|
|
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:04 | |
| en weer aan het werk voor dat ene forum xD |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:04 | |
| Mijn maatschappelijk probleem is bijna klaar |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:08 | |
| |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:09 | |
| Moet iets voor school maken, ben voorlopig nog niet klaar: - Spoiler:
Samenvatting B125, B173, B174. Bestaansmiddelen. Omdat de mens een wezen is die door de tijd heen, bedreven is geworden in spullen maken. Heeft de mens nu die spullen nodig. Dit komt neer op de levensbehoeften van de mensheid, waaronder voedsel, kleding en onderdak hoort. Deze dingen komen niet zomaar uit de lucht vallen en moeten dus gemaakt worden. De middelen waarmee dat gebeurd , heet bestaansmiddelen. De bestaansmiddelen is te verdelen in drie hoofdgroepen: Landbouw, Industrie en Diensten. Maar ze zijn beter te verdelen in drie sectoren, De Primaire sector, de Secundaire sector en de Tertiaire sector. Simpelweg, de eerste sector, de tweede sector en de derde sector. Tot de primaire sector behoren de bestaansmiddelen die hun product rechtstreek uit moeder natuur halen. Hierbij hoort landbouw, visserij, jacht en delfstofwinning. Delfstoffen zijn grondstoffen en brandstoffen die je uit de grond kunt halen, denk hierbij aan ijzererts , steenkool en aardolie. De producten uit deze sector zijn vaak nog niet meteen goed voor gebruik. Een vis kan je na goed schoonmaken in de pan gooien, maar ijzererts is in zijn gewone vorm niet handig om te gebruiken. Dus wordt het gemaakt tot iets wat wel handig is. De bedrijfstakken die dit doen, behoren tot de secundaire sector. Waarbij we weer bij de industrie komen. Tot de secundaire sector behoren ook de bouwnijverheid en de elektriciteits-,gas-,-en waterleidingbedrijven. De laatste sector is de tertiaire sector, ook bekend onder de nam dienstensector. Deze sector bestaat uit bedrijven die diensten verlenen, bv. Handel, horeca en onderwijs. Er wordt een onderscheiding gemaakt tussen de overheidsdiensten en de commerciële diensten. Basiskenmerk: inkomen. Tussen de vele landen op de wereld zijn grote verschillen in veel dingen en een van die dingen is het inkomen van de inwoners van een land. Dit is een belangrijke indicator van de ontwikkeling . De economen hebben het eerder over Bruto nationaal product, beter bekend als BNP. Dat is het geld wat alle inwoners van een land samen verdienen, dat is dus een enorm geldbedrag, wel miljarden euro’s. Maar het is ook handig om de te kunnen zien hoe groot de economie van een land is. Om de landen daarin goed te kunnen vergelijken, wordt het miljardenbedrag gedeeld door het aantal inwoners. De uitkomst is dan het gemiddelde per persoon. De officiële naam daarvoor is het BNP per hoofd van de bevolking, korter gezegd; BNP per inwoner. Weer andere graadmeter is het bruto binnenlands product, BBP. Dat is weer de totale productie in een land, uitgedrukt in geld.
En ik heb even deze avatar om de grootte te bekijken op de site, geen nieuw uiterlijk van Autumnleaf. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:21 | |
| Moet leren :c Des te eerder kan ik Heaven's char enzo uittypen |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:24 | |
| - Demonpaw schreef:
- en weer aan het werk voor dat ene forum xD
Foei Gaby, straks moet ik wel een maand wachten op je post xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:24 | |
| Ik besluit om voor de zoveelste keer mijn huiswerk niet te maken :3 Gewoon, omdat het kan ~
Niet dat ik extreem veel heb, maar serieus, de helft van mijn klas doet er niets aan x'3
En het lijkt net alsof jullie allemaal bakken met huiswerk krijgen en ik maar zo'n heel klein beetje heb D: |
|
| |
95 Actief
| |
| |
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:27 | |
| - Shrewleap schreef:
- Ik besluit om voor de zoveelste keer mijn huiswerk niet te maken :3
Gewoon, omdat het kan ~
Niet dat ik extreem veel heb, maar serieus, de helft van mijn klas doet er niets aan x'3
En het lijkt net alsof jullie allemaal bakken met huiswerk krijgen en ik maar zo'n heel klein beetje heb D: +1 x'D Ik zie ze hier altijd zeggen: Zoveel huiswerk.. etc, etc. En heb ik zo bijna niks. x'D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:30 | |
| - Ziva schreef:
- Shrewleap schreef:
Gewoon, omdat het kan ~
En het lijkt net alsof jullie allemaal bakken met huiswerk krijgen en ik maar zo'n heel klein beetje heb D: +1 x'D Ik zie ze hier altijd zeggen: Zoveel huiswerk.. etc, etc. En heb ik zo bijna niks. x'D Ik heb op maandag altijd 8 uur en hw voor WI, NL, FR enzo :3 Heb gewoon veel hw helaas :c |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
|
| |
Aimee 359
| |
| Hoofdpijn, en ik moet dit afkrijgen.
@Ziva ik heb weinig, maar het wel een boel werk |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:32 | |
| Ik heb het nummer "Amsterdam" van Imagine Dragons in mn kop zitten x'D
Don't like that xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:33 | |
| - Ziva schreef:
- Shrewleap schreef:
Gewoon, omdat het kan ~
En het lijkt net alsof jullie allemaal bakken met huiswerk krijgen en ik maar zo'n heel klein beetje heb D: +1 x'D Ik zie ze hier altijd zeggen: Zoveel huiswerk.. etc, etc. En heb ik zo bijna niks. x'D Ik zit dan wel op huiswerkbegeleiding, maar daar ben ik meestal wel voor 5 uur mee klaar. Ik zit gemiddeld per dag misschien net anderhalf uur aan huiswerk en verder doe ik helemaal niets aan school x'3 @Sas;; Ik heb 2x per week tot het 8e En jij moet nog eens met Demeter reageren op dat topicje met Eriksen, het was zo leuk D; |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:36 | |
| Littlepaw en Brightpaw zijn echt cute samen <3 Ze doen me denken aan mijn beste vriendin en ik toen ik 5 jaar was of zo x3 |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:39 | |
| Mweh, aangemeld bij Lioden, maar ik snap er geen bal van xD |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:40 | |
| Hoezo trots? <3333333333333333 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:41 | |
| Nath, jij moet gewoon weer reageren met Thrush, you're going to get a really angry Ash x'D
@Bo;; Ik negeer even de gast, maar hij is wel mooi :3 *claps* |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:41 | |
| Nieuw RC inschrijf topic. Werd hoog tijd ^^ |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 maa 2013 - 16:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |