|
|
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:03 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| - Spottedleaf schreef:
- Ik haat het dat mensen van iets klein een groot probleem kunnen maken. >.>
#Waz: Ik vraag me nu al een hele lange tijd af waarover die animé gaat. Ik denk altijd dat het iets met het spel te maken heeft, maar is dat ook zo? Niet dat enge Amnesia spel hoor, maar er is een Japanse visual novel game die Amnesia heet en daarvan komt het. Het gaat over een meisje die haar geheugen kwijt is en herinneringen moet terugvinden door om te gaan met de mensen uit haar omgeving (dus haar vrienden enzo). Het vreemde is echter dat ze na enkele dagen steeds weer uitkomt op 1 augustus, en dan zijn haar relaties met de personen ook weer anders. Das t in het kort denk ik. |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| amnesia betekend ook geheugenverlies |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:04 | |
| tis officieel, mn fam haat me -gaat stilletjes Majora's mask spelen- |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:04 | |
| - Fireheart schreef:
- Spottedleaf schreef:
#Waz: Ik vraag me nu al een hele lange tijd af waarover die animé gaat. Ik denk altijd dat het iets met het spel te maken heeft, maar is dat ook zo? Niet dat enge Amnesia spel hoor, maar er is een Japanse visual novel game die Amnesia heet en daarvan komt het. Het gaat over een meisje die haar geheugen kwijt is en herinneringen moet terugvinden door om te gaan met de mensen uit haar omgeving (dus haar vrienden enzo). Het vreemde is echter dat ze na enkele dagen steeds weer uitkomt op 1 augustus, en dan zijn haar relaties met de personen ook weer anders. Das t in het kort denk ik. Oké. Dan denk ik dat ik die animé ook maar eens een kansje ga geven. n_n #Chriss: Aww, dat is zo lief. ^^ |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:05 | |
| - Fireheart schreef:
- Spottedleaf schreef:
#Waz: Ik vraag me nu al een hele lange tijd af waarover die animé gaat. Ik denk altijd dat het iets met het spel te maken heeft, maar is dat ook zo? Niet dat enge Amnesia spel hoor, maar er is een Japanse visual novel game die Amnesia heet en daarvan komt het. Het gaat over een meisje die haar geheugen kwijt is en herinneringen moet terugvinden door om te gaan met de mensen uit haar omgeving (dus haar vrienden enzo). Het vreemde is echter dat ze na enkele dagen steeds weer uitkomt op 1 augustus, en dan zijn haar relaties met de personen ook weer anders. Das t in het kort denk ik. Klinkt interessant o3o @Miem; Majora's Mask :') Love that game. Maar ik zit vast, like always o3o |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:07 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Spottedleaf schreef:
#Waz: Ik vraag me nu al een hele lange tijd af waarover die animé gaat. Ik denk altijd dat het iets met het spel te maken heeft, maar is dat ook zo? Niet dat enge Amnesia spel hoor, maar er is een Japanse visual novel game die Amnesia heet en daarvan komt het. Het gaat over een meisje die haar geheugen kwijt is en herinneringen moet terugvinden door om te gaan met de mensen uit haar omgeving (dus haar vrienden enzo). Het vreemde is echter dat ze na enkele dagen steeds weer uitkomt op 1 augustus, en dan zijn haar relaties met de personen ook weer anders. Das t in het kort denk ik. Klinkt interessant o3o
@Miem; Majora's Mask :') Love that game. Maar ik zit vast, like always o3o Ik ook xD maar dan begin ik altijd overnieuw |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:08 | |
| DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERPDERP DERP DERP DERP DERP DERP DERP |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:09 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:14 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Spottedleaf schreef:
#Waz: Ik vraag me nu al een hele lange tijd af waarover die animé gaat. Ik denk altijd dat het iets met het spel te maken heeft, maar is dat ook zo? Niet dat enge Amnesia spel hoor, maar er is een Japanse visual novel game die Amnesia heet en daarvan komt het. Het gaat over een meisje die haar geheugen kwijt is en herinneringen moet terugvinden door om te gaan met de mensen uit haar omgeving (dus haar vrienden enzo). Het vreemde is echter dat ze na enkele dagen steeds weer uitkomt op 1 augustus, en dan zijn haar relaties met de personen ook weer anders. Das t in het kort denk ik. Klinkt interessant o3o
@Miem; Majora's Mask :') Love that game. Maar ik zit vast, like always o3o Is het ook :3 Als ze zich namelijk gaat afsluiten van sociaal contact, kan ze alles vergeten, ook hoe ze moet ademen etc. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:15 | |
| - Strawberry schreef:
- http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Ik kwam uit op 64%, wat blijkbaar al uitzonderlijk hoog is xD Ik kwam uit op 27% x'D Dit is een behoorlijk niveau voor een Nederlandssprekende.Oeps xD @Miem; IK ook x'D @Wazz; Misschien, nadat ik FMA Brotherhood en SAO af heb, ga ik daar aan beginnen :"3 |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:17 | |
| Waarom wil ik zo graag posten met Icoon :] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:18 | |
| |
|
| |
44
| |
| Je hebt 85% van de woorden juist herkend. Je hebt 27% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend. Dit geeft je een gecorrigeerde score van 85% - 27% = 58%.
De j bleef echt eventjes plakken OPNIEUW |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Haha, lui? Daar heb ik oo vaak last van xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:19 | |
| - Snowcrystal schreef:
- ik ben lui
+1 De redbull van gisteravond is redelijk uitgewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:20 | |
| ik heb nog teveeeeeeel energy xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:21 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Snowcrystal schreef:
- ik ben lui
+1 De redbull van gisteravond is redelijk uitgewerkt Ik mag geen energy meer drinken :') Dat gaat afkicken worden .w. |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:22 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Snowcrystal schreef:
- ik ben lui
+1 De redbull van gisteravond is redelijk uitgewerkt Ik mag geen energy meer drinken :') Dat gaat afkicken worden .w. Normaal drink ik nooit redbull, wel gewoon energy x'D |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 maa 2013 - 14:22 | |
| - Snowcrystal schreef:
- ik heb nog teveeeeeeel energy xd
*points at the derps* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |