| {Storyline} Left in your wake | |
|
|
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake vr 15 maa 2013 - 17:02 | |
| |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake vr 15 maa 2013 - 17:54 | |
| Hi,
Ik heb besloten om Ashkits naam te veranderen in Moonkit, later Moonrise. Love the name <333 |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake vr 15 maa 2013 - 18:14 | |
| Ik pas het aan als ik op mijn laptop zit! |
|
| |
Vocabitch, Juul! >:} 66
| |
| |
| |
Chi <'3 106 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake za 16 maa 2013 - 10:48 | |
| >ABOUT IRISFLOWER< Naam: Iriskit (Irispaw & Irisflower) Clan: WindClan Rang: Kitten Leeftijd: 5 manen Geslacht: Poes
Ouders: (Hopefully) Inkmask x ??? Siblings: (Hopefully) Frostkit Crush: Nog niemand in het vizier~ Partner: None
Persoonlijkheid: Iriskit is een zeer lieve poes. Ze houdt ervan om anderen te helpen, en zal dus ook niet terug deinzen als ze haar leven voor iemand moet geven. Als kitten is ze ook liever bezig met het luisteren naar verhalen van de elders, dan spelen. Dat komt omdat ze later de beste warrior aller tijden wilt worden, de droom van elke kitten kan je wel stellen. Echter kan ze ook wel in een speelse mood zitten, en dan kan het zijn dat ze toch meespeelt, in plaats van naar de oudsten te gaan. Als ze de zes manen bereikt, en een apprentice wordt, zal ze zich ook de hele tijd bezig houden met het herhalen van de oefeningen die haar mentor haar had gegeven. Met andere woorden: Iriskit haat het om iemand teleur te stellen.
Feiten: >Houdt van dingen bijleren. >Haat het om andere teleur te stellen. >Kan af en toe een wispelturig karakter hebben.
Uiterlijk: Iriskit heeft een bruine, zijdezacht vachtje dat omhuld is met een tabby patroon. Haar ogen hebben een felle ambere kleur die ook wel herkenbaar is als bruin. Voor de rest is ze fijn gebouwd, staat ze hoog op haar poten en heeft ze een redelijk pluizige staart.
>ABOUT ME< Naam: Christy, Chi, Chidinges, Chihuahua... Call me whatever you want:3 Leeftijd: 13 Jaar Rpg ervaring: 1 Jaar Motivatie: Ik geef eerlijk toe, toen ik zag dat Frostkit een nakomeling was van Ink, was ik meteen geïnteresseerd. Waarom? Dat is simpel. Niet omdat hij deputy was, maar omdat ik hem gewoon een geweldig personage vind. Zijn uiterlijk + innerlijk vond ik gewoon geniaal, en aangezien ik het zeer spijtig vind dat hij nu dood is, zou ik graag een sibling van Frostkit willen worden. Waarom?: Ik heb het deels al gezegd, maar ik zeg het dan maar nog een keertje. xD Ik zou gewoon héél graag een sibling willen worden, dat is de redenen, punt uit. (: Extra: Ik moet eigenlijk studeren, en ben de laatste tijd niet zo actief in de Rpg, maar dat komt door de examens. Je kan het vergelijken met de PWW, of zoals dat in Nederland genoemd word. x'D Ik moest alles in één week leren, terwijl de andere twee weken kregen, dus vandaar. Hopelijk heb je iets aan deze informatie over Iris, aangezien ik niet echt veel tijd had om een aanmelding in elkaar te flansen. x'D
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake za 16 maa 2013 - 18:37 | |
| |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| |
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 17:25 | |
| (ik meld me aan voor echte moeder/ dit is voor een nieuw account)
nooit geschoten altijd mis.
‘General’ Current name: Wildride Former names: Wildkit Wildpaw Future names: unknown Age: 21 moons Gender: fe-male. Clan: Windclan
‘inside’ [wild][fun]['not' smart]
[Wild] Wildride is een wilde poes die houd van feesten en lol maken ze zit nooit stil. soms is een beetje roekeloos en past ze niet op wat ze doet. dat maakt haar verder niet uit want ze wil toch alleen maar lol maken. ooit zal dit haar opbreken.
[Fun] veel katten zeggen dat je alleen echt lol kan hebben als je bij haar bent, ze maakt grappen en doet de gevaarlijkste stomste dingen gewoon omdat het kan.
['not' smart] ze is niet echt slim dit heeft verder niet te maken met dat ze alleen maar als een gek voor uit kan staren juist niet! Wildride is niet slim omdat ze niet twee keer denkt voordat ze iets doet ze doet het gewoon.
‘outside’
Fur: witte tabby Fur lenght: lang harig. Nose: pink Pads: grijze strepen over het helen lichaam.
‘Extra’
Motivation: ik wil al een tijdje een windclan poes aanmaken. Extraatjes: het leek me wel leuk om er een verhaal lijntje omheen te maken. dat ergens op het eind Wildride aankomt en dat haar geheim word verklapt. en dat ze al die tijd eigenlijk toch de kittens had willen houden en dat ze er spijt van heeft.
Laatst aangepast door Aquila op di 19 maa 2013 - 17:31; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 17:29 | |
| Ik heb de naam van m'n kitten veranderd, voor de duidelijkheid x3 |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 18:40 | |
| Ik zal alles aanpassen Enzo =w= Vrienden mogen sws al wel vrienden worden, want wie ben ik om vrienden tegen te houden? |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 18:59 | |
| En BFF neem ik aan dat je daar even over moet nadenken ^^ |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 19:18 | |
| Correct^^ Voor nu gewoon vrienden, bff Enzo beslis ik het liefste in de RPG, vooral omdat ik het in real life het ook niet zo heb op het stempeltje bff |
|
| |
Anni-Chan :3 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 20:03 | |
| Wil je een topic met Moon als hij is geaccepteerd? Ik heb m al gemaakt :3 |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake di 19 maa 2013 - 20:05 | |
| |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake wo 20 maa 2013 - 10:02 | |
| Oké, dit klinkt slecht, en dit is ook een dubbel post, maar allemaal geaccepteerd.
Dus 2 siblings, Wildride is de echte moeder en Daisysong de pleegmoeder.
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om maar 1 iemand niet te kiezen. (Overgevoelig) |
|
| |
Chi <'3 106 Actief
| |
| |
| |
Stijn. 45 Actief
| |
| |
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake wo 20 maa 2013 - 14:20 | |
| Even een vraagje: Is Treeleaf nou wel of niet de kat die van de ouders weet?
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake wo 20 maa 2013 - 15:48 | |
| Nee sorry, ik vond de medicjne cat toch het handigst ^^" |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline} Left in your wake wo 20 maa 2013 - 17:01 | |