Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Ai no melody [&Highfive]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snowcrystal
Member
Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 14:56

Zodra ze terug was zag ze hem breder glimlachen. Zelf lachtte ze ook even, ze had het nog steeds in zich. Ze mocht dan wel geen vechter zijn, maar jagen ging haar ook nog wel goed af. "Here I go!" Hoorde ze hem zeggen en ze zag hem wegrennen. Ze grinnikte even en voor heel even was ze alle ellende uit de wereld vergeten. Geduldig wachtte ze tot hij terug was. Op zich was dit prooi genoeg voor een kat om mee terug te komen. Maar ze had nog geen zin om te stoppen. Toen ze hem terug zag komen keek ze naar de duif en grijnsde. ''Ik krijg al bijna honger.'' Zei ze en zette een paar stappen naar voren. ''Mijn beurt weer.'' Vervolgde ze en sloop stilletjes weg van Highfive. Ze was blij dat hem nu bij zich had.Haar poten maakten geen geluid maar ze moest met een bocht om haar prooi geen omdat de wind haar tegen zat. Maar tot haar eigen pech had de vogel haar gezien. Maar ze was niet van plan zo snel op te geven. Ze kwam omhoog en zette eerst een sprint in. Terwijl de vogel zich afzette om weg te vliegen en iets van hoogte won, zette de spierwitte poes zich af en wist haar nagels in de vleugels van het beest te boren. Alleen zou ze niet normaal kunnen landen met die vogel zo. Met haar kop vooruit dook ze naar beneden en rolde door het gras voor ze een beetje suffig bleef liggen. De vogel, had ze nog altijd niet losgelaten, maar ze was even te suf om te bewegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 15:03

''Ik krijg al bijna honger.'' Sprak ze, waarbij een kleine glimlach op High's gezicht verscheen. ''Mijn beurt weer.'' Zei ze daarna toen ze weer wegsloop. Bewonderend keek hij toe naar de mooie actie van de poes. Hij wou bijna 'bravo' gaan roepen toen hij zag dat ze erg lelijk viel. Gelijk zette hij een sprint naar d'r toe. "Gaat het ?" Zei hij waarbij je een zeer bezorgde stem hoorde. Hij schrok zich rot, en zag dat ze de vogel nog beet had.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 14:08

Ze wist dat het niet slim was geweest wat ze had gedaan. Ze had zich echt kunnen bezeren, alleen vanwege wat prooi. Maar ze was niet van plan alles nu al op te geven. zodra ze de grond had geraakt was het even zwart geworden voor haar ogen, maar langzaam werd het weer duidelijker. Ze mocht dn wel fouten hebben gemaakt, maar ze was niet van plan zich neer te laten halen door het leven. Ze hoorde wel pootstappen in haar richting komen en ze opende langzaam haar ogen. "Gaat het ?" Klonk een zeer bezorgde stem en langzaam draaide ze haar kop om en zag dat Highfive weer naar haar toe was gekomen. even knipperde ze nog suffig en schudde haar kop half. ''Ik heb me wel eens beter gevoeld,'' mompelde ze en rolde half om zodat ze zichzelf iets omhoog kon duwen. Maar de vogel hing nog steeds aan haar klauw en ze voelde het dier spartelen om weg te komen. Ze trok haar witte poot naar zich toe en brak snel de nek van het diertje voor ze rechtop ging zitten en zwakjes wat glimlachte. ''Maar ik heb hem!'' Zei ze en keek Highfive een beetje schaapachtig aan.

Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 15:28

''Ik heb me wel eens beter gevoeld,'' Zei ze terwijl ze omhoog probeerde te komen. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij zag dat het vogeltjes nog bewoog, waarbij Snow zo te zien geen moment twijfelde. Ze brak zijn nek en stond toen op waarbij ze op haar kontje neerplofte. ''Maar ik heb hem!'' Sprak ze toen. Even schoot High in de lach, terwijl hij weer om zich heen keek. Opzicht vond hij het al genoeg prooi, maar het was wel leuk. Snel doodde hij een slak die naast hem kroop, en begon toen weg te rennen. Een dikke rat ving zijn ooghoek op. hij draaide in een hevige beweging en probeerde op de rat te springen. De rat vloog weg, waarbij High snel weer opstond en er achteraan ging. In een beweging stopte hij en keek om zich heen. Hij zag dat Snow nog best dichtbij stond, door zijn draai rende hij haar kant op. "Verdwenen" Zei hij waarbij weer een nieuwe geur zijn neus in drong, een vinkje. Hij zelf vond het een prachtig vogeltje, maar ook een heerlijk vogeltje. Hij keek nu iets voorzichtiger om zich heen, waarbij hij het vogeltje als zag huppelen. Hij zette een sprint in en voor dat hij het wist zaten zijn klauwen in een buikje. Het vogeltje piepte het uit, waarbij High zijn andere klauw in zijn oog zette. Hij haalde beide klauwen eruit waarbij hevig bloed van het vogeltje stroomde. Hij pakte het vogeltje op in zijn bek en liep toen trots naar Snow, waarbij hij het Vinkje losliet.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 16:51

Langzaam kwam ze wel weer bij van haar crash en ze keek om zich heen. Ze was trots op haar vangst, maar minder blij met haar stomme actie. het was de actie geweest van een apprentice, en ze was al een tijd geen apprentice meer. Ze was een warrior en een queen. Ze zou dat soort dingen niet meer moeten doen, maar toch moest ze ergens toch wel lachen om haar stommiteit. Terwijl ze Highfive hoorde lachen kwam er vanuit het niets een grijns omhoog en ze lachtte even mee. Ze voelde zich, vreemd vrij bij Highfive. Ze was best wel blij met zijn gezelschap en zou hem ook echt niet wegsturen, het was lag geleden geweest dat ze echt ergens om had moeten lachen. Want het was niet een lach om haar verdriet te verbergen, ze lachtte omdat ze dat wilde. Ze keek toe hoe de kater wegvloog en grinnikte nog even zacht. Langzaam rekte ze zich even uit en schudde haar vacht los. "Verdwenen" Klonk het weer en snow grinnikte weer. ''Geeft niet, dat kan gebeuren.'' Zei ze en keek hem weer aan voor ze hem in stilte met haar ogen volgde. Ze keek naar het vinkje en knikte langzaam. ''Dat is een mooie erbij.'' Zei ze en grinnikte. ''Vind je het erg als ik nog even blijf zitten? Ben nog aan het bijkomen van mijn apprentice actie.'' Ze moest toch weer grinniken en hoopte dat hij het niet erg vond.

Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 20:49

''Geeft niet, dat kan gebeuren.'' Had de witte poes nog gezegd voordat High weer achter een ander prooi aanging.

''Dat is een mooie erbij.'' Zei ze nadat hij het vinkje had losgelaten, waarbij hij een klein buiginkje maakte. ''Vind je het erg als ik nog even blijf zitten? Ben nog aan het bijkomen van mijn apprentice actie.'' -"Natuurlijk niet, ga je gang" Zei hij waarbij hij ietwat mee grinnikte met Snow. Even werd hij verblind door de prachtige blauwe ogen, en de witte vacht die meeglinsterde met de zon. Zelf ging hij ook maar even zitten, het was best wel warm, dus nog even bijkomen van al dat rennen. Zijn staart stond kronkelig naar achter, wat er best wel grappig uitzag. High zat nog hier en daar een insect te doden, wat hij gelijk bij hun 'prooistapeltje' gooide. Na een tijdje stopte hij weer, waarbij hij Snow weer aankeek. "Gaat het echt wel ?" Vroeg hij uit bezorgdheid, hij wou niet dat ze alleen maar zei dat 't ging.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:41

Ze kon het niet laten hem toch even goed te bekijken. hij was op zich best wel mooi, maar ook heel vriendelijk. Zijn buiginkje deed haar toch even grinniken en ze keek even naar de lucht. het was lang geleden dat ze zulke lol had gehad en zich zo vrij voelde. Ze wou dat haar zus dit kon zien, maar toch keek haar zus ook op haar neer. Ze wist dat Dreamheart vanuit StarClan over haar waakte tot op de dag dat ze zich bij haar voegde. Een glimlach ontstond rond haar snuit terwijl ze aan haar zus dacht. Natuurlijk was er nog wel een beetje woede om de daden van haar zus, maar ze zou haar nooit verlaten.
"Natuurlijk niet, ga je gang" Hij moest ook wel grinniken en ze schudde haar witte kop. Ze was opgelucht dat hij het echt niet erg vond, hij kon ook klagen dat ze hem alleen maar hinderde en dat ze maar beter weg kon gaan. Terwijl hij ook ging zitten bekeek ze hem weer en haar blik bleef hangen op zijn staart waar ze toch iets om moest grinniken. Ze keek weer voor zich uit en hoorde hoe zijn poot telkens ergens op neerkwam. Alleen zo zitten gaf haar ook weer rust, maar toch was er iets van vriendschap in haar hart gevlogen. iets wat haar vanuit het niets deed glimlachen. "Gaat het echt wel ?" Klonk het naast haar en ze keek langzaam op en grinnikte. ''Jahoor, het gaat wel. Maak je maar gen zorgen over mij.'' Zei ze zacht en stond langzaam weer op. Terwijl ze zich uitrekte trok er een een korte steek van pijn door haar voorpoot en ze trok hem terug. Voorzichtig zette ze hem weer neer en bewoog er een beetje mee. Het was waarschijnlijk niks ergs en ook morgen wel weer over.

Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:35

''Jahoor, het gaat wel. Maak je maar gen zorgen over mij.'' High gooide zijn hoofd naar links waarbij hij zijn ogen sloot en een glimlach liet zien. "Dan is het goed !" Riep hij vrolijk waarna hij weer normaal keek. Hij ging er zelf ook even bij zitten, jagen was best vermoeiend. "I'll take a break too" Glimlachte hij naar haar, en keek toen naar de heldere blauwe lucht. Er was niet veel meer te zeggen, hij kon niets bedenken op het moment. Hij hoopte wel dat Snow iets te zeggen had, anders liep dit dood, dat is ook niks aan welwaar?
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 22:01

In de korte tijd dat ze tot nu toe had geleefd was er een hoop gebeurd en veranderd. Ze had dingen gezien die ze nooit had moeten zien, gruwelijkheden stonden op haar netvlies gebrand. "Dan is het goed!" De witte poes grinnikte even vrolijk en zwaaide met haar pluizige staart. "I'll take a break too" Zei hij en ze glimlachte. ''Okee dan.'' Zei ze en ging langzaam maar liggen.''Het is echt gewoon te lang geleden dat ik gejaagd heb.'' Merkte ze zachtjes op en sloot haar ogen even.

Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 21:10

''Okee dan.'' Sprak ze waarna ze ging liggen. ''Het is echt gewoon te lang geleden dat ik gejaagd heb.'' Weer schonk hij haar een glimlach, hij kon er gewoon niet meer mee stoppen. "Dat maakt niet uit toch? Het kan gebeuren. En ten slotte heb je soms gewoon een lange tijd geen zin om te jagen, gewoon uit het niks, of gewoon door omstandigheden. Maar na alles, blijft jagen leuk." Zei hij en hield het hele gesprek zijn glimlach zichzelf sieren.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ai no melody [&Highfive]   Ai no melody [&Highfive] - Pagina 2 Icon_minitime

Ai no melody [&Highfive]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: