The last night I'll spend with you [P&I Kittens]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Icy
Member
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 23:30

The last night I'll spend with you
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Div75

Jaja, het zat er toch zeker aan te komen.. Na de knipperrelatie met Lionheart en voormalig Bloodclan Deputy Saxon is ook een derde kater aan de beurt. Je leest het goed, Icy krijgt nogmaals kittens.. en dit maal van niemand minder dan Phantom, de sneeuwwitte kater met de zilveren ogen die niet voor niets bekend staat om zijn moorddaden.

Wat duidelijkere informatie: Na het vertrek van Saxon staat Icy er alleen voor voor hun kittens, die ondertussen al halverwege hun Young one periode zitten. Ze worden nu deels onder de hoede van hun mentoren genomen, waardoor Icy al wat meer tijd heeft voor zichzelf en het belang van Bloodclan. Echter voelt de poes zich weer eenzaam zonder de aanwezigheid van de bruine tabby, maar dat weet ze goed voor de buitenwereld te verbergen. Als Phantom echter op het toneel verschijnt, weer terug van lang weggeweest te zijn, brengt hij de leidster van de Elite een bezoekje. Het blijft er echter niet zomaar bij, want het staat nog steeds in Icy's geheugen gegrift dat de kater haar beschermd heeft tijdens het gevecht met Smoketear, vlak achter het gevecht met Riverclanleider Stormstar. Hij lokt haar uit de schuur om een ommetje te maken en komen een vreemde plant tegen. Kattenkruid, toevallig, en ja van het één komt het ander. Resultaat? Opnieuw een zwangere Icy.

Kittens en hoe zit dat nu? Wel het is onderhand al duidelijk dat Icy toch wel een aantal kittens heeft: 2 van Lionheart, 6 van Saxon en nu nog van Phantom. We weten niet hoeveel dit nestje zal bevatten, maar in ieder geval niet té groot. Dit zal ook haar laatste nestje zijn, dat staat vast. Wil je dus een kitten zijn van Phantom en Icy, dan moet je die kans nu grijpen.

We schatten het nestje ongeveer rond 4 kits, misschien meer maar waarschijnlijk minder. Het hangt af van de soort aanmeldingen die we krijgen. Een van de kittens zal sowieso door Babs gespeeld worden, en daarbij kan misschien nog komen dat één kitten vermist zal zijn en later -heel misschien- blijkbaar het overleefd zal hebben en zal opdoemen in het woud. (Dit is voor mij een soort van back-up als Icy ooit dood gaat of dergelijke en ik toch nog wat van haar wil overhouden).

Phantom is een forse kater met sneeuwwitte (halflange en dikke) pels en zilverkleurige ogen.
Icy is een forse poes met een langharige grijze pels en cyaanblauwe/ijsblauwe ogen. Het ras = maine coon.
Let op dat je de plaatjes van de ouders niet gebruikt bij je aanmelding trouwens, als je niet zeker bent kan je altijd mailen.

Als je vragen hebt over de karakter van onze katten kan je ons altijd mailen. Babs kan je bereiken via mail op Strawberry en mij kan je bereiken via de mail van Icy. Wees niet bang om te mailen, we zullen altijd aardig zijn (:

Waar letten we op? Natuurlijk is het zo dat we letten op je posts. Het is niet zo dat het lange lappen tekst moeten zijn, de lengte maakt voor ons niets uit. Het moet wel zo zijn dat je in ABN schrijft en kortom alles wat de forumregels bevat, elk van je posts heeft dat praktisch gezien dus al. Gelieve een voorbeeldpost bij je aanmelding te schrijven van hoe jij jouw kitten zal spelen.

De kittens hun karakter vinden wij vooral belangrijk. Zo zijn we er allebei over eens dat we zoeken naar originele kittens, dus geen rip-offs van hun ouders, die niet evil zijn puur om het evil zijn. Zorg voor een beetje diepgang in je personage. Maak ze goed bedacht, dat is veel interessanter en het zorgt dat je opvalt! En natuurlijk willen wij niet alleen maar evil-kittens. Oké, ze horen thuis bij Bloodclan, maar dat ze juist allemaal puur slecht zijn is onrealistisch.

Onthou dat je kit van Bloodclan is en dus een Bloodclannaam moet hebben.

Het duurt sowieso nog wel even voor deze kittens geboren zullen worden, we weten niet wanneer we zullen beslissen. Dat hangt af van het aantal aanmeldingen die we binnenkrijgen.

Veel succes iedereen! Wees niet bang om vragen te stellen, je mag altijd mailen.
Groetjes~

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Vhsq4z

Laatst aangepast door Icy op za 23 maa 2013 - 12:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeypaw'
Member
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  DPKsfdL
Annemeike
44
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeypaw'
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 6:35

~Reserved~[/size]

“ be someone nobody thought you could ever be ”
Malfoy
Member
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 7:58

sorry, iik ben bang dat de kit inactief wordt dus trek ik me terug

Laatst aangepast door Malfoy op za 6 apr 2013 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Snowpaw""
Member
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 8:13

Laat maar

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  29lh6l5

Tekening<3:

Laatst aangepast door Snowpaw op za 23 maa 2013 - 13:55; in totaal 1 keer bewerkt
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 12:47

Babs en ik zijn er over eens dat we geen kittens met clannamen willen, ze horen bij Bloodclan. ^^'

Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 13:46

laat dan maar zoek wel een ander

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  UjcDg8q
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 19:11

Je hoeft niet zo bot te reageren hoor, maar ok.

Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 20:04

dat was absoluut niet bot... zei alleen laat maar ik zoek een ander nest voor mijn kitten. Dacht alleen Mantisleap dr karakter is origineel dus meld haar aan maar ze gaat sowieso Mantisleap heetten no matter what. En als ik toch geen kans maak met aan clannaam trek ik mij dus terug.

- Tessa uit.

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Wq8T2nr
::
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 22:31

Triple H

♥General♥

Naam: Triple H
Clan: Bloodclan
Leeftijd: Unborn
Geslacht: Tom-Cat
Valt op:Tom-Cat
(homoseksueel)

♥Outside♥

Vacht: Wit/bruinige
maincoon
Vacht lengte: langharig
Neus: Bruine/zwarte neus
Ogen: ijzig blauw
Pads: hier en daar wat strepen

♥Inside♥

[calm][nice][funny][strong mind]

[calm]Triple H is een kalme kater die
houd
van een wandeling door het bos in de ochtend
schemering,
hij houd van een goed rustig gesprek die niet
meteen eindig in een gevecht.

[Nice]Triple H is in tegen stelling van
zijn clan
genoten een aardige beleefde kater die tegen
oudere
opkijkt en niet echt houd van zinloos vechten.
Triple H
vind het leuk om met iemand te lachen en
heeft geen
probleem met iemand helpen.

[Funny]Triple H is een grappige
kater.
hij laat andere al lachen op jongere
leeftijd.
hij vind het leuk om een geintje met
iemand uit te halen.

[Strong Mind]Triple H heeft
een sterke wil
als hij een doel maakt bereikt hij
dat ook.
als Triple H besluit om bijvoorbeeld
dit of dat te
halen hoe ver het ook is hij doet
het gewoon.

Homoseksualiteit
Triple H komt er al op een jonge
leeftijd achter
dat hij niet op poezen valt maar
op andere katers.
dit accepteert hij meteen en laat
het ook aan iedereen
merken het boeit hem niet wat
anderen denken.
als hij zo is is dat gewoon zo. als
warrior is hij ietsjes
schuwer omdat hij er al veel mee
is gepest maar toch
laat hij zich niet in een hoekje drukken.

♥Me♥

Naam: Stijn
Motivatie: ik heb altijd al een
homoseksuele
kater willen spelen. en dan er een
spelen van
Icy én Phantom zou natuurlijk een
eer zijn.
ik weet zeker dat er heel veel mooie
aanmeldingen
komen maar wat the heck ik ga het
gewoon doen.
Ervaring: ik zit nu onderhand
een jaar op warriorcats.

Voorbeeld post:
een dunne straal licht scheen
op mijn witte pels met
mijn kleine oogjes keek ik naar buiten.
ik trippelde het warme
hol uit en schudde mijn vacht ik likte
mijn snorharen recht en
begon te piepen: "is er nog iemand
wakker"
ik wist dat
het nog vroeg in de ochtend was maar
het was te proberen.
ik kreeg geen reactie dus liep ik maar
wat rond ik kwam bij
een grote open plek waar ik oude muizen
botjes vond. ik gaf
er een schop tegen..He! dit was best leuk
enthousiast rende
ik achter een klein rollend muizen schedeltje
aan. ik gaf er
een ferme mep tegen en hij vloog door
de lucht. Tok! je hoorde
een boze schreeuw en hard gestamp van
poten. bang keek ik
naar een grote donkere kater op.
"s.sorry meneer het was
per ongeluk."
boos keek de kater
me aan en schreeuwde
"dan moet je beter uit je doppen
kijken kleintje."

ik keek de grote monsterlijke kater
aan en zij "echt sorry
ik zal het niet meer doen."
de
kater kraakte zijn nek en
schoof zijn neus heel dicht naar de
mijne. hij siste "dat is
je geraden ukkie"

zonder enig verzet knikte ik en trippelde
snel weg. ik was
behoorlijk geschrokken. ik rende weer
terug naar het warme
holletje en kroop tegen mijn moeder aan
die mij gelukkig niet
had gezien anders was ze echt boos op
me geworden.[/color][/center]

Pics:
-member
http://farm5.static.flickr.com/4144/5081896607_094e4a59b4.jpg

-young one (moet oogkleur laten veranderen)
[1]http://www.eurooscar.com/IMAGENS-DE-GATOS/Phoebe_Flowers.jpg

[2]http://www.photo-chats.net/chats/13720.jpg

[3]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d6/Rare_All_White_Maine_Coon.JPG

-kitten
1http://www.coolcoons.com.au/white%20boy%204%20copy.jpg[/color][/size][/center]

[color=darkred][center][size=9]2http://fc08.deviantart.net/fs39/f/2008/348/1/e/Siamese_Baby_by_Samantha_Krauser.jpg

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  317cexc
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Aquilat

Laatst aangepast door Aquila op vr 3 mei 2013 - 21:41; in totaal 8 keer bewerkt
Swanpaw
Member
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 21:18

General

Name;
Toulouse

Past/ future names;
/

Age;
Unborn~

Gender;
Tom-cat

Rank;
Kitten

Past/future ranks;
Young One, Member

Affinity;
Bloodclan

Leader;
Icy

Voice;

Kitten and Young One: https://www.youtube.com/watch?v=z5bx82VBbso [Toulouse]
Member: https://www.youtube.com/watch?v=vw0j5Y4_7FE [Thomas]

Theme;
https://www.youtube.com/watch?v=oGzjvzy65Nc

Looks

Eyes; Lichtblauw

Pawpads and Nose:
Rozig

Fur: Halflang, sneeuwwit en goed verzorgt

Breed; Maine Coon

Discription;
Toulouse is een sterk gebouwde Maine Coon. Het katertje heeft een romig witte vacht en lichtblauwe ogen. Zijn pels is halflang en steeds goed verzorgt. Het katertje is knap en gespierd, hij heeft een twinkelende blik en beweegt zich sierlijk voort. Zijn neus en pootkussens zijn roze net als zijn tong. Toulouse heeft een pluizige staart.

Picture; http://prllnce.deviantart.com/art/Amadeus-331168705

The inside

Discription:
Toulouse is een brutaal katertje. Hij heeft overal een antwoord op en vindt het niet erg om de regels te overtreden. Deze kitten kijkt naar zijn ouders op maar is niet erg respectvol tegen de andere leden van de Bloodclan. Toulouse schept graag op over zijn prestaties en uiterlijk en paradeert graag rond door het kamp. Eigenlijk is het een arrogant en pesterig kereltje. Hij deinst er niet voor terug om de andere kittens of young ones wat te treiteren en maakt graag eens een gemene opmerking. De zwakke punten van andere katten vallen hem snel op. Maar als puntje bij paaltje komt staat hij wel klaar voor zijn échte vrienden en familie. Als hij ouder wordt veranderd Toulouse naar een echte charmeur. Hij doet niets liever dan andere katten inpalmen en verleiden. Hierbij maakt hij niet direct verschil tussen tom- of shecats, het gaat hem vooral om de kick. Nog steeds doen de regels hem niet veel en zijn pesterige karakter blijft. De kater is niet zo into het doden van andere katten en vindt er ook geen plezier in maar vanwege zijn Bloodclanbloed (ghehe) en het feit dat hij afstamt van Phantom en Icy vindt hij het niet erg om in het strijdgewoel slachtoffers te maken. Over het algemeen is hij een ware flierenfluiter die liever zichzelf uit de nesten werkt met wat smoesjes dan de verantwoordelijkheid op zich te nemen. Toulouse is arrogant en opschepperig maar tegenover familie vriendelijk. En later blijkt hij een ware Ca(t)sanova te zijn.

Good points:

Slim, charmant, observatief, leert snel

Bad points:
Pesterig, arrogant, houd zich niet graag aan de regels, opschepperig, bitsig

Voorbeeldpost

Teague//Young One//Bloodclan//6 Moons
Een genietend gesnor rolde over Toulouse' lippen bij het voelen van de gouden zonnestralen op zijn halflange, romig witte pels. Hij kneep zijn ogen rillend toe tegen het felle zonlicht en krulde spinnend zijn staart. In een soepele, zwierige beweging duwde de knappe kater zichzelf recht. Zijn lichtblauwe, door slaap vertroebelde ogen kregen een toets van de welbekende arrogantie waarmee ze al snel volledig vervuld raakten. In zijn blik zat ook iets van zwoelheid die goed paste bij zijn verwarde haren. Zorgvuldig waste Toulouse zich, zijn rozige tong gleed in voozichtige streken over zijn vacht die terug in model raakte. Met gracieuze passen paradeerde de jongeling naar de prooi stapel om er een dikke muis uit te halen. Op zijn dunne lippen was een speelse glimlach te lezen. Het katertje viel lichtjes uit de toon met zijn elegante manier van doen en knappe uiterlijke tussen alle gespierde en geharde krijgers wiens ongewassen pels doorklieft werd door littekens. Hun ogen branden als vuren van haat in de uithoeken van het kamp waar ze hun slachtoffers turfden in oude konijnen botten of zich te goed deden aan het verse lijk van een stadsduif. Toch keek Toulouse niet op naar de zwerm van kille warriors rond hem, want de meesten, zo had zijn moeder verteld, gebruikten hun brute gedrag en kille blik enkel als masker. Ze wouden gewoon indruk maken en belangrijker worden, ze probeerden hoger op de sociale ladder te geraken. Kalm haalde de Young One een rat uit de prooistapel vandaan, het slappe lichaam stevig tussen zijn kaken geklemd. Met hooghartige blik bezag Toulouse degenen die hem passeerden. Het katertje voelde zich niet beter, hij wás beter. De jongeling koos een mooi plekje in het midden van het kamp uit, waar de zon gul was met haar warmte en licht. Genietend scheurde hij een lap vlees van het diertje af. Er stroomde waterig bloed uit de donkerrode homp. Het vlees was mals en voelde nog lauw aan. Tussen de zoute tinten proefde hij wat van de bittere tweebeenstank maar dat had je nu eenmaal als je prooi leefde van afval. In enkele schrokkerige happen werkte Toulouse het levenloze lichaampje naar binnen. Al knabbelend aan de tengere rattenbotjes merkte hij een andere Young One op die in schuchtere passen zich naar de prooistapel begaf. Hun blikken kruisten elkaar toen ze ongeveer een vossenlengte van elkaar verwijderd waren. Toulouse gaf de andere een speelse knipoog en riep hem toe:"Wat is er, kleintje? Te bang om eten te halen?" Hij sprak met een venijnige arrogantie in zijn stem. "Bang voor de dode muisjes?", mauwde het katje spottend op een gemaakt bezorgde toon. De Young One trok een angstig gezicht en versnelde zijn pas in tegengestelde richting van de hoop met voedsel. Met een scherpe, hooghartige twinkeling in zijn ijsblauwe ogen vorderde hij met het schoonmaken van de beenderen terwijl er een genietend gespin uit zijn keel rolde.

Moi

Naam:
Herbert

Motivatie:
Het zou me geweldig lijken om een kit te spelen van Phantom en Icy, ze zijn beiden enorm leuke karkters en het zou ntuurlijke een hele eer zijn om een kit te spelen van de Bloodclan leidster. Ook lijkt het me leuk om na lang opnieuw een Bloodclankat te bespelen.

Even ter info:
Misschien vonden jullie dat ik de laatste tijd weinig post, maar dat komt omdat ik het deze week even druk heb met school en dus niet vaak online kan komen. Maar het is Zaterdag vakantie dus vanaf dan zal ik terug een stuk actiever zijn. c: Aangezien het vakantie is en ik ook na de vakantie actief zal blijven, is dit niet meer van toepassing :3

Er zijn paar kleine dingen veranderd in verband met zijn naam maar het karakter, uiterlijk, ... blijft hetzelfde.

Stamps!:

Swanpaw ;; Glacierpaw

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Swanpaw

Laatst aangepast door Swanpaw op ma 8 apr 2013 - 12:26; in totaal 4 keer bewerkt
Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 10:55

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Qz5ds9
{ !Listen this while reading! }
… G e n a r e l …
|| Name: Fayen
|| Gender: She-cat
|| Age: Unborn
|| Parents: Icy x Phantom
|| Siblings: Braveheart, Cinder, Freddy, Leaf, Break, Ariana, Cethin, Sora, Shego & Kira
|| Friends: None yet
|| Status:: Unborn

A l l i a n c e s …
|| Rank: Kitten
|| Future ranks: Young one, Member
|| Clan: Bloodclan [elite]
|| Future Clans: None
|| Leader: Icy
|| Deputy: None [Saxon]
|| Lifestyle: Clankat
|| Mentor: None yet

I n s i d e
|| Short: Geduldig, fragiel, afzijdig, let goed op haar woorden, doortrapt, slim & contactgestoord.

|| Likes: Stilte, tijd, warmte, nacht, haar clan, anderen manipuleren & liegen.
|| Dislikes: Drukte, haar siblings, andere kittens, gehoorzamen, heldhaftigheid & hebzuchtigheid.

|| Kitten:
|| Fayen was vanaf het begin nog zo pril, zo onschuldig. Ze was een van de stilste van het nestje, waardoor ze ook niet zo zeer opvalde. Dit alles, kwam haar maar al te goed uit. Juist omdat ze zich zo stil gedraagde verwachtte velen weinig van haar. Ze gingen haar onderschatten, beter gezegt. Iets waar zij een hekel aan had, maar later zou dit mooi voor haar uit kunnen pakken. Want ja, wat was mooier dan een verassing? Fayen zette zichzelf vaak opzij, lette amper op bij wat er tegen haar gezegt werd en negeerde haar broertjes en/of zusjes. Ze was als kitten niet zo zeer het type dat graag onbezonnen speelde, of lag te luieren in een middagzonnetje. Ze keek vaak uit naar de tijd dat ze haar training zou krijgen, eindelijk het kamp mocht verlaten en vooral om sterker te worden. De kracht mentaal had ze al sterk opgebouwt, enkel fysiek moest ze nog vorderingen krijgen. Haar woorden waren vaak pure leugens die ze uitsprak, voor het weinige wat ze überhaupt zei. En het leukste van alles was nog wel dat de meeste er met open ogen in tuimelde, juist omdat ze absoluut niet bekent stond om haar slechte karakter. Voor Fayen had dit enkel zijn voordelen, helaas voor de anderen zou dit slechter uitpakken.

|| Young one:
|| Voor de poes bleef het niet enkel bij leugens. De tijd waar ze zó lang naar had mogen verlangen, was aangebroken. Ze behoorde nu tot de rang young one, een rang waar ze het manipuleren van anderen in voort kon zetten. Volgens degene om haar heen was zij 'de zwakke plek', echter zouden ze daar snel genoeg anders over denken. Ze mocht buiten het kamp komen, wat haar bijna met elke stap goed deed. Het gevoel van vrijheid vond ze heerlijk, eindelijk hoefde ze niet meer in het kamp opgesloten te zitten. Haar duistere kant kwam steeds meer naar voren gebogen, echter waren haar leugens nog keihard en zo geloofbaar. Contact leggen met andere bleef een zwakke plek van Fayen, ze had eigenlijk nooit echte vrienden gehad. Een probleem wat haar al als kitten had achtervolgt, en naarmate ze ouder begon te worden werd het er ook niet veel minder op. Vriendschap was immers niet nodig volgens haar, ze kon het best zonder overleven. Toch mistte ze het deel soms wel, een rechterhand aan haar zijde.

|| Member:
|| Member, eindelijk. Iets waarvan ze toch wel zin in heeft gehad, het gevoel dat je het grootst was. Buiten de leider en deputy, natuurlijk. De meeste hebben nu wel door gehad dat ze niet het zwakke poesje is geweest dat ze ooit hadden gedacht. Ze hield ervan om hun reacties te zien, buiten het feit dat ze zich afzonderde. Ze had alles al opgebouwd, alles al voortgezet in zichzelf, zowel lichamelijk als geestelijk, in de tijd dat haar siblings nog vrolijk aan het spelen waren. Ja, dit had zijn doel gehad waarvoor ze zichzelf zo afwezig hield. Fayen vond het fijn om in de nacht rond het gebied te wandelen, zo haar slachtoffers uitzoekend. Want enkel degene die dachten sterk genoeg te zijn zouden er 's nachts op uit gaan. Heerlijk vond ze het om andere de grond in te boren, te laten zien dat zij niet de enige waren die hier sterk waren. En dit alles, had ze geheel zelf opgebouwd zonder enkele hulp van buitenaf. Ze mocht dan wel de dochter zijn van Icy & Phantom, maar hier hadden zij niet mee geholpen. Enkel hadden ze haar de een slim en vooral vooruitdenkend inzicht gegeven, wat zij maar al te graag gebruikte.

|| Note: Ik heb er ook meteen een stukje toekomst in verwerkt, dit typte fijner. ^^

… B u i l d …
|| Eye colour: Clarity blue
|| Fur colour: Crystal white
|| Fur lenght: Short
|| Pawpads: Pink
|| Nose: Pink

|| Build:
|| Fayen is eigenlijk nooit groot geweest. Haar bouw zou je het best kunnen beschrijven als fragiel uitziende, pril en vooral zwak. Vele conecten klein met zwak, en zij moest het tegendeel gaan bewijzen. Merendeel deed ze dit haar karakter, zichzelf groot bouwen en doen wat ze ook echt kon. Haar vacht is parelwit, met daarop helder staande blauwe ogen. Ze is redelijk slank gebouwt, en heeft een toch leuk uitziend gezicht. Ze heeft een korte, maar dikke vacht die haar goed warm houd.

Foto uiterlijk:

… R e a l …

|| Name: Daniëlle [Danii]
|| Age: 13
|| Best known account: Brindlepool & Swiftheart
|| RPG experience: Ongeveer 3 jaartjes, waarbij noob tijd is meegeteld. Anders bijna een jaartje. [op WC dan] :')
|| Motivation:
|| Tjsa, waarom? Ten eerste, ik vind Icy en Phantom beide geweldige karakters, waarvan ik graag een deel zou willen uitmaken. Ik weet het, Bloodclan is nooit mijn sterkste kant geweest. Enkel wist ik dat ik bij mijn vorige chars het karakter niet goed genoeg had uitgewerkt, maar bij Fayen heb ik er wel een goed gevoel over. Ze post fijn, en ik weet zeker dat het me deze keer wél gaat lukken. Tenslotte heb ik wel eens zin om een bad karaktertje te bespelen, en dan niet het 'normale' slechte karakter.

… P o s t …
|| Note: Ik heb met haar gepost als Young one, gezien ze dan ook het kamp uit kan etc. waardoor ik dit beter in mijn post kan verwerken. En om haar slechte karakter wat te kunnen vormen, ofcourse.

|| Post || Young one || Bloodclan camp/territorium:

|| Haar lichaam deinsde ritmisch op en neer, haar pootjes over elkaar heen getrokken. De regen was van buiten duidelijk te horen in de stilte van de nacht, een enkele donderslag stierf langzaam weg in de verte. Ergens voelde het fijn, het gevoel van hoe eenzaam je wel niet kon zijn. Vriendschap was nog nodig in het leven volgens Fayen, je schoot er uiteindelijk niets mee op. Ze zaten je in de weg met je gevoelens, en konden je plots laten vallen als een enkel blaadje van de boom. En ja, dan was werkelijk alles wat je had opgebouwt in een klap afgebroken. Vandaar dat ze zichzelf afsloot voor werkelijk alles, bang voor hoe het misschien zou kunnen aflopen. Trouwe vrienden waren zeldzaam, zeer zeldzaam zelfs.

Met lome bewegingen tilde ze haar kleine maar zeer sterke lichaam omhoog, en rekte haar poten uit. Wanneer ze naar buiten stapte voelde ze de regen zachtjes tegen haar rug aan tikken, enkel kon het haar niet zo veel meer schelen. De nacht, een deel van de dag waarop zei degene was die het voor het zeggen had. Het kamp was stil en verlaten, het enige geluid wat er was was de tikkende regen en de wind die zachtjes door de bladeren van de bomen ritselde. Ze liet zichzelf naar de uitgang voortbewegen, elke keer weer opzoek naar grenzen verleggen. Een doel van haar was ze iedere keer opnieuw voor ogen had, en niet terug deinsde tot ze haar doel had gehaald. Ze was zeker niet het type wat ergens voor wegliep, eerder haar angsten expres tegemoet ging. Haar manipulerende gedrag zette zich echter nog altijd voort.

Ze nam een luchtige houding aan, haar staart zachtjes tikkend op de grond. Met haar helder staande ogen haakte ze haar blik in op de kat die zich voor haar bevond, en voelde zich redelijk op haar gemak. ’’Mooie avond hé?’’ klonk haar stem zoetjes, enkel de geïmmiteerde grijns op haar gezicht maakte duidelijk wat ze werkelijk van plan was. Ze wachtte niet op een antwoord, dat was hierbij niet nodig. ’’Wat dacht je hier van plan te zijn?’’ Kwam er sarcastisch uit haar keelgat. Een hele nieuwe demensie van minachting kwam naar voren, waarachter wraak stond.

… R e m a i n i n g …
|| Voice: Rihanna - Stay feat. Mikky Ekko [alleen Rihanna]
|| Theme: Comptine D'un Autre été L'après-midi - Yann Tiersen
Spoiler:

|| Signature:
Spoiler:
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  2khmc4

Swiftheart.ClearkitBrindlepool - Saltdale - CouragepawThe last night I'll spend with you [P&I Kittens]  1znpwmp
Art:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 13:43

Ik wil jullie toch allemaal alvast even bedanken voor het aanmelden <3 Elke aanmelding maakt me blij C:

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  T4W3e3N
Stamps
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  PS18GM0The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  W0qAlxRThe last night I'll spend with you [P&I Kittens]  EjrsROFThe last night I'll spend with you [P&I Kittens]  FWu1gsfThe last night I'll spend with you [P&I Kittens]  D85Fpr8
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 17:24

Ik ga mijn aanmelding hier plaatsen als ik tijd heb (;

Afwezig van 16-25/08
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 21:03

Net als Babs wil ik ook even een grote dankjewel zeggen voor de aanmeldingen, het doet deugd om te weten dat jullie geïnteresseerd zijn in de rollen ^^

Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 19:00

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  317cexc
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Aquilat
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 0:55

Is goed! (:

Zijn er nog mensen geïnteresseerd?

Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 7:21

Lol ik moet er nog steeds aan werken Razz

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  2jcxyip
Diamond
Member
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 17:11

RESERVED !

Hij komt tussen vanavond en morgen, beloofd.

Sorry dat het zo lang duurt ik ben moe ok

The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Diamonds1

Laatst aangepast door Diamond op wo 24 apr 2013 - 19:08; in totaal 1 keer bewerkt
Dreamheart
StarClan
The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 18:58

Jullie hebben nog niet besloten toch? x3

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 19:23

Neen nog lang niet zelfs denk ik ^^'

We wachten nog steeds tot de beloofde aanmeldingen af zijn en hopen dat er nog wat bij komen.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The last night I'll spend with you [P&I Kittens]    The last night I'll spend with you [P&I Kittens]  Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: