|
|
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:17 | |
| Mensen zijn naar school. x'D |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:19 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Mensen zijn naar school. x'D
I know... DotE moet actiever worden, zodat het wat gezelliger in de RPG wordt D= |
|
| |
Screamy 1 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:19 | |
| Pfft, o3o. Ik heb niets tegen mensen die hun mening geven, maar nu begint iedereen z'n of haar mening te geven of van die essays te maken. Babs is hier mee begonnen, respect daarvoor, maar dit? Er worden topics gemaakt waarbij dingen al gezegd zijn. Iedereen maakt dit precies om in een goed blaadje te komen bijk de rest van het forum, daar geven ze mij het gevoel mee van ; ik durf ook m'n mening geven. So What? Het rpg'en wordt hierdoor weeral verwaarloosd omdat iedereen verbeteringen aan wil brengen, en dat toch niet echt nodig is aangezien deze site al perfect in mekaar zit.
Ik kan ook meedoen, hoor. Ik kan een essay tegen de essays schrijven. Maar wat lossen we hier mee op? Niets, want dan schrijft er weer iemand een essay tegen mijn essay tegen essays en dan blijven we bezig..
Ik heb dit al tegen wat mensen gezegd en ik denk wel dat ze het deels met me eens zijn, ik doe dit berichtje anoniem en ik wil zeker niet slecht overkomen, maar ik wou dit gewoon even melden.
|
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:26 | |
| Halloa!
D= Leren... leren... leren... huiswerk maken... leren... leren... leren D=
|
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:32 | |
| Oh wat is nou een goede Warrior naam voor Honeypaw? Honeypool? Honeybreeze? Honeybreath? Honeywing? Honeyshade? Honeymask? Honeyfern? |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:36 | |
| |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:36 | |
| #Screamvoice: Ik geef je gelijk, maar de rpg wordt daardoor niet verwaarloosd hoor. (: Sorry, ik ben nou eenmaal slecht in mijn mening zeggen. x'D --- Ik heb het gevoel dat ik te snel post. *Kijkt met schijn oog naar haar hoeveelheid van topics* :'D |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:38 | |
| Opeens een overvloed aan Honey's o3o Sorry, het viel me op xD |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| @Danii Honey's zijn gewoon awesum x3 |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| xD zijn er echt zo veel Honey's? *Look* |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:39 | |
| Screamvoice; Well, daar zijn de discussie boards nu eenmaal voor, niet? Je kunt men niet tegenhouden om een mening te zeggen en iedereen is vrij om dit te doen. Honeypaw; Was TC niet dicht voor Apprentices? |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Omg D: 18 honeys xD Zelfs twee met de zelfde naam 0.o |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| - Brokenpaw schreef:
- Screamvoice; Well, daar zijn de discussie boards nu eenmaal voor, niet? Je kunt men niet tegenhouden om een mening te zeggen en iedereen is vrij om dit te doen.
Honeypaw; Was TC niet dicht voor Apprentices? Haha, ja, daar kwam ik een paar seconden geleden ook achter o3o" |
|
| |
Chi <'3 106 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:40 | |
| Well, guys, ik neem even een pauze, van twintig minuutjes. *Snelt naar OviPets toe*
|
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:41 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- #Screamvoice: Ik geef je gelijk, maar de rpg wordt daardoor niet verwaarloosd hoor. (:
Sorry, ik ben nou eenmaal slecht in mijn mening zeggen. x'D --- Ik heb het gevoel dat ik te snel post. *Kijkt met schijn oog naar haar hoeveelheid van topics* :'D Je bent niet de enige die dat gevoel heeftXD, maar Maskpaw post gewoon zo fijnXD |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:43 | |
| Nouja, er zijn ook veel Blacks ect xD |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:44 | |
| Dat ene moment dat je wil posten op DotE, maar er geen plaats is waar je kunt posten en je geen zin hebt om op een ander forum te posten... |
|
| |
Chi <'3 106 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:46 | |
| - Maskpaw schreef:
- Cherrypaw. schreef:
- #Screamvoice: Ik geef je gelijk, maar de rpg wordt daardoor niet verwaarloosd hoor. (:
Sorry, ik ben nou eenmaal slecht in mijn mening zeggen. x'D --- Ik heb het gevoel dat ik te snel post. *Kijkt met schijn oog naar haar hoeveelheid van topics* :'D Je bent niet de enige die dat gevoel heeftXD, maar Maskpaw post gewoon zo fijnXD Lol. x'D T is alsof we een race houden: Wie post er het snelst! :') |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:49 | |
| - Iriskit schreef:
- Maskpaw schreef:
- Cherrypaw. schreef:
Sorry, ik ben nou eenmaal slecht in mijn mening zeggen. x'D --- Ik heb het gevoel dat ik te snel post. *Kijkt met schijn oog naar haar hoeveelheid van topics* :'D Je bent niet de enige die dat gevoel heeftXD, maar Maskpaw post gewoon zo fijnXD Lol. x'D T is alsof we een race houden: Wie post er het snelst! :') LolXD, het is dan niet echt een race, want dan zouden er echt flutposts uitkomen |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 maa 2013 - 14:50 | |
| - Maskpaw schreef:
- Iriskit schreef:
- Maskpaw schreef:
- Cherrypaw. schreef:
Sorry, ik ben nou eenmaal slecht in mijn mening zeggen. x'D --- Ik heb het gevoel dat ik te snel post. *Kijkt met schijn oog naar haar hoeveelheid van topics* :'D Je bent niet de enige die dat gevoel heeftXD, maar Maskpaw post gewoon zo fijnXD Lol. x'D T is alsof we een race houden: Wie post er het snelst! :') LolXD, het is dan niet echt een race, want dan zouden er echt flutposts uitkomen Ik hou van kleine, snelle posts <3 Niet omdat het spammen is, maar je beleefd het dan meer :'D Vind ik xD En ik wil ook posten, vooral met Dustkit atm xD Hopelijk is TBS snel over en begint SkC verhaallijn snel <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|