|
|
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:18 | |
| - Quietwind schreef:
- Swiftheart schreef:
- Quietwind schreef:
- Dat moment dat je de naam van je account nergens kunt laten bij een os en het maar ergens plaatst.
I'm not amused :U Know the feeling bro. En dat nadat je eindelijk klaar bent je kleine details ziet die niet goed zijn afgewerkt als je het al als os hebt ingesteld en vervolgens te lui bent om er iets aan te doen.
-x-
Ik denk dat ik maar weer eens de concentratie moet opbrengen om te gaan posten. Maar de posts die ik maak in de middag zijn altijd crap. Totally right. Maar ik heb hem vaak niet opgeslagen in het programma waardoor ik het niet meer kan fixen. :') Ik post altijd het best in de ochtend, don't ask why. |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:21 | |
| - Swiftheart schreef:
- Quietwind schreef:
- Swiftheart schreef:
- Quietwind schreef:
- Dat moment dat je de naam van je account nergens kunt laten bij een os en het maar ergens plaatst.
I'm not amused :U Know the feeling bro. En dat nadat je eindelijk klaar bent je kleine details ziet die niet goed zijn afgewerkt als je het al als os hebt ingesteld en vervolgens te lui bent om er iets aan te doen.
-x-
Ik denk dat ik maar weer eens de concentratie moet opbrengen om te gaan posten. Maar de posts die ik maak in de middag zijn altijd crap. Totally right. Maar ik heb hem vaak niet opgeslagen in het programma waardoor ik het niet meer kan fixen. :') Ik post altijd het best in de ochtend, don't ask why. Nja, ik sla dit soort dingen wel altijd op. Want dan heb ik er veel werk aan gedaan en meestal laat ik Photoshop dan ook nog de rest van de dag open staan, dus ja =w=
En het is best vervelend, omdat ik vroeger wil gaan slapen zodat ik wat meer energie heb. Maar ik post pas echt fijn rond elf - twaalf uur of later ._. |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:24 | |
| Hehehe Waz en ik hebben zo'n leuk idee <3
pssst 7 minutes in heaven met sowieso: Darkfire, Fireheart, Rowanflight, Arrowthrill, Smoketear & Sabrefang
Gaan we vanmiddag of morgen aan werken :3 |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:29 | |
| - Rowankit schreef:
- Hehehe Waz en ik hebben zo'n leuk idee <3
pssst 7 minutes in heaven met sowieso: Darkfire, Fireheart, Rowanflight, Arrowthrill, Smoketear & Sabrefang
Gaan we vanmiddag of morgen aan werken :3 Pineblood vanaf nu ook >3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:36 | |
| Is Wazz hier eigenlijk ergens? xD |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:39 | |
| ik heb chipjessss lalalalala |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:40 | |
| Ik mag van Noor haar code gebruiken, me happy nu ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:41 | |
| iedereen weet toch eigenlijkwel dat als je een code neerzet iedereen hem gaat gebruiken?
maar ik heb die code ook op andere sites gezien FYI |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:42 | |
| - Spoiler:
Wie z'n kat mag ik nu tekenen? =) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:43 | |
| ik heb wel een kat die je mag tekenen |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:45 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Is Wazz hier eigenlijk ergens? xD
ik heb Waz ontvoerd ze zit vastgebonden aan een stoel op mijn kamer |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:46 | |
| Say it =D (Ik kan nog niet echt een gestreepte vacht tekenen)
@Mim, oké lol xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:49 | |
| Snowpaw. ze is wit Blauwe ogen en de punten van haar lichaam zijn grijzer. dus de punten van dr oren, neus, staart, poten zijn iets grijzer |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:50 | |
| Ik realiseer me nu dat Quiet overal een andere oogkleur heeft ;} Bij zijn avatar, zijn os en zijn sheet/profielplaatje.
Ik moet getallen echt eens gaan noteren en opslaan. Lol. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:51 | |
| - Snowpaw schreef:
- Snowpaw. ze is wit Blauwe ogen en de punten van haar lichaam zijn grijzer. dus de punten van dr oren, neus, staart, poten zijn iets grijzer
Komt eraan ^^ |
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 14:59 | |
| Iemand die een setje wilt maken 83? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 15:00 | |
| Waz word gedwongen door mij om een of andere slechte anime te kijken Fairy Tail |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 15:00 | |
| - Rowankit schreef:
- Waz word gedwongen door mij om een of andere slechte anime te kijken
Fairy Tail Arme Wazz xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 15:01 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Rowankit schreef:
- Waz word gedwongen door mij om een of andere slechte anime te kijken
Fairy Tail Arme Wazz xD Ja he arm kind toch ik zit ondertussen met oortjes in zo ver mogelijk weg te kijken van fairy tail |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 15:04 | |
| Mimi you better not mean what I think you mean |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |