Hii peepz!
Ik weet het niet meer, maar ik voel me hier niet meer thuis. Ik zit hier nu ruim een jaar, maar ik denk dat 't WarriorCats verhaal voor mij stopt. Ik heb 't hardstikke naar mijn zin gehad, maar ik voel de sfeer veranderen. Als je iets zegt gaat 't hele forum der tegenin, en omdat ik nogal snel iets zeg denk ik dat het beter is als ik ga, en daarmee bedoel ik actief overstappen op een ander forum. Sommige acc staan op de accountmarkt, en ik kom alleen nog maar online om deze een nieuwe eigenaar te gunnen. Heel miss zal ik nog wel een keertje online komen, om een topicje ofzo te doen, zoals met BravexRiver, Fawnpaw etc. Maar dit zal waarschijnlijk steeds van korte duur zijn. Ook mijn cadeau in het evenement Spring komt nog. Maar voordat ik weg ga zou ik graag een paar mensen willen bedanken.
Cato, ik ga je echt missen. Ik ken je al vanaf mijn beginnetje hier, met Splashtail en Sunkit. Ik hoop dat ik onze vriendschap nu niet helemaal kapot maak, en dus nog wat contact met je kan blijven houden.
Cees, ik ken je echt al heel lang. Altijd leuke tijden enzo, dus ik hoop dat ik je nog eens tegenkom op andere fora.
Quinty, ik ga jou ook erg missen schat! Ik ga nu eventjes weg, dus ik hoop dat je River gewoon nog vrij houd voor Bravesoul.
Babs, Wazz, Maaike, Chii, Bo en een hoop andere, ik heb veel plezier met jullie allemaal gehad. Het team was echt geweldig en nog een keer mijn complimenten voor jullie forum!
- Daniëlle uit -