar. Dawnflower barstte weer in tranen uit. ''Het was een hond..'' huilde ze tegen de poes.

Lawl, die dochter in jouw zoektopic heeft dezelfde leeftijd als Hidden. Nu wil ik me aanmelden xD
Dawnflower
Member
89
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:48

Hiddenflower schreef:
Dawnflower schreef:

Lawl, die dochter in jouw zoektopic heeft dezelfde leeftijd als Hidden. Nu wil ik me aanmelden xD

Lol xD
Hiddenflower
Member
Esmee
232
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:50

Nobody voor da topicje?
Dawnflower
Member
89
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:52

Lol Oke, heb nu 2013 woorden voor de geschiedenis xD
Lol er gaat nog veel meer gebeuren in haar geschiedenis :c D'awwh heel haar geschiedenis is zielig xD
Hiddenflower
Member
Esmee
232
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:54

Dawnflower schreef:
Lol er gaat nog veel meer gebeuren in haar geschiedenis :c D'awwh heel haar geschiedenis is zielig xD
Serious, 2013?
Dawnflower
Member
89
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:57

Hiddenflower schreef:
Dawnflower schreef:
Serious, 2013?

Jup c':
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:58

I just love 'The Cat Lady', 't is niet echt eng en de verhaallijn is gewoon goed xD
Dotpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 13:03

Heheh, iedereen heeft van die fancy setjes met gifs
-hides because she fails at making them-

Anyway, goedemiddag.
Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 13:05

#Joos: Een troost, ik faal er ook in. :'D
---
*Zoekt naar plaatje voor Spotted*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: