|
|
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:31 | |
| Ik wil het niet snappen welke taal, het blijft vaag
bovendien heb ik een andere verslaving en een handicap aan mn wijsvinger |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:32 | |
| Er zit wel degelijk een goede verhaallijn in. Die ergens ook vrij duidelijk is, als je op hebt gelet bij geschiedenis. Want sommige dingen herken ik gewoon van mijn geschiedenis lessen vroeger.
Zo was tijdens de tweede wereld oorlog Italië ook een bondgenoot van Duitsland. En de rest weet ik niet want ik irriteerde me aan het feit dat de eps zo kort waren en ik dan te vaak op links moest klikken en het ook lang geleden is allemaal :U *beta kind* |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:33 | |
| MAAR HET BLIJFT TE VAAAAAAAAG xD
|
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:36 | |
| Er zit idd een verhaal in maar t word zo crazy dat t grappig blijft xD & als jij het niet leuk vind word dat gerespecteerd (: -Al gaat Prussia je afmaken in je slaap omdat je zijn awesomeheid niet awesome vind- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:36 | |
| Neeeee, Hungary maakt mensen af in hun slaap D: |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:37 | |
| Wahahaha idd xD maar ik zou toch eerder banger worden als Russia ineens naast mn bed staat met die evil grijns ._. |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:38 | |
| Ik heb een bodyguard met de naam Laxus aan mn zijde. I ain't scared cause he will shock the crap out of him
BROOKLYN RAGEE! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:40 | |
| Ik denk dat ik stiekem toch ook Prussia ga maken op AM als t open gaat xD dan heb ik Bakura, Vyndi, Serah en Gilbert |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:41 | |
| Ik zou van alles schrikken dat naast me ligt als ik wakker wordt wat er nog niet lag toen ik in slaap viel. Just saying. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:42 | |
| Wahahaha zelfs van Italy? xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:42 | |
| Ik hou het op AM bij Sarah & Laxus xd vooral omdat Sarah een extreem slechte gewoonte heeft |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:43 | |
| - Rowankit schreef:
- Wahahaha zelfs van Italy? xD
Ja.
Mijn lievelings personage van mezelf heeft Prussia als face claim <'3 Maar versie een van hem had een Spaans accent, dus dat was... Mindfcking ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:46 | |
| - Quietwind schreef:
- Rowankit schreef:
Ja.
Mijn lievelings personage van mezelf heeft Prussia als face claim <'3 Maar versie een van hem had een Spaans accent, dus dat was... Mindfcking ;D wahahaha xD ik weet niet, op een of andere manier kan ik niet genoeg van Prussia houden. Hij is zo'n asshole maar tegelijk ook zo.. schattig xD wat is iig jouw echt fav hetalia char? |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:47 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:51 | |
| - Rowankit schreef:
- Quietwind schreef:
- Rowankit schreef:
Ja.
Mijn lievelings personage van mezelf heeft Prussia als face claim <'3 Maar versie een van hem had een Spaans accent, dus dat was... Mindfcking ;D
wahahaha xD ik weet niet, op een of andere manier kan ik niet genoeg van Prussia houden. Hij is zo'n asshole maar tegelijk ook zo.. schattig xD
wat is iig jouw echt fav hetalia char? Prussia. Dôh. Hoewel ik Hungary als ze een kind is leuker vindt. Gewoon omdat ze dan zo bad-ass is. Is ze altijd, maar toen nog meer :U |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:53 | |
| - Quietwind schreef:
- Rowankit schreef:
- Quietwind schreef:
- Rowankit schreef:
Ja.
Mijn lievelings personage van mezelf heeft Prussia als face claim <'3 Maar versie een van hem had een Spaans accent, dus dat was... Mindfcking ;D
wahahaha xD ik weet niet, op een of andere manier kan ik niet genoeg van Prussia houden. Hij is zo'n asshole maar tegelijk ook zo.. schattig xD
wat is iig jouw echt fav hetalia char? Prussia. Dôh. Hoewel ik Hungary als ze een kind is leuker vindt. Gewoon omdat ze dan zo bad-ass is. Is ze altijd, maar toen nog meer :U PRUSSIA FTW!!! |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:53 | |
| En toen had ik op alles gepost
MOONY <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:54 | |
| |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 22:55 | |
| Nu heb ik niks meer te posten en niemand heeft ooit gereageerd op mn open topic met Demonpaw ): makes me saaad |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|