|
|
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 16:55 | |
| Omg ze is geaccepteerd ;D |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 16:57 | |
| Ik vraag me af, sinds wanneer is mijn buurjongen zo leuk geworden c: ? |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 16:58 | |
| - Mousefur schreef:
- Thistlepaw schreef:
- Succes Mouseh <'3
Ik had gister Engels, ben met een ruimvoldoende naar huis gegaan x'D
Moet je over iets speciaals lullen? Thanks, heb 'm net gehad c: Hij ging heel goed! Je moest zelf een collage maken over je interesses of vakantie, en daar iets over vertellen. Daarna kreeg je een stripverhaaltje waarin je moest uitleggen wat er allemaal gebeurde. Tot slot kreeg je een voorwerp te zien die je moest beschrijven, en dat was het. Uiteraard allemaal in het Engels x'D Dat is zo gemeen .w. Waarom heeft iedereen zo'n leuk mondeling en moest ik 3 boeken uitleggen en een hele shitzooi aan vroege en late middeleeuwen [qua literatuur] kennen >> |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:00 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:02 | |
| - Fireheart schreef:
- En msn overgezet naar Skype.
Dus mensen, als jullie me ook op Skype zelf willen hebben, stuur me een bericht. Helaas wel ja D: En ik had dus daarvoor Skype aangemaakt, zegt dat stomme ding dat ik te jong ben om MSN over te zetten op Skype >< Dus nu ben ik alleen maar toegankelijk via PM of FaceBook ;-; |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:04 | |
| ok ik weet zeker dat ik nu wel gekozen word als leader >3
My motivation:
I CAN COUNT TO POTATO
jup mensen geef t maar op ik win
x'D
god ben te melig nu |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:15 | |
| DIE MOTIVATIE. ZO PRACHTIG. ZO INSPIREREND. *dies*
Maar goed, ik ga maar weer verder met mijn Levo werkstuk over prostitutie o3o
Laatst aangepast door Blossompaw op di 19 maa 2013 - 17:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:18 | |
| Hou voorlopig gwn voor je op wie je stemt, het komt nu namelijk een beetje vriendjespolitiekerig over (no offense, really)
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:19 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Hou voorlopig gwn voor je op wie je stemt, het komt nu namelijk een beetje vriendjespolitiekerig over (no offense, really)
Muh, daar heb je best wel gelijk in D: Maar goed, ik weet niet of we überhaupt gaan stemmen, daar stond niks over in het bericht, dus zal wel niet x'3 |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:21 | |
| Okaay, honey raakt gewond maar hoe en waar? xD Niet heftig ofzo xD
---- Verveling xD |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:23 | |
| De vorige keer gebruikte ze dat stemmen systeem omdat er zoveel aanmeldingen waren. Dus het hangt zo half/half van de leden af of ze dat systeem weer zullen gebruiken, denk ik. (: |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:24 | |
| Ik vindt dit systeem wel leuk ;D Nu hebben alle leden die het willen kans ;D ---- Chi thanks voor setje ;D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:25 | |
| - Blossompaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Hou voorlopig gwn voor je op wie je stemt, het komt nu namelijk een beetje vriendjespolitiekerig over (no offense, really)
Muh, daar heb je best wel gelijk in D: Maar goed, ik weet niet of we überhaupt gaan stemmen, daar stond niks over in het bericht, dus zal wel niet x'3 Ik ga niet stemmen, als dat het zou worden xD Ik zie verder wel wat er gebeurd ik hou me voorlopig wel ff bezig met mn fanfic |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:25 | |
| Wow, The Bad Ending van Mad Father is echt, suuuuuuuper eng x'D Is er iemand die een soort hulp heeft om MSN te krijgen? Want ik mis het D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:26 | |
| |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:27 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Ik vindt dit systeem wel leuk ;D
Nu hebben alle leden die het willen kans ;D ---- Chi thanks voor setje ;D
Totally welcome. ^^ #Annemeike: (@Hoge rangen aanmelding topic) Lol, welke quote? :'D |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:29 | |
| Eem trouwens Chi, komen Spottedleaf ect. er ooit achter dat ze broer en zus zijn? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:31 | |
| - Snowcrystal schreef:
- @soof
miss via hotmail? Dat deed ik altijd, amar dat is bij mij nu veranderd in Outlook en MSN is verdwenen D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:32 | |
| Waarschijnlijk wel, maar k moet nu even gaan eten. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 maa 2013 - 17:32 | |
| - Shrewleap schreef:
- Snowcrystal schreef:
- @soof
miss via hotmail? Dat deed ik altijd, amar dat is bij mij nu veranderd in Outlook en MSN is verdwenen D: Dafuq? Misschien op google zoeken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|