|
|
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 20:59 | |
| Oooeeh nieuw actief acjeee ;9 word.rogue denk ik. Ben.ook maskkit btw ;9 alles.goed peopletjes ??? |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:13 | |
|
lastresort You can dig up her body but leave her soul alone
Last dr geschiedenis tot wat ik tot nu toe heb :3
Geschiedenis Last werd geboren als jongste kitten van het nest van twee, samen met haar broer wist ze vaak wel in de problemen te komen. Zeker als hij haar weer eens als schudige aanwees en iedereen hem geloofde. Toch was ze zich van geen kwaad bewust. Ze wist niets van de relatie tussen haar vader en moeder of de halfzus die ze had voor haar was het gewoon haar oudere grote stoere zus die op haar leek en ze was gelukkig. Lastkit was gelukkig ze hielt van haar vader en haar moeder en ze hielden van haar ze zouden haar nooit alleen laten. Tot..
De dag dat Lastkit eindelijk apprentice werd met haar broertje Strongkit ze kreeg haar vader toegewezen als mentor Desertleaf en gelukkiger had Lastpaw niet kunnen zijn. Vol genot begon ze aan haar training en haar leven leek nog beter te gaan dan die al ging.
Maar de trainingen waren zwaar en haar vader belaagde haar constant met beledigingen. Ze kon niets meer goed doen in zijn ogen. Was niets voor hem behalve een vernedering keer op keer achter haar en de clan's rug om begon haar vader Strongpaw te trainen en tot Lastpaw's grote schrik werd hij enkel geprezen voor elk miserabele ding dat hij deed iets wat zij ondertussen al tig keer beter kon omdat ze alleen trainde was in haar vaders ogen niets maar zodra haar broer het deed was het het beste ooit.
Maar niet alleen de trainingen verloren hun mooiheid nee ook de relatie tussen haar halfzus Flowerfang en haar vader werden erger en erger de ruzies werden steeds feller zeker toen Flower haar partner kreeg Raincloud een wat oudere windclankater deze relatie werd absoluut niet toegestaan door Desertleaf en dwong uiteindelijk Flowerfang zo ver dat ze samen met Raincloud verdween uit het windclankamp zonder afscheid te nemen van wie dan ook. Behalve van Lastpaw..
De jonge apprentice had niet kunnen slapen door alle spanning in haar leven en was haar nest uitgekomen bij het vreemde geluid om haar zus en Raincloud te zien verdwijnen door de kampingang. Zo snel ze kon was Lastpaw er achteraan gegaan om haar zus terug te halen maar Flowerfang was verbiterd geworden sprak over dat Last moest oppassen voor hun vader en dat ze er altijd zou zijn mocht Lastpaw haar nodig hebben. Met die woorden en een kleine verontschuldiging van Raincloud verdwenen bijde katten uit Lastpaw's leven..
Het was een schok in het kamp, maar vooral een schok in hun kleine gezinnetje. Haar vader begon haar moeder de schuld te geven sprekend over dat Whitefeather zijn dochter had afgepakt en uiteindelijk escaleerde de ruzie zo erg dat haar ouders uit elkaar broken en Desertleaf weigerde Lastpaw ooit nog te trainen.
Vanaf die dag was er een kleine onderlinge apprentice ruil, haar broer werd apprentice van haar vader en zij kreeg de mentor van haar broer, een warme poes die haar veel vertelde over het leven. Het was een vriendin geweest van haar halfzus en beurde haar op met vele verhalen over hun avonturen. Hoewel haar familie nu opgebroken was en Lastpaw niet meer wist van wie wel en van wie niet te houden was ze toch weer even gelukkig in de zachte poten van haar mentor.
|
|
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:22 | |
| Tijd om wat Skyrim te spelen c: |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:45 | |
| @Mim; awesome!
CINNAMON HEEFT EEN SEXY NIEUW SETJE THANKS TO DANII <333 |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:46 | |
| Cinnamonpaws setje is echt tof (: |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:55 | |
| |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:56 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- @Mim; awesome!
CINNAMON HEEFT EEN SEXY NIEUW SETJE THANKS TO DANII <333 Graag gedaan. :3 Op die foto is ze zo lief, Brindle gaat Cinnamon opeten kijk maar uit. |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 21:59 | |
| OH NOES D:
Lool, daarom wilde ik er ook zo graag een setje van x'DD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:00 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- OH NOES D:
Lool, daarom wilde ik er ook zo graag een setje van x'DD Cinnamon kijkt echt zo van, BOORRIIING xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:01 | |
| Nee niet waar
oke misschien een beetje
MAAR DAT MAAKT NIET UIT : D #YOLO |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:03 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- Nee niet waar
oke misschien een beetje
MAAR DAT MAAKT NIET UIT : D #YOLO Maar wel mooi setje ^w^ Vind het wel grappig, Cinnamon bij een herhalingsles - om het zo maar even te noemen - van Brindle *That Face* xD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:06 | |
| xDD inderdaad
bitchez be like teach me sumthing swaggy |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:16 | |
| - Brindlepool schreef:
- Cinnamonpaw schreef:
- @Mim; awesome!
CINNAMON HEEFT EEN SEXY NIEUW SETJE THANKS TO DANII <333 Graag gedaan. :3 Op die foto is ze zo lief, Brindle gaat Cinnamon opeten kijk maar uit. YeaH Brindle gaat de Cinnamon Challenge doen! |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:18 | |
| mensen die yolo en swag zeggen neem ik automatisch niet serieus |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:20 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:21 | |
| Damn het is net de noordpool op mn kamer |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:21 | |
| - Snowpaw schreef:
- mensen die yolo en swag zeggen neem ik automatisch niet serieus
): Voel me aangesproken, had een yolo dag xD Ik verloor alles met pingpong, en lachte elke keer om mezelf, juichte als ik een punt verloor, but.... Nevermind x3 |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:23 | |
| - Frostypaw schreef:
- Snowpaw schreef:
): Voel me aangesproken, had een yolo dag xD Ik verloor alles met pingpong, en lachte elke keer om mezelf, juichte als ik een punt verloor, but.... Nevermind x3 right wat ik dus net zei |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:24 | |
| - Snowpaw schreef:
- Frostypaw schreef:
- Snowpaw schreef:
): Voel me aangesproken, had een yolo dag xD Ik verloor alles met pingpong, en lachte elke keer om mezelf, juichte als ik een punt verloor, but.... Nevermind x3
right wat ik dus net zei Hmmmm, in dot geval snap ik het wel :') |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2013 - 22:25 | |
| @Tessa; Het was ook niet serieus bedoeld, dus das mooi :'D @Annemeike; Loool indeed, Cinnamon hoort anderen te genezen maar in plaats daarvan laat ze ze stikken o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|