|
|
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 18:17 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- En dan bekijk je die kittens op marktplaats, stuur je mailtjes, ben je te laat en realiseer je je dat je Nikki toch wel heel erg mist (en dat die andere kittens lang zo leuk niet zijn) ;^;
Aww cato, *hug* Ik vind het nog steeds zo erg voor je ;-; Als ik jou was zou ik geen kat pakken die op haar lijkt, qua uiterlijk, want het zal je juist teleurstellen als de kat anders is dan je verwacht aangezien je een kat die veel op Nikki lijkt qua uiterlijk ook graag wilt laten lijken op haar qua innerlijk. Wat voor kat zoek je eigenlijk? - laat, sorry - *hug back* Hm daar heb je wel gelijk in ja D: Al vind ik cyperse katjes wel heel leuk, maar ik sta idd ook open voor andere kleuren. Ik zoek een kitten, poesje (katers worden vaak zo lui als ze gecastreerd worden, zo niet dan is de hele buurt straks zwanger xD) liefst niet al te langharig en gewend aan honden. Zijn er op het moment niet heel veel maar dat komt nog wel als het seizoen er is.
Er was zo'n hele schattige wit met rode, niet heel ver, niet heel duur, gewend aan honden, helemaal perfect, stond er 3 minuten op, gelijk aan m'n vader gevraagd of ik mailtje mocht sturen, meteen gestuurd maar was al te laat ;c
Nu is er een andere leuke die wel een beetje op Nikki lijkt maar toch ook wel anders, alleen weten we niet zeker of die tegen honden kan D: Jonge kittens die pas het huis uit mogen, neem ik aan? Nou, dan is het niet zo'n probleem denk ik als ze honden nog nooit gezien hebben. Het zal eerst wel een beetje schrikken zijn voor je kat en als je hond druk is zou ik ervoor zorgen dat ze eerst heel rustig contact met elkaar krijgen en niet dat de hond dat arme poesje helemaal omver springt ofzo. Normaal wennen katten daar uiteindelijk wel aan, als ze nog jong zijn natuurlijk c: En ik hoop voor jou dat je nog een leuk katje vind ^^ Maar wat je zegt, er zullen in de lente veel meer kittens komen dan nu c': Mijn katten hebben ook drie/twee dagen lang naar tegen de hond gedaan, liggen blazen enz. maar nu zijn ze dikke vrienden lol xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 18:25 | |
| - Arcticlight schreef:
- Cinnamonpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
- Blossompaw schreef:
- En dan bekijk je die kittens op marktplaats, stuur je mailtjes, ben je te laat en realiseer je je dat je Nikki toch wel heel erg mist (en dat die andere kittens lang zo leuk niet zijn) ;^;
Aww cato, *hug* Ik vind het nog steeds zo erg voor je ;-; Als ik jou was zou ik geen kat pakken die op haar lijkt, qua uiterlijk, want het zal je juist teleurstellen als de kat anders is dan je verwacht aangezien je een kat die veel op Nikki lijkt qua uiterlijk ook graag wilt laten lijken op haar qua innerlijk. Wat voor kat zoek je eigenlijk? - laat, sorry - *hug back* Hm daar heb je wel gelijk in ja D: Al vind ik cyperse katjes wel heel leuk, maar ik sta idd ook open voor andere kleuren. Ik zoek een kitten, poesje (katers worden vaak zo lui als ze gecastreerd worden, zo niet dan is de hele buurt straks zwanger xD) liefst niet al te langharig en gewend aan honden. Zijn er op het moment niet heel veel maar dat komt nog wel als het seizoen er is.
Er was zo'n hele schattige wit met rode, niet heel ver, niet heel duur, gewend aan honden, helemaal perfect, stond er 3 minuten op, gelijk aan m'n vader gevraagd of ik mailtje mocht sturen, meteen gestuurd maar was al te laat ;c
Nu is er een andere leuke die wel een beetje op Nikki lijkt maar toch ook wel anders, alleen weten we niet zeker of die tegen honden kan D: Jonge kittens die pas het huis uit mogen, neem ik aan? Nou, dan is het niet zo'n probleem denk ik als ze honden nog nooit gezien hebben. Het zal eerst wel een beetje schrikken zijn voor je kat en als je hond druk is zou ik ervoor zorgen dat ze eerst heel rustig contact met elkaar krijgen en niet dat de hond dat arme poesje helemaal omver springt ofzo. Normaal wennen katten daar uiteindelijk wel aan, als ze nog jong zijn natuurlijk c: En ik hoop voor jou dat je nog een leuk katje vind ^^ Maar wat je zegt, er zullen in de lente veel meer kittens komen dan nu c': Mijn katten hebben ook drie/twee dagen lang naar tegen de hond gedaan, liggen blazen enz. maar nu zijn ze dikke vrienden lol xD Ooh, dankje voor de tip, dan is dat evt. ook nog een optie ^-^ |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 18:59 | |
| Ik zie weer veel quotes. Dus de kans dat ik alweer genegeerd wordt is groot, maar dit bericht is ook niet belangrijk voor iedereen.
Just want to let some people know that I'm going to post tonight no matter what. Dus het is alleen belangrijk voor mensen waar ik een topic mee heb =w= Maar dat jullie het weten :3
Plotselinge drukte is niet leuk.
Nu op naar de douche. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:01 | |
| #Noor: Shame on me..~ Ik heb nog niet gepost. D: |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:04 | |
| Chii ik kon het niet laten om op jou account market topic te reageren, maar ik ben weer eens eigenwijs xD |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:08 | |
| @Demensenwaarikeentopicmeeheb Ik post morgen :'D |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:08 | |
| #Chriss: Je bent niet eigenwijs joh. x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:09 | |
| @ Chii, jij wilde het liefste een katertje xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:10 | |
| Srsly, als ik ooit kittens krijg (wat vast wel gebeurd *kijkt naar Blossom en Lucky* o3o) ga ik het verbieden om codes en extra toevoegingen bij het lijstje te doen, de strijd om de beste karakters x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:11 | |
| Aawh begint Cato te verbieden xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:13 | |
| Wat nou, het zijn mijn kittens xD *doet ze in sjaal en neemt ze mee* |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:14 | |
| Butbut ik hou van lijstjes maken. *Traanoogje en rent Cato achterna xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:15 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- Wat nou, het zijn mijn kittens xD *doet ze in sjaal en neemt ze mee*
Lol x'DD Goed, niemand snapt me waarom ik deze reactie plaats, maar Cato zelf tenminste wel. :') |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:16 | |
| Idd ik begrijp die reactie niet xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:18 | |
| Ik begrijp het wel >:3 Dat is ons kleine geheimpje heeee Chi *wink wink* |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:19 | |
| Ik hou van geheimpjes *look van Cato naar Chii en grijnst*
|
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:20 | |
| Zal ik je een geheimpje vertellen...
..Ik ga eten.
Dada xx x3 |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:21 | |
| Aah geheimpjes ;D Eetsmakelijk ;D |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:30 | |
| Divorced, beheaded and died. Divorced, beheaded, survived. I'm Henry the Eighth, I've got six sorry wives. And some might say, I've ruined their lives.
*Gaat rustig zingend door met Engels leren* |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2013 - 19:35 | |
| Doei Cato :3 En Quinty, dat lied is best wel Genius.
Laatst aangepast door Swanpaw op za 16 maa 2013 - 19:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|