We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 12:03
gatverdamme ook zo iets
las wat van een kennis van mn ma op FB
die had dr hond in het asiel gepleurt na een week omdat ze hond niet kon wennen aan de nieuwe situatie NA EEN FACKING WEEK. Dan heb je zo een diertje 7 jaar vanaf pups afaan en dan pleur je het gewoon in het asiel als een afgedankt stuk vuilnis. Walgelijk, wij hebben 1 jaar er over gedaan om te bedenken dat onze hond herplaatst moest worden en daarn 1,5 jaar opzoek naar een juiste baas. We hebben 5 mensen over de vloer gehad en vele mails gehad en de gene waar hij nu is spreken we weekelijks. En hij is van zijn tic's af
Rhymepaw
Member
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 12:50
Snowpaw schreef:
wanneer komt lizle nou is online
Lizle is weg voor een weekje volgens mij, kijk maar even in het afwezigheids topic C: Kan me herinneren dat ze daar had gepost. Esmee: Mooi c: Ga je 'm ook nog inkleuren? c:
Laatst aangepast door Arcticlight op zo 17 maa 2013 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt
Kestrelwing
Member
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 12:58
Kestrelwing schreef:
Cinderflame schreef:
Rhymekit schreef:
Spoiler:
Net gemaakt =3
Mooi <3
Dankjewel Vik ^^
super moooi<3
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 13:01
Arcticlight schreef:
Snowpaw schreef:
wanneer komt lizle nou is online
Lizle is weg voor een weekje volgens mij, kijk maar even in het afwezigheids topic C: Kan me herinneren dat ze daar had gepost. Esmee: Mooi c: Ga je 'm ook nog inkleuren? c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2013 - 13:36
wie is er bang voor slendermen? ik ben er zelf ook bang voor maar als je dit ziet word je minder bang er voor, je gaat hier door lachen xD voor de eersten keer voor slendy [slendermen]