|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: I'm done za 16 maa 2013 - 13:43 | |
| 'Cause she deserves activity. Welkom, welkom! Ik maak dit aan omdat ik vind van mezelf dat Spottedleaf niet actief genoeg is. Posten en zo gaat, ook de inspiratie is er, maar ik heb niks om te doen met haar. Ook nu Freedje stopt, en dus Blowsoul niet meer zal opdagen in haar leven, zal ze zeer verdrietig worden. Maar dat zal ik later pas beetje bij beetje laten komen, in de Rpg. Ik hou niet zo van intro's, dus ik rond deze maar al gauw weer af. x'D Ik zoek simpele dingen voor haar: -Iemand die ze in vertrouwen kan nemen. -En, nog een onbekend familielid (voor meer informatie, kijk naar beneden!) { Vertrouwde persoon} Ik zoek dus een simpele kater/kattin die Spottedleaf zal troosten wanneer ze doorkrijgt dat ze weer lijdt door het feit dat Blowsoul alweer verdwenen is. Ze zal zichzelf weer uithongeren, maar erger dan voorheen, en dat komt omdat Blow tegen haar zei dat hij haar nooit wou kwetsen. Maar nu hij haar weer in de steek laat, heeft ze er genoeg van. Van het leven en van hem. Eisen:-Het liefst een warrior, geen apprentice, kitten of elder. -De kat moet Spottedleaf ervan weerhouden dat ze niet zelfmoord pleegt door haarzelf uit te hongeren, en zal haar dus ook troosten. -Hij/zij mag nog NIKS weten van wat er tussen Blow en Spotted is gebeurd, dat zal ze zelf op de een of de andere manier wel vertellen. { Onbekend familielid} Oké, ik weet het, Leafstorm is haar onbekende zus al. Maar ik wou nog een familielid. Het liefste eentje die ouder is dan haar, iemand die dus uit het eerste nestje komt van de ouders van Spotted's ouders. Eisen:-Ouder dan Spottedleaf -Liefst een kater/broer -Mag in een andere Clan zitten, dan doen we wel dat Spotted's vader ooit nog een andere partner had ------------------------------ - Aanmeldingen (Vetgedrukt betekend dat die gekozen zijn):
Quietwind - Vertrouwde kat Flamepool - Oudere broer Innerfrost - Vertrouwde kat Honeyblossom - Zus Lastresort - Vertrouwde kat Treeleaf - Vertrouwde kat Bramblepaw - Vertrouwde kat Wavecrash - Vertrouwde kat Undertaker - Oudere broer Poppywhisker - Vertrouwde kat
Well, dat is het denk ik. Hopelijk zijn er wat geïnteresseerde, aangezien ik anders echt niet weet wat ik met d'r moet. x'D
Laatst aangepast door Spottedleaf op zo 17 maa 2013 - 18:07; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 14:08 | |
| Ik wil wel een vertrouwd persoon zijn? |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 14:31 | |
| Ik wil ook wel een vertrouwd persoon zijn |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 17:41 | |
| #Solarsoul&Bramblepaw: Met welk account, als ik vragen mag? (: |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 17:43 | |
| Ik weet niet of het kan maar anders met Solarsoul. Ze zit alleen in een andere clan maar er stond niet dat dat niet mocht. Dus ik wist het niet zeker... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 18:03 | |
| Kom alleen even zeggen dat ik me het leplazerus schrok van de titelxD
Verder wil ik wel met Flamepool (half)broer zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 18:08 | |
| #Wildfox: Liefst iemand van de Windclan, dat lijkt me het meest logisch. ^^ #Babs: Lol. x'D Maar is goed. ~ |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 18:17 | |
| Ff randomn. Windflight gaat dood, wilt Spottedleaf hem vinden? |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 18:41 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Wildfox: Liefst iemand van de Windclan, dat lijkt me het meest logisch. ^^
#Babs: Lol. x'D Maar is goed. ~ Oké, laat dan maar |
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 18:43 | |
| #Annemeike: Tuurlijk hoor. ^^
|
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 18:56 | |
| Die titel is zo misleidend.
Anyway: Ik zou me wel willen aanmelden voor vertrouwens derpje met Quiet, heb ik ook wat meer met hem te doen c: |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 19:02 | |
| Ik meld me toch als zusje an, ngezien ik een geweldige naam en karakter heb uitgedacht, en dit niet bij een kater past ;D Former names Honeykit-Honeypaw Name Honeyblossom Future Name Honeystar [?] Gender Female Age 26 moon Former Ranks Unborn-Kit-Apprentice Rank Warrior Future Rank Elder, Deputy [?], Leader [?] OutsideHoneyblossom is een witte poes, met een zwart vlekje op haar hoofd. Ze heeft amberkleurige ogen. Ze heeft een slanke lichaamsbouw en een korte vacht. Ava: https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/3026slh.jpgOs: https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/209ittf.jpgZonder tekst os: https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/xok4z9.jpgInside Honeyblossom is niet de kat met het beste zelfvertrouwen. Ze is best verlegen, maar wel vriendelijk. Toch is het soms vermoeiend om haar vriendin te zijn, aangezien ze soms met zichzelf in de knoop zit. Rpg ervaring ongeveer 1 jaar, Motivatie Ik heb altijd al een crush gehad op Spottedleaf, en toen ik dit zag, was ik gelijk verkocht ;D |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 19:32 | |
| Ik bied eventueel Innerfrost aan als vertrouwings persoontje (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 19:36 | |
| Ik ga zo meteen de aanmelding lijst aanpassen. (A) #Chriss: Ik zal even nadenken. (: |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 19:43 | |
| Ik heb Lastresort die in WC gaat wel als vertrouwenspersoon als je wil (: |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm done za 16 maa 2013 - 20:20 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Solarsoul&Bramblepaw: Met welk account, als ik vragen mag? (:
Met Bramble? Anders heb ik nog een ander account ^.^ |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm done zo 17 maa 2013 - 9:57 | |
| Ik wil wel die vertrouwde kat spelen met Treeleaf. |
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm done zo 17 maa 2013 - 12:21 | |
| Ik ga vandaag beslissen, dus als iemand zich nog wilt aanmelden, doe dat dan nu. :3 |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: I'm done zo 17 maa 2013 - 12:35 | |
| Ik heb Wavecrash wel als vertrouwd persoon. ^^ |
|
| |
STIJN 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm done zo 17 maa 2013 - 16:35 | |
| ik wil wel oudere broer zijn met undertaker :3 hij is Shadowclanner en is 35 moons.
-stijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm done | |
| |
|
| |
|