Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Arcticlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 18:17

Cinnamonpaw schreef:
Arcticlight schreef:
Blossompaw schreef:
En dan bekijk je die kittens op marktplaats, stuur je mailtjes, ben je te laat en realiseer je je dat je Nikki toch wel heel erg mist (en dat die andere kittens lang zo leuk niet zijn) ;^;
Aww cato, *hug*
Ik vind het nog steeds zo erg voor je ;-; Als ik jou was zou ik geen kat pakken die op haar lijkt, qua uiterlijk, want het zal je juist teleurstellen als de kat anders is dan je verwacht aangezien je een kat die veel op Nikki lijkt qua uiterlijk ook graag wilt laten lijken op haar qua innerlijk. Wat voor kat zoek je eigenlijk?

- laat, sorry -
*hug back*
Hm daar heb je wel gelijk in ja D: Al vind ik cyperse katjes wel heel leuk, maar ik sta idd ook open voor andere kleuren.
Ik zoek een kitten, poesje (katers worden vaak zo lui als ze gecastreerd worden, zo niet dan is de hele buurt straks zwanger xD) liefst niet al te langharig en gewend aan honden. Zijn er op het moment niet heel veel maar dat komt nog wel als het seizoen er is.

Er was zo'n hele schattige wit met rode, niet heel ver, niet heel duur, gewend aan honden, helemaal perfect, stond er 3 minuten op, gelijk aan m'n vader gevraagd of ik mailtje mocht sturen, meteen gestuurd maar was al te laat ;c

Nu is er een andere leuke die wel een beetje op Nikki lijkt maar toch ook wel anders, alleen weten we niet zeker of die tegen honden kan D:
Jonge kittens die pas het huis uit mogen, neem ik aan?
Nou, dan is het niet zo'n probleem denk ik als ze honden nog nooit gezien hebben. Het zal eerst wel een beetje schrikken zijn voor je kat en als je hond druk is zou ik ervoor zorgen dat ze eerst heel rustig contact met elkaar krijgen en niet dat de hond dat arme poesje helemaal omver springt ofzo. Normaal wennen katten daar uiteindelijk wel aan, als ze nog jong zijn natuurlijk c:
En ik hoop voor jou dat je nog een leuk katje vind ^^ Maar wat je zegt, er zullen in de lente veel meer kittens komen dan nu c':
Mijn katten hebben ook drie/twee dagen lang naar tegen de hond gedaan, liggen blazen enz. maar nu zijn ze dikke vrienden lol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 18:25

Arcticlight schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Arcticlight schreef:
Blossompaw schreef:
En dan bekijk je die kittens op marktplaats, stuur je mailtjes, ben je te laat en realiseer je je dat je Nikki toch wel heel erg mist (en dat die andere kittens lang zo leuk niet zijn) ;^;
Aww cato, *hug*
Ik vind het nog steeds zo erg voor je ;-; Als ik jou was zou ik geen kat pakken die op haar lijkt, qua uiterlijk, want het zal je juist teleurstellen als de kat anders is dan je verwacht aangezien je een kat die veel op Nikki lijkt qua uiterlijk ook graag wilt laten lijken op haar qua innerlijk. Wat voor kat zoek je eigenlijk?

- laat, sorry -
*hug back*
Hm daar heb je wel gelijk in ja D: Al vind ik cyperse katjes wel heel leuk, maar ik sta idd ook open voor andere kleuren.
Ik zoek een kitten, poesje (katers worden vaak zo lui als ze gecastreerd worden, zo niet dan is de hele buurt straks zwanger xD) liefst niet al te langharig en gewend aan honden. Zijn er op het moment niet heel veel maar dat komt nog wel als het seizoen er is.

Er was zo'n hele schattige wit met rode, niet heel ver, niet heel duur, gewend aan honden, helemaal perfect, stond er 3 minuten op, gelijk aan m'n vader gevraagd of ik mailtje mocht sturen, meteen gestuurd maar was al te laat ;c

Nu is er een andere leuke die wel een beetje op Nikki lijkt maar toch ook wel anders, alleen weten we niet zeker of die tegen honden kan D:
Jonge kittens die pas het huis uit mogen, neem ik aan?
Nou, dan is het niet zo'n probleem denk ik als ze honden nog nooit gezien hebben. Het zal eerst wel een beetje schrikken zijn voor je kat en als je hond druk is zou ik ervoor zorgen dat ze eerst heel rustig contact met elkaar krijgen en niet dat de hond dat arme poesje helemaal omver springt ofzo. Normaal wennen katten daar uiteindelijk wel aan, als ze nog jong zijn natuurlijk c:
En ik hoop voor jou dat je nog een leuk katje vind ^^ Maar wat je zegt, er zullen in de lente veel meer kittens komen dan nu c':
Mijn katten hebben ook drie/twee dagen lang naar tegen de hond gedaan, liggen blazen enz. maar nu zijn ze dikke vrienden lol xD

Ooh, dankje voor de tip, dan is dat evt. ook nog een optie ^-^
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 18:59

Ik zie weer veel quotes.
Dus de kans dat ik alweer genegeerd wordt is groot, maar dit bericht is ook niet belangrijk voor iedereen.

Just want to let some people know that I'm going to post tonight no matter what.
Dus het is alleen belangrijk voor mensen waar ik een topic mee heb =w=
Maar dat jullie het weten :3

Plotselinge drukte is niet leuk.

Nu op naar de douche.
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:01

#Noor: Shame on me..~ Ik heb nog niet gepost. D:
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:04

Chii ik kon het niet laten om op jou account market topic te reageren, maar ik ben weer eens eigenwijs xD
Swanpaw
Member
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:08

@Demensenwaarikeentopicmeeheb
Ik post morgen :'D
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:08

#Chriss: Je bent niet eigenwijs joh. x'D
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:09

@ Chii, jij wilde het liefste een katertje xD
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:10

Srsly, als ik ooit kittens krijg (wat vast wel gebeurd *kijkt naar Blossom en Lucky* o3o) ga ik het verbieden om codes en extra toevoegingen bij het lijstje te doen, de strijd om de beste karakters x'D
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:11

Aawh begint Cato te verbieden xD
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:13

Wat nou, het zijn mijn kittens xD *doet ze in sjaal en neemt ze mee*
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:14

Butbut ik hou van lijstjes maken. *Traanoogje en rent Cato achterna xD
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:15

Cinnamonpaw schreef:
Wat nou, het zijn mijn kittens xD *doet ze in sjaal en neemt ze mee*
Lol x'DD
Goed, niemand snapt me waarom ik deze reactie plaats, maar Cato zelf tenminste wel. :')
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:16

Idd ik begrijp die reactie niet xD
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:18

Ik begrijp het wel >:3
Dat is ons kleine geheimpje heeee Chi *wink wink*
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:19

Ik hou van geheimpjes *look van Cato naar Chii en grijnst*
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:20

Zal ik je een geheimpje vertellen...

..Ik ga eten.

Dada xx x3
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:21

Aah geheimpjes ;D
Eetsmakelijk ;D
Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:30

Divorced, beheaded and died.
Divorced, beheaded, survived.
I'm Henry the Eighth, I've got six sorry wives.
And some might say, I've ruined their lives.

*Gaat rustig zingend door met Engels leren*
Swanpaw
Member
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 19:35

Doei Cato :3
En Quinty, dat lied is best wel Genius.
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Stare_preview

Laatst aangepast door Swanpaw op za 16 maa 2013 - 19:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: