| [GZ] Someone you care about | |
|
620
| |
| Onderwerp: [GZ] Someone you care about ma 18 maa 2013 - 0:06 | |
| Hallo iedereen, Zoals de titel al een beetje zegt, zoek ik familie, eigenlijk gezinnetje voor Camomilepelt. ^^ Even een korte voorstelling. Camomilepelt (Camomile=kamille, een soort bloem voor moest je het een rare naam vinden) is een witte poes met bruin en geelachtige ogen. Ze is erg aardig, enthoisiast maar een beetje lui. Ze houd van in bomen klimmen, rusten op rotsen in de zon, naar zonsopgang kijken, rennen...Ze haat tweebenen en drukte. Oh ja ze is een poes voor moest je het nog niet gezien hebben =3 Er is ook een voorstelling van haar. Dat was het zo wel. Camomilepelt zoekt dus familie, eigenlijk meer een gezinnetje, dus wie wil? Een lijstje moet niet maar liefst wel een klein beetje informatie...
Gr. Camomilepelt
|
|
| |
tessa 61
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about di 19 maa 2013 - 18:23 | |
| Cornkit heeft ook nog geen family, mischien kunnen ze broer en zus zijn?
Naam: Cornkit Geslacht: Kater Innerlijk: nog niet bepaald Uiterlijk: zie ava./onderschrift
|
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 2:18 | |
| Musicheart wil wel zus zijn ^^
maar dan moeten we het wel even vragen aan Honeyfur, want die is ook haar zus ^^ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 2:20 | |
| oeps lijstje sorryy -
Naam: Musicheart Geslacht: Nee ze leeft nog. ( een poes, maar ik kon het niet laten dat te typen) Innerlijk: Als je mij kent, ken je haar ook (: Zelfde karakter als mij dus. Uiterlijk: Jup zie setje |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 14:58 | |
| Naam: Cat Naam kat: Wishpaw Geslacht: Poes Familie: Jonger zusje Innerlijk: Enthousiast en aardig Uiterlijk: Wishpaw is een Savannah kat (een lichtbruine kat met donkere vlekken)
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 16:54 | |
| @Cornkit, Musicheart en Wishpaw; Ik hou jullie in gedachten ^^
@Wishpaw, wie is je jongere zusje of bedoel je dat je een jonger zusje van Camomilepelt wil zijn?
Laatst aangepast door Camomilepelt op wo 20 maa 2013 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 17:38 | |
| Ik bedoelde dat Wishpaw een zusje van Camomilepelt wil worden Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/ - My OTP <'33:
SHIPPIT <'3 *made by Eva*
|
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 17:50 | |
| Ah oke bedankt, sorry mijn fout nog iemand? Ouders? |
|
| |
Tara 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 17:56 | |
| Ik heb wel een zus voor haar Loststream, ook in WindClan. Is wat? :3 Naam: Loststream Age: Staat nog niet helemaal vast, Familie: Niet dat ze weet (Is poes) |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about wo 20 maa 2013 - 18:11 | |
| @ Loststream, je staat op het lijstje |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about zo 24 maa 2013 - 1:12 | |
| Ik heb eindelijk (voor een deel) gekozen. *doet trommelgeluidje na* - Spoiler:
Cornkit!
Ik denk nog na over een zus voor Camomilepelt :] (Musicheart, Wishpaw of Loststream) maar daar ben ik nog altijd niet uit, sorry voor het lange wachten... |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about do 28 maa 2013 - 22:42 | |
| Ik heb gekozen. Sorry voor de andere die niet gekozen zijn. Ik heb er lang over gedaan omdat het moeilijk was. Wees asjeblieft niet boos of verdrietig, jullie vinden nog wel iemand, daar ben ik zeker van! - Spoiler:
Wishpaw c: (Ik stuur jou en Cornkit nog wel een pm)
|
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about vr 29 maa 2013 - 16:41 | |
| Bedankt! En nog gefeliciteerd Tessa Echt jammer voor degene die niet gekozen zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Someone you care about | |
| |
|
| |
|