|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:50 | |
| - Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- whieee ik ben moe dude, maar ja wie zou dat nietw orden met zo een spastisch kind als gaby over de vloer.
Arme Gabs xD arme tessa bedoel je, we hebben voor 32 euro aan voedsel gekocht en een zak chips gegeten en yoghurt XD ar dat eten paste niet eens in dr tas XD |
|
| |
The bitch from hell 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:52 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- whieee ik ben moe dude, maar ja wie zou dat nietw orden met zo een spastisch kind als gaby over de vloer.
Arme Gabs xD arme tessa bedoel je, we hebben voor 32 euro aan voedsel gekocht en een zak chips gegeten en yoghurt XD ar dat eten paste niet eens in dr tas XD Omg, dat je dat op kan eten xD Ik moest vanaf 12 uur s`middags leven van een eierkoek en cola |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:53 | |
| - Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
Arme Gabs xD arme tessa bedoel je, we hebben voor 32 euro aan voedsel gekocht en een zak chips gegeten en yoghurt XD ar dat eten paste niet eens in dr tas XD Omg, dat je dat op kan eten xD Ik moest vanaf 12 uur s`middags leven van een eierkoek en cola we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:55 | |
| Toen lag je BFF in t ziekenhuis. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:56 | |
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
Arme Gabs xD arme tessa bedoel je, we hebben voor 32 euro aan voedsel gekocht en een zak chips gegeten en yoghurt XD ar dat eten paste niet eens in dr tas XD Omg, dat je dat op kan eten xD Ik moest vanaf 12 uur s`middags leven van een eierkoek en cola
we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD Ah dat verklaart een hoop ;P Hopelijk geen chips en yoghurt door elkaar gegeten? xD |
|
| |
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:57 | |
| - Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
Arme Gabs xD arme tessa bedoel je, we hebben voor 32 euro aan voedsel gekocht en een zak chips gegeten en yoghurt XD ar dat eten paste niet eens in dr tas XD Omg, dat je dat op kan eten xD Ik moest vanaf 12 uur s`middags leven van een eierkoek en cola
we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD Ah dat verklaart een hoop ;P Hopelijk geen chips en yoghurt door elkaar gegeten? xD HAATWIJF ALSOF JIJ ZO LKKR RELAXED BENT |
|
| |
Cato :3 205
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:58 | |
| - Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD Ah dat verklaart een hoop ;P Hopelijk geen chips en yoghurt door elkaar gegeten? xD gaby niet en ik wel. Denk alleen niet dat die yoghurt nog een keer moet eten OORLOG IN MN KONT |
|
| |
- 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:58 | |
| - Otterpaw schreef:
- Toen lag je BFF in t ziekenhuis.
What happend? -- Gehehe <3 I love Joey <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:59 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 21:59 | |
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD Ah dat verklaart een hoop ;P Hopelijk geen chips en yoghurt door elkaar gegeten? xD gaby niet en ik wel. Denk alleen niet dat die yoghurt nog een keer moet eten OORLOG IN MN KONT Omg dafuq xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:00 | |
| IK NEEM MIJN WOORDEN TERUG xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:00 | |
| - Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD Ah dat verklaart een hoop ;P Hopelijk geen chips en yoghurt door elkaar gegeten? xD gaby niet en ik wel. Denk alleen niet dat die yoghurt nog een keer moet eten OORLOG IN MN KONT Omg dafuq xD HEB BIJNA EEN LITER ENERGIE OP, NEEM MIJ MAAR NIET SERIEUS. caps stond aan plus ik werk hard aan een forum en ben super hyper en mn ratten ook die springen en jumpen door de kooi dat is aanstekelijk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:03 | |
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Honeykit schreef:
- ~Northernkit schreef:
we hebben alleen chips gegeten en yoghurt niet alles is allemaal voor op school en shit XD Ah dat verklaart een hoop ;P Hopelijk geen chips en yoghurt door elkaar gegeten? xD gaby niet en ik wel. Denk alleen niet dat die yoghurt nog een keer moet eten OORLOG IN MN KONT Omg dafuq xD HEB BIJNA EEN LITER ENERGIE OP, NEEM MIJ MAAR NIET SERIEUS. caps stond aan plus ik werk hard aan een forum en ben super hyper en mn ratten ook die springen en jumpen door de kooi dat is aanstekelijk Haha, ik word ook hyper als mijn kat het hele huis op de kop zet xD @Gaby, er valt kennelijk niet aan te ontkomen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:04 | |
| GAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSS >3 |
|
| |
Cato :3 205
| |
| |
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:08 | |
| - Omg dit was echt een falend facebookgesprek:
-: - Ik: Waarom praat je tegen mij. Mom: mdat ik je moeder ben. Ik: Oke. Mom: Wat wil je eten. Ik: M'n reet. Mom: Dat kan ik niet bestellen. Ik: Das nou jammer, hij is zo lekker. Mom: Dat zijn jou woorden. Ik: Ja, ik heb het gezegd. Mom: Ik niet nee. Ik: Ik zei net toch dat ik het heb gezegd. Mom: Ja. Ik: Dut wat i het probleem. Mom: Niets dus blijkbaar. Ik: Dafuq. Mom: Wat is er. Ik: Ik praat tegen DaBitchy. Mom: Oke. Ik: Je hebt geen respect. Mom: Dt klopt. Ik: Doei. Mom: Doei.
Hahaha xD Ben nu echt melig en moe. |
|
| |
- 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:08 | |
| - Sunpaw* schreef:
- Sunpaw* schreef:
- @Juul; het kom wel goed, echt!
https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/2py2p0j.png
Iemand die hier zo'n randje op wil doen zoals m'n onderschrift? Heb geen gimp op deze computer. Wauw luister één keer naar Sun's theme en krijg meteen inspiratie =3 Yay c: Wat post iedereen snel xD -- HELL YEAH *gif gevecht met Soof xD* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:10 | |
| Ik moet eigenlijk naar de wc |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 22:11 | |
| M'n wc is koud Dx Denk ik tenminste. --- Damn ik ben echt vaag als ik moe en melig ben.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|