|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:27 | |
| @Annemeike;; ik heb een trainingstopic aangemaakt voor Frostypaw met Shrew ;D |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:29 | |
| @Soof whew ik ga kijken :3 |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:37 | |
| Ik heb spijt dat ik Tearkit heb aangemaakt D: |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:40 | |
| - Tearkit. schreef:
- Ik heb spijt dat ik Tearkit heb aangemaakt D:
But She's cool D: Ik wil je wel met hem helpen ;3 |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:41 | |
| - Tearkit. schreef:
- Ik heb spijt dat ik Tearkit heb aangemaakt D:
Why? |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:42 | |
| Ik ben gwn bang dat ik hem niet actief hou ofzo, en ik welke clan moet hij ect. Dawh i have an idea ;D |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:45 | |
| T valt me op dat de Shadowclan apprentices dol zijn op ruzie *points at my Thrushpaw but als at Brokenpaw, en Ashpaw* |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:54 | |
| |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 15:55 | |
| |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:04 | |
| - Thrushpaw schreef:
- T valt me op dat de Shadowclan apprentices dol zijn op ruzie *points at my Thrushpaw but als at Brokenpaw, en Ashpaw*
Lol, Salt juist niet. Met haar contactstoornis :') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:07 | |
| - Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
- T valt me op dat de Shadowclan apprentices dol zijn op ruzie *points at my Thrushpaw but als at Brokenpaw, en Ashpaw*
Lol, Salt juist niet. Met haar contactstoornis :') Eigenlijk is Ash gewoon super verlegen en kan niet tegen irritaties x3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:10 | |
| Ik krijg heimwee naar Wrenny dankzij jullie.
Gosh, dat moment dat je je lichaam zoveel belast dat je begint te trillen. Hebben jullie ooit like... Ze op de grond gelegen, maar dan met je bovenarmen voor je op de grond en jezelf een beetje omhoog geduwd... Soort van opdrukken, maar dan moet je jezelf zo omhoog houden. Dat is zwaarder dan het lijkt D: |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:11 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
Lol, Salt juist niet. Met haar contactstoornis :') Eigenlijk is Ash gewoon super verlegen en kan niet tegen irritaties x3 En daar kickt Thrushpaw dus op, echt deze kater is gemeen. Maar als hij warrior word blijft hij wel gemeen, maar minder kinderachtig x3 |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:15 | |
| - Thrushpaw schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
Lol, Salt juist niet. Met haar contactstoornis :') Eigenlijk is Ash gewoon super verlegen en kan niet tegen irritaties x3 En daar kickt Thrushpaw dus op, echt deze kater is gemeen. Maar als hij warrior word blijft hij wel gemeen, maar minder kinderachtig x3 Gheghee, bad Trush. Salt mag hem niet c': Puur omdat ze bijna niemand mag behalve Shrew en Struggle.
@Noor; Oh, dat. Dat moesten we dus op de training doen o3o |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:17 | |
| Het is dat ik nu een beetje een sixpack begin te kweken. Nee. Dat niet, maar ik train mijn buikspieren wel bij de fitness ;p Maar alsnog hield ik het niet lang vol XD Voelde me echt... Incapable. Of zo.
*blijft staren naar Wrenny* Ik wil ook fun hebben met apprentice derp. Dingen. Derp. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:19 | |
| - Hollypaw schreef:
- Ik krijg heimwee naar Wrenny dankzij jullie.
Gosh, dat moment dat je je lichaam zoveel belast dat je begint te trillen. Hebben jullie ooit like... Ze op de grond gelegen, maar dan met je bovenarmen voor je op de grond en jezelf een beetje omhoog geduwd... Soort van opdrukken, maar dan moet je jezelf zo omhoog houden. Dat is zwaarder dan het lijkt D: Soort van Plank? Dat je je hoog moet houden, maar je niet naar beneden mag? Je benen kaarsrecht moet houden en eigenlijk een beetje op je tenen staat? Dat? c': -- En dan is opeens Internet zonder dat je het wist ge update en is de WC opeens Cool c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:20 | |
| - Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
Lol, Salt juist niet. Met haar contactstoornis :') Eigenlijk is Ash gewoon super verlegen en kan niet tegen irritaties x3 En daar kickt Thrushpaw dus op, echt deze kater is gemeen. Maar als hij warrior word blijft hij wel gemeen, maar minder kinderachtig x3 Gheghee, bad Trush. Salt mag hem niet c': Puur omdat ze bijna niemand mag behalve Shrew en Struggle.
@Noor; Oh, dat. Dat moesten we dus op de training doen o3o Ik vraag me af of er überhaupt nog wel katten zijn die Thrush oprecht mogen, ook al is hij een sukkel x3 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:20 | |
| - Innerghost schreef:
- Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Saltpaw schreef:
- Thrushpaw schreef:
@Noor; Oh, dat. Dat moesten we dus op de training doen o3o Ik vraag me af of er überhaupt nog wel katten zijn die Thrush oprecht mogen, ook al is hij een sukkel x3 Finestheart mag hem :'3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:23 | |
| - Jaypaw schreef:
- Hollypaw schreef:
Gosh, dat moment dat je je lichaam zoveel belast dat je begint te trillen. Hebben jullie ooit like... Ze op de grond gelegen, maar dan met je bovenarmen voor je op de grond en jezelf een beetje omhoog geduwd... Soort van opdrukken, maar dan moet je jezelf zo omhoog houden. Dat is zwaarder dan het lijkt D: Soort van Plank? Dat je je hoog moet houden, maar je niet naar beneden mag? Je benen kaarsrecht moet houden en eigenlijk een beetje op je tenen staat? Dat? c': Ja dat ja! Mijn brein is nogal sloom. Moest vandaag twee hoofdstukken van wiskunde zelfstandig leren en dat ging niet echt soepeltjes ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 16:25 | |
| - Hollypaw schreef:
- Jaypaw schreef:
- Hollypaw schreef:
Gosh, dat moment dat je je lichaam zoveel belast dat je begint te trillen. Hebben jullie ooit like... Ze op de grond gelegen, maar dan met je bovenarmen voor je op de grond en jezelf een beetje omhoog geduwd... Soort van opdrukken, maar dan moet je jezelf zo omhoog houden. Dat is zwaarder dan het lijkt D: Soort van Plank? Dat je je hoog moet houden, maar je niet naar beneden mag? Je benen kaarsrecht moet houden en eigenlijk een beetje op je tenen staat? Dat? c': Ja dat ja! Mijn brein is nogal sloom. Moest vandaag twee hoofdstukken van wiskunde zelfstandig leren en dat ging niet echt soepeltjes ;p Haha, Dat had ik als opdrachten van de fysiotherapeut :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|