|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:13 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Geen ruzie, Soofke. Meningsverschilletje :')
@Miem; *Hug* (: Well I felt some negative energy AND THAT IS FORBIDDEN TOO FROM TOMORROW ON xD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:14 | |
| oh fuu xD
ja mijn koningin Soof x'D
ugh dat klinkt gwn vreselijk.
ehmm...
oh ja bezig met maybe nieuw char >3 |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:16 | |
| |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:23 | |
| Ghehe dankjewel ^^ Ik haar proberen actief te maken, maar ik moet Gaby even spreken over de leeftijd >.> |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:24 | |
| Nieuwe lay-out. Nice! Alleen die notifications. Ik zit tegen de 1200 aan. Jeez. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:26 | |
| - .Moonkit schreef:
- Nieuwe lay-out. Nice!
Alleen die notifications. Ik zit tegen de 1200 aan. Jeez. Yo bro Jeh ik heb er 1143 |
|
| |
29 Actief
| |
| - Rhymekit schreef:
- .Moonkit schreef:
- Nieuwe lay-out. Nice!
Alleen die notifications. Ik zit tegen de 1200 aan. Jeez. Yo bro Jeh ik heb er 1143 Hey sis! Er moet eens een familietopic komen. Ik ben veel te inactief geweest hier... |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| - .Moonkit schreef:
- Nieuwe lay-out. Nice!
Alleen die notifications. Ik zit tegen de 1200 aan. Jeez. xD Het is alleen een beetje onhandig dat als je ze niet allemaal weer verwijdert, er bovenin de pagina datzelfde getal blijft staan. Dat is bij bijv. Facebook zo handig, dat als je op notificaties klikt, ook meteen het cijfertje erbij (van 1/2/3/enz nieuwe notificaties) verdwijnt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:30 | |
| - .Moonkit schreef:
- Rhymekit schreef:
- .Moonkit schreef:
- Nieuwe lay-out. Nice!
Alleen die notifications. Ik zit tegen de 1200 aan. Jeez. Yo bro Jeh ik heb er 1143 Hey sis! Er moet eens een familietopic komen. Ik ben veel te inactief geweest hier... Yup, goed idee ^^ Nouja ik was hier alleen online, voor de rest niet in de RPG gepost ofzo |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:33 | |
| En toen sloot PS zich suddenly af .w. Dafuq, dude? |
|
| |
Some-one with an identity crisis 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:33 | |
| soms vraag ik mij echt af of sommige mensen wel door hebben wat sommige tekens betekenen |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:35 | |
| - Dragonslayer schreef:
- soms vraag ik mij echt af of sommige mensen wel door hebben wat sommige tekens betekenen
Whut? Over wie was da? D : |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:36 | |
| - Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- soms vraag ik mij echt af of sommige mensen wel door hebben wat sommige tekens betekenen
Whut? Over wie was da? D : niert over jou |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:39 | |
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
Whut? Over wie was da? D : niert over jou Ah mooi zo xD Als ik niet weet wat een teken betekent, gebruik ik het ook niet. Stel je voor dat ik iets heel geks zeg dan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:40 | |
| - Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
Whut? Over wie was da? D : niert over jou Ah mooi zo xD Als ik niet weet wat een teken betekent, gebruik ik het ook niet. Stel je voor dat ik iets heel geks zeg dan Ik zag een Pentagram in een Bloodclan cat en dat is just massivly wrong... |
|
| |
The bitch from hell 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:44 | |
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
Whut? Over wie was da? D : niert over jou Ah mooi zo xD Als ik niet weet wat een teken betekent, gebruik ik het ook niet. Stel je voor dat ik iets heel geks zeg dan Ik zag een Pentagram in een Bloodclan cat en dat is just massivly wrong... Yeh indeed En dit is een oud acc met een nieuwe naam =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:45 | |
| - Honeykit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
Whut? Over wie was da? D : niert over jou Ah mooi zo xD Als ik niet weet wat een teken betekent, gebruik ik het ook niet. Stel je voor dat ik iets heel geks zeg dan Ik zag een Pentagram in een Bloodclan cat en dat is just massivly wrong... Yeh indeed En dit is een oud acc met een nieuwe naam =3 ze hadden beter het omgekeerder pentagram moeten gebruiken |
|
| |
The bitch from hell 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 maa 2013 - 19:50 | |
- Honeykit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
- Rhymekit schreef:
- Dragonslayer schreef:
Whut? Over wie was da? D : niert over jou Ah mooi zo xD Als ik niet weet wat een teken betekent, gebruik ik het ook niet. Stel je voor dat ik iets heel geks zeg dan Ik zag een Pentagram in een Bloodclan cat en dat is just massivly wrong... Yeh indeed En dit is een oud acc met een nieuwe naam =3 ze hadden beter het omgekeerder pentagram moeten gebruiken Ah ja ^^ Yush, ik kom erachter dat ik nog Engels huiswerk heb voor morgen -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|