Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Seizoenen za 27 nov 2010 - 11:01 | |
| Nou ja het is eigenlijk niet perse een fout maar ik stoor me er een beetje aan want het is nu herfst, bijna winter. Maar sommige van ons doen nog net alsof het midden in de zomer is. Hallo mensen gaat er een belletje rinkelen?! het sneeuwt buiten!! en dan vraag ik misschien om het plaatje op de voorpagina te veranderen wanneer het seizoen verandert dus het is nu geen lente (nieuwblad) maar herfst (al bijna winter) het kan hier toch niet altijd zomer blijven?! dat is ook helemaal iet zo bij de boeken. dus ik zeg het maar even. groeten,Darkpaw. |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Seizoenen za 27 nov 2010 - 11:35 | |
| Sorry hoor maar de bedoeling was dat het seizoen om de twee maanden ofzow werd veranderd. Dit valt dus NIET hetzelfde met het weer buiten, wen er maar aan. Ik weet dat het al de hele tijd hetzelfde is, ik ben het gewoon een beetje vergeten ok. |
|