|
| [ FP ] This can't go on like this | |
| Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: [ FP ] This can't go on like this wo 20 maa 2013 - 20:26 | |
| Shrewleap
Just look into your heart and do whatever the hell makes you happy
Moeizaam hief ze zich omhoog uit haar nest en opende haar ogen. Het was niet meer hetzelfde. Het leek wel alsof ze anders wakker werd, niet meer geheel vrolijk. Misschien dat dit iets te maken had met haar kwestie met Wolftail, maar toch kon het ook iets te maken hebben met die nieuwe 'Leader'. Nee, ze waagde het niet eens om hem zo bij die naam te noemen. Hij zou altijd Rushspirit voor haar blijven, geen echte Leader. Hij had de Clan gewoon overgenomen, waar StarClan niets mee had gedaan. Dus wie weet zou hij wel sneller vertrekken dan ze zou verwachten. Maar tot nu toe zou ze vast zitten in die nachtmerrie. Normaal zou ze al die vreselijke dingen accepteren en weer doorgaan, maar nu kon ze dat niet. Er stonden gewoon levens op het spel. Zoals die van die té jonge kittens, die nu weer werden getraind. Ze konden sterven aan die plotselinge activiteiten. Shrew schudde haar kop en kwam de open plek op, meteen leek het alsof er een donkere wolk boven haar kop verscheen. Deze dag kon niet beter worden, daar was ze nu wel zeker van. Snel glipte ze het kamp uit, zodat ze geen praatje hoefde te maken met katten die wel aan zijn kant stonden. De zon scheen op haar vacht, maar de wolk weerhield haar ervan om de warmte op te vangen. Met een zucht kwam ze een klein open plekje binnen, waar ze een stilte voelde. Ze was omringd door bomen en niemand kon haar zien. Moeizaam liet ze zich zakken en sloot haar ogen. Het had geen zin om nu iets voor de Clan te doen. Deze was nu verloren..
NOTE;; Ik heb even een kleine skip in time gemaakt, dus Rushspirit is nu al terug. Omdat het topic anders niet meer klopt en het zal niet erg snel gaan. Dus als we klaar zijn, zal Rushspirit ook dadwerkelijk terug zijn in het kamp.
Mood: Not happy at all With Who? Eerdere protestgroepleden Words: 280
|
|
| | | Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this wo 20 maa 2013 - 20:47 | |
| Rushspirit zou bijna weer terugkomen, of nou ja, Rushstar dus. Elk moment kon hij aankomen, een lichte grijns verscheen op haar gezicht. Ze wist dat er een aantal katten fel tegen waren, ze vonden het bijvoorbeeld zielig voor de jonge kittens, stelletje watjes. Dit zou Shadowclan juist weer maken zoals het hoorde, de clan welke gevreesd moest worden, die kille clan die niet bang was om zijn terrein te verdedigen en waar de katten niet wat lui op hun kont zaten en een beetje zaten te kletsen. Nee, een sterke, goed gevoede clan, welke beter was dan de rest, welke de andere clans kon bang maken, kon treiteren en nooit een stuk grond zou verliezen. Vanuit haar ooghoek zag ze Shrew het kamp uitlopen, ergens had ze opgevangen dat er iets niet pluis zat tussen haar en haar partner, maar het kon ook gewoon zijn dat de katten om haar heen dat verzonnen. In ieder geval, deze poes stond tegen de kater, misschien dat ze beter eens ging kijken wat ze ging doen. Rustig stond ze op en liep iets na haar ook het kamp uit. Ze zou wel een prooi vangen zodat het niet al te erg opviel dat ze haar volgde. Even bleef ze zitten en spitste haar oren, al snel ving ze het geluid op van een klein beestje dat over de grond liep. Ze snoof de geur even op en kwam al snel tot de conclusie dat het een rat moest zijn op niet veel meer dan 5 vossenlengtes van haar vandaan. Haar ogen gleden over de bosgrond en al snel zag ze het diertje dan ook lopen. Ze liet zich in sluiphouding zakken en kwam langzaam aan steeds dichterbij. Na een sprong kwam ze met uitgeslagen nagels in de nek van het dier terecht en beet het direct dood. Ze gooide het beestje op de grond en gooide er wat aarde over. Nu op zoek naar de poes, deze had ze al snel gevonden en rustig liep ze op haar af. 'Hey Shrewleap' sprak ze rustig, 'Heb je ook geen zin om Rushspirit te verwelkomen?' Ze wist dat de poes tegen de kater was en ze kon maar beter doen alsof ze dit ook was, niet waar? Ze had het dan ook expres over Rushspirit en niet over Rushstar, ze lette wel een beetje op haar woorden soms.
|
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this do 21 maa 2013 - 14:40 | |
| Geïrriteerd staarde de zwarte langharige poes naar buiten. Ze irriteerde zich aan die o-zo-perfecte-kater Rushstar. Het was niet normaal wat hij deed, hoe hij de clan leidde. Innerghost glipte de Warriors den uit en staarde om zich heen. Ze vond het vreselijk. Shadowclan was misschien niet de meest lieve clan, maar zo erg als Rushstar was, die voor haar ook altijd Rushspirit zou blijven, dat was niet normaal. Hij liet té jonge kittens trainen, de oudere apprentices werden nog heftiger en harder getraind, en dat allemaal om te zien welke katten waardige Shadowclan katten waren en welke niet. Innerghost zuchtte en stapte de Warriors den uit. Ze rekte haar gespierde kleine zwarte lichaam uit en staarde om zich heen. Ze kon maar beter het kamp uit gaan voor ze gecommandeerd werd of zo. Ze liep het kamp uit en de warme Greenleaf zon verwarmde haar dikke zwarte vacht. Tijdens dit soort seizoenen wenste ze dat ze lichter van kleur was en niet zo'n dikke vacht had. Terwijl ze door liep kwamen er twee warriors in haar zicht veld die ze herkende als Shrewleap en Foxstream. Van Shrewleap wist ze dat zij het er niet mee eens was, dat van Rushspirit, dat had ze duidelijk genoeg op gemerkt toen Rushspirit de leiding over nam. Ze liep naar hun toe en knikte beide warriors toe. "Gegroet Shrewleap," ze wende haar blik van Shrewleap af en keek Foxtream aan. "Foxstream," sprak ze. Ze staarde om zich heen. Ze had geen zin om Rushspirit te moeten feliciteren met zijn nieuwe rang en naam. Ze vroeg zich zelfs af of hij wel geaccepteerd zou worden door Starclan.
|
| | | » Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this zo 24 maa 2013 - 18:54 | |
| Het kamp had op z'n kop gestaan toen Rushspirit de macht overnam. Stunespore volgde hem gedwee, zoals hij ook niet anders had verwacht van die poes. De gouden ogen van de bruine tabby kater staarde rustig voor zich uit. Hij had het drukke kamp ingeruild door het rustigere territorium waar hij op zijn gemak de situatie kon overdenken. Alles was zo ontzettend snel te gaan. Rushspirit was nu met een groepje trouwe katten naar Mothermouth toe om z'n levens en nieuwe naam te ontvangen. Timesong had er zo z'n twijfels bij of dit ook daadwerkelijk zou gaan gebeuren. De kater stond op, zuchtte zachtjes en zetten zijn slanke, maar gespierde, lichaam in beweging.
Al snel ving hij de geuren van een groepje katten, wat zijn natuurlijke nieuwsgierigheid opwekte. Hij sloeg af en kwam al snel bij de katten uit. Hij herkende Shrewleap, Innerghost en Foxstream. Rustig knikte hij naar het poezen gezelschap en ging zitten, terwijl hij zijn staart over z'n poten heen sloeg. "Gegroet," miauwde hij op een rustige, kalme manier naar de poezen. |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this vr 12 apr 2013 - 15:15 | |
| De eerste kat die in haar zichtveld kwam was Foxstream. Ze kende de poes niet goed en daarom legde ze haar oortjes wat dichter tegen haar kopje aan. Op dit moment kon je niemand in de Clan vertrouwen, alleen die katten die voor dit vreselijke tijdperk je vrienden waren geweest. 'Hey Shrewleap' Hoorde ze de poes op een rustige toon zeggen en keek op. Met een knikje gaf ze aan dat ze het gehoord had. 'Heb je ook geen zin om Rushspirit te verwelkomen?' Bij het horen van Rushspirit's Warriornaam kreeg ze wat meer vertrouwen in Foxstream, maar dit moest nog bewezen worden. Voordat ze een begroeting terug kon momeplen, kwam er iemand bijstaan waarvan ze wat beter wist dat deze tegen Rushspirit was. Innerghost. "Gegroet Shrewleap," Zei de poes en nogmaals knikte Shrew naar de zwarte poes. "Foxstream," Maar een kleine glimlach kon ze niet onderdrukken toen Timesong ook aan kwam lopen. "Gegroet," Voor de derde keer knikte de poes en sloeg ze ook haar staart over haar voorpoten. "Zoals Foxstream zei," Ze knikte naar de rossige poes en haar groene ogen straalden wat fiers. "Rushspirit is een schande voor heel ShadowClan en zo kunnen we niet doorgaan. Right?"
NOTE;; Vanaf nu mogen geen nieuwe katten meer reageren, ik denk dat ze een paar afspraken gaan maken, manieren gaan bedenken om anderen te overtuigen of gewoon hun irritaties bespreken. Hun reputatie zal al snel in de Clan verspreiden. |
|
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this vr 12 apr 2013 - 23:31 | |
| De volgende kat die er bij kwam was Timesong, de knikte de warrior toe en wachtte toen nog even af. Niemand meer. Toen begon Shrewleap te spreken. "Zoals Foxstream zei," begon de poes. Innerghost keek Shrewleap afwachtend aan. "Rushspirit is een schande voor heel ShadowClan en zo kunnen we niet doorgaan. Right?" Innerghost knikte instemmend. "Mee eens, en daar moet iets aan veranderd worden, en snel," siste ze. "Die kater kon nog eens de dood worden van mijn kits," gromde ze kwaad terwijl ze van kat naar kat keek. Het was algemeen bekend dat ze weer drie kittens er bij had, drie mooie jonge sterke kittens, van nu twee moons oud. Nog een moon en ze zouden 'paw als achter voegsel krijgen.
|
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this zo 14 apr 2013 - 11:18 | |
| Innerghost en Timesong kwamen erbij en als begroeting knikte ze even naar beide katten. Foxstream spitste haar oren toen Shrewleap weer begon te spreken en keek haar rustig aan, "Zoals Foxstream zei," begon de poes. "Rushspirit is een schande voor heel ShadowClan en zo kunnen we niet doorgaan. Right?" Even schudde de poes met haar hoofd, maar voordat ze haar mond kon open doen, begon Innerghost te spreken, "Mee eens, en daar moet iets aan veranderd worden, en snel," siste ze. "Die kater kon nog eens de dood worden van mijn kits," De kwade ondertoon in haar stem was niet te missen, 'Als we snel handelen kunnen we jouw kittens misschien nog redden uit zijn greep' sprak ze, 'Maar we moeten nu iets doen, alleen wat, we moeten in ieder geval katten zien te verzamelen.' Dat laatste kwam er een beetje killer uit dan verwacht, maar dat kon geen kwaad. Eigenlijk wou ze helemaal niks gaan doen, maar hoe sneller ze van hun plan af wist hoe sneller ze de protestgroep uit de weg kon ruimen, niet waar? En meer katten verzamelen... Het was beter ze allemaal in een keer te hebben, dan deeltje voor deeltje, dan had je geen katten meer die anderen konden aansteken.
|
| | | » Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this zo 14 apr 2013 - 18:41 | |
| Timesong knikte naar de drie andere poezen en kreeg 't voor elkaar om een slimme glimlach uit te wisselen met Shrewleap. Hij mocht die poes, graag, maar daar was 't nu niet de tijd voor. Nu moesten ze eerst die eikel uit de clan schoppen en wel snel ook! Hij ging zitten en luisterde kalm naar wat de poezen vertelde. "Rushspirit is een schande voor heel ShadowClan en zo kunnen we niet doorgaan. Right?" Vertelde Shrewleap. Timesong knikte, die kater was niet goed snik. Kittens laten trainen die nog veel te jong waren. Daar ging Innerghost op verder; "Mee eens, en daar moet iets aan veranderd worden, en snel," siste de zwarte, langharige, poes. "Die kater kon nog eens de dood worden van mijn kits," Eventjes sloeg de kater zijn ogen naar de grond, hij had zelf een kitten onder zijn hoede gekregen die nog maar 3 maanden oud was. Hij moest binnenkort gaan beginnen aan Feverpaw's training, maar eigenlijk had hij er niet zo veel zin in... 'Als we snel handelen kunnen we jouw kittens misschien nog redden uit zijn greep, maar we moeten nu iets doen, alleen wat, we moeten in ieder geval katten zien te verzamelen.' Foxstream had een punt. Ze moesten eerst katten verzamelen die hun zouden geloven. Timesong had tot op heden nog niets gezegd, hij wist ook niet veel zinnigs uit te brengen. Maar ondertussen dacht hij hard na over hoe ze dit konden aanpakken. "Katten verzamelen zou niet zo lastig moeten zijn, toch? Je ziet in het kamp duidelijk wie Rushspirit wel en niet volgt. Ik denk trouwens dat Stunspore een groter probleem vormt. Die zit overal direct bovenop..." sprak de bruine tabby kater uiteindelijk, terwijl zijn gouden ogen de groep rondkeken. |
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this zo 14 apr 2013 - 20:36 | |
| "Mee eens, en daar moet iets aan veranderd worden, en snel," Klonk de stem van Innerghost en Shrew keek de zwarte poes aan. "Die kater kon nog eens de dood worden van mijn kits," Ze versmalde haar blik even bij het nieuws. Er waren inderdaad weer drie nieuwe kittens bijgekomen, iets wat ze nog een beetje vroeg vond voor deze poes. Maar voordat zij antwoord kon geven, kwam Foxstream weer in beeld. 'Als we snel handelen kunnen we jouw kittens misschien nog redden uit zijn greep. Maar we moeten nu iets doen, alleen wat, we moeten in ieder geval katten zien te verzamelen.' Shrewleap knikte instemmend. Ze hadden eerst een groep nodig die echt achter hun stond, voordat ze iets zouden uitproberen. "Katten verzamelen zou niet zo lastig moeten zijn, toch? Je ziet in het kamp duidelijk wie Rushspirit wel en niet volgt. Ik denk trouwens dat Stunspore een groter probleem vormt. Die zit overal direct bovenop..." Het was waar. De 'Deputy' was dan misschien het eerste doelwit? "Dan is het denk ik beter als we Stunspore misschien met een afleiding wegleiden en dan een pittig woordje wisselen met de kater. Rushspirit heeft zijn negen levens nu, dus die moeten we als laatste houden. Hem aanvallen heeft dus geen zin, vergif zou kunnen werken, maar ik denk niet dat hij prooi van iemand zal aannemen." |
|
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this ma 15 apr 2013 - 13:50 | |
| Of Innerghost een bezorgde moeder was? Ja. Maar ze was ook een warrior, één die iedereen in het kamp los wou trekken uit de greep van Rushspirit. De kater vormde een gevaar voor de clan. 'Als we snel handelen kunnen we jouw kittens misschien nog redden uit zijn greep,' sprak Foxtream. Innerghost knikte naar de poes, met een glimp van dankbaarheid in haar ogen. Maar hoe konden ze snel genoeg zijn om haar kittens te redden uit de greep van Rushspirit? 'Maar we moeten nu iets doen, alleen wat, we moeten in ieder geval katten zien te verzamelen.' Innerghost knikte instemmend bij de woorden van Foxtream. Vervolgden gleed haar blik naar Timesong die zijn bek toen open trok om te zeggen wat hij te zeggen had. "Katten verzamelen zou niet zo lastig moeten zijn, toch? Je ziet in het kamp duidelijk wie Rushspirit wel en niet volgt. Ik denk trouwens dat Stunspore een groter probleem vormt. Die zit overal direct bovenop..." Innerghost vernauwde haar ogen en knikte. "Stunspore moet inderdaad als eerste weg gewerkt worden," murmelde ze bedenkelijk. "Dan is het denk ik beter als we Stunspore misschien met een afleiding wegleiden en dan een pittig woordje wisselen met de kater. Rushspirit heeft zijn negen levens nu, dus die moeten we als laatste houden. Hem aanvallen heeft dus geen zin, vergif zou kunnen werken, maar ik denk niet dat hij prooi van iemand zal aannemen." Innerghost keek Shrewleap aan en snoof. "Als of Stunspore naar ons zou luisteren? Zijn macht betekend veel te veel voor hem. Maar hem afleiden zodat we makkelijker en sneller meer katten kunnen verzamelen lijkt mij een strak plan," sprak ze. "Ik zou hem eventueel wel willen afleiden," stelde ze voor terwijl ze alle drie de katten één voor een aan keek. Stunspore wegleiden van het kamp was vast niet zo moeilijk, ze moest enkel wat verzinnen.
--Flut ><
|
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this wo 17 apr 2013 - 15:50 | |
| "Katten verzamelen zou niet zo lastig moeten zijn, toch? Je ziet in het kamp duidelijk wie Rushspirit wel en niet volgt. Ik denk trouwens dat Stunspore een groter probleem vormt. Die zit overal direct bovenop..." klonk de stem van Timesong, met daarachter zachtjes de stem van Innerghost, "Stunspore moet inderdaad als eerste weg gewerkt worden," murmelde ze bedenkelijk. "Dan is het denk ik beter als we Stunspore misschien met een afleiding wegleiden en dan een pittig woordje wisselen met de kater. Rushspirit heeft zijn negen levens nu, dus die moeten we als laatste houden. Hem aanvallen heeft dus geen zin, vergif zou kunnen werken, maar ik denk niet dat hij prooi van iemand zal aannemen." sprak Shrewleap, "Als of Stunspore naar ons zou luisteren? Zijn macht betekend veel te veel voor hem. Maar hem afleiden zodat we makkelijker en sneller meer katten kunnen verzamelen lijkt mij een strak plan," sprak Innerghost weer. "Ik zou hem eventueel wel willen afleiden," Al die tijd had ze zich even stil gehouden, luisterend naar de katten, eigenlijk ging dit lichtelijk de verkeerde kant op, maar ze kon moeilijk er tegenin gaan niet? Dat zou te veel opvallen. Nee, ze zou moeten meedoen. 'Is goed voor mij' sprak de poes toen maar, gelukkig was de tegenzin in haar stem niet te horen, 'Maar wat gaan we eigenlijk doen als we die katten verzameld hebben en hoe weten we of ze wel allemaal even betrouwbaar zijn? Voor hetzelfde geld zit er iemand tussen die alles aan Rushspririt doorverteld! Of gaan we er maar op gokken dat iedereen wie wij weten te overtuigen te vertrouwen is?' Dat ze zelf zo iemand was hoefde de rest niet te weten, ze kon hiermee immers vertrouwen opbouwen, niet?
|
| |
| Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this do 25 apr 2013 - 18:41 | |
| Een lichte irritatie trok over haar gezicht toen Innerghost zo op haar optie snoof. Met een wat versmalde blik keek de zwartwitte poes de zwarte Warrior aan. "Alsof Stunspore naar ons zou luisteren? Zijn macht betekend veel te veel voor hem. Maar hem afleiden zodat we makkelijker en sneller meer katten kunnen verzamelen lijkt mij een strak plan," sprak ze. "Ik zou hem eventueel wel willen afleiden," En meteen vervolgde ze zichzelf. "Ik zou hem eventueel wel willen afleiden," Shrew knikte wat kortaf. Ze wilde nog niets zegen, aangezien Foxstream toch even stil was geweest. Gelukkig sprak de rode poes weer. 'Is goed voor mij' Weer knikte Shrew. 'Maar wat gaan we eigenlijk doen als we die katten verzameld hebben en hoe weten we of ze wel allemaal even betrouwbaar zijn? Voor hetzelfde geld zit er iemand tussen die alles aan Rushspririt doorverteld! Of gaan we er maar op gokken dat iedereen wie wij weten te overtuigen te vertrouwen is?' Het was wel een goed argument, maar Shrew had haar woordje al klaar. "Ik denk dat we vanuit kennissen wel weten wie er betrouwbaar is en anders moeten we katten op de proef stellen. Niet?" Zei ze en keek de drie katten een voor een aan met een serieuze blik.
NOTE;; Ik heb even voor Quinty gereageerd omdat nadat Rushspirit met Icy heeft gepraat de verhaallijn waarschijnlijk wat sneller gaat. En zullen we alvast wat topics doen met de toekomstige leden, dus ze op de proef stellen en dan komt de groep wat realistischer tot stand. [Graag een PM met wie je het topic doet, dan kunnen we die afstrepen c;] |
|
| | | | Onderwerp: Re: [ FP ] This can't go on like this | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |