We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 16:11
Heey allemaal,
Uhm, de meeste kennen mijn medicine cat Nightstream wel. Ik zit een beetje vast met haar, al een hele tijd. Dit komt vooral, omdat ik dingen had afgesproken, die uiteindelijk stil zijn gezet. Nu komt het verhaal van SkyClan er natuurlijk aan. Whisperwind komt dan in RiverClan en zal uiteindelijk ook medicine cat worden daar. Night moet echter wel een reden hebben om af te treden, omdat ze dit niet zomaar zou doen. Eerst zou ze met Jayfeather gaan en dan tot de conclusie komen dat ze het niet aan kon zo'n slechte medicine cat te zijn en daarom te stoppen. Nu heeft Sanne het echter super druk, en ik wil Night niet de vergetelheid in zien gaan, gezien ze toch wel mijn tweede accountje was..
Daarom zoek in een crush voor Nightstream. Het liefste een jonge kater, die niet in RiverClan zit. Verder kunnen alle andere Clans, of buiten de Clans wel. Ze zal compleet voor hem vallen, hierdoor nog meer aan zichzelf gaan twijfelen, tot op het punt dat ze het niet meer aankan. Nightstream is namelijk een zeer gevoelige poes. Het liefst zou ik hierom ook heel veel eisen stellen, maar ik weet dat ik dat niet kan. Wil je toch dingen horen die ik graag zou hebben? Stuur me even een PM en dan vertel ik mijn interesses. Voorsteltopic: http://warriorcats.bigforumpro.com/t555-nightpaw-nightstream
Nieuw account, bestaand account, het kan allemaal, maar bedenk wel dat ik redelijk kieskeurig ben met haar, gezien het belangrijk is dat dit goed loopt. Als ik er wat tussen zie staan, zal ik diegene nog even contacteren via PM voor eventueel meer ideetjes.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 16:17
Naam: Annemeike ^^ Naam kat: Icebreath Leeftijd: 17 moons Clan: ShadowClan Persoonlijkheid: Onder Extra: Misschien dat Nightstream hem van zijn Broken afhelpt?
†General† ________________________________________________________ Current name: †Icebreath† Past names: †Icekit, Icepaw† Future names: †Icestar(?) Gender: †Male† Age: †17 moons† Current rank: †Warrior† Past ranks: †Kit, Apprentice† Future ranks: †Medicine Cat app(?) Medicine cat(?) Deputy(?) Leader(?) Elder† Current Clan: ShadowClan Future Clans: †StarClan(?) Dark Forest(?)† Lifestyle: †ShadowClan cat† Place of Birth: †ShadowClan territory† Parents Clan: †Mother - RiverClan † Father - ShadowClan† Siblings: †One dead sister† Orientation: †Heterosexual†
[Jealous] †Dit is een deel van zijn karakter dat maakt dat hij er zo koud uitziet en gemeen lijkt. Hij is jaloers op kittens en Queens en vaders die een gewoon en gelukkig leven lijden, terwijl hij zo vreselijk is opgevoed en de schaduwen van zijn verleden hem nog steeds achterna zitten. Hij kan daarom nog wel eens tegen zijn Clangenoten uitvallen. Dit heeft hij alleen bij zijn eigen Clan, andere Clans niet†
[Nice] †Achter zijn koude, gemene blik, en het zogenaamde bloed op zijn hart, schuilt er toch ergens een goede ziel in de jonge kater. Bij andere Clans dan, vooral bij de RiverClan omdat dat een deel van zijn bloed is. Ook bij Apprentice's van zijn clan doet hij normaal. Door dit gedrag wint hij snel het vertrouwen van katten, en hij maakt snel vrienden†
[Grumpy] †Ja, deze kater kan een echte brompot tegen iedereen zijn. Hij houdt er niet van als je niet de gewenste prooi naar hem toe komt brengen, als er een vervelend vleesdraadje tussen zijn tanden zit, als iemand niet aardig doet, enzovoort. Andere katten negeren dit gedrag toch meestal, ze weten dat ze toch meer moeilijkheden krijgen als ze tegen hem in gaan.†
[Broken] †Hij heeft er nog steeds moeite mee dat hij zijn ouders zo jong heeft verloren, ook al is dat een tijdje geleden geweest. De schaduw van zijn duistere verleden maakt nog steeds zijn leven zuur, en hangt over hem heen. Uit dit deel van zijn karakter is jaloersheid ontstaan, en daar heeft hij voor altijd last van.†
[Disloyal] †Icebreath is wel loyaal naar andere katten in de wereld, maar naar zijn Clan? Echt niet! Hij realiseert zich gewoon niet dat niet iedere ShadowClan cat zoals Lizardrock is, en hij vindt zijn clan geen spat beter dan de BloodClan. Hij heeft het gevoel dat het moordenaars zijn. Hij droomt er iedere dag van om een RiverClan kater te zijn. Die zijn tenminste veel aardiger.
†History† ________________________________________________________ Op een dag op de Borderline van de ShadowClan en de RiverClan komen twee katten elkaar tegen, een poes en een kater. Ze maken een gesprekje en merken dat ze elkaar wel mogen. Ze besluiten steeds vaker te ontmoeten, en de band wordt steeds hechter. Op een dag is het zover; de kater heeft lang genoeg gewacht en vraagt de poes om partnerschap. De poes zegt ja, en de twee kregen een relatie. Een kleine 6 manen later verteld de poes dat ze zwanger is van de kater. Haar buik werd dikker en dikker, en uiteindelijk dwong Seastream haar in de Nursery te blijven. Maar de poes was te koppig, en het liefst wou ze de kater nog even zien voordat ze 6 moons in de Nursery zou moeten blijven. Maar die keuze was haar dood. Terwijl ze op haar weg was naar het ShadowClan territory, merkte ze dat ze al snel begon te hijgen en te puffen. Ze gaf haar zwarte buik de schuld en wandelde door. Ze wou koste wat het kost haar partner zien. Maar toen gebeurde het. Op het ShadowClan territory zakte ze vermoeid in elkaar en krijste het uit van de pijn. Het was tijd voor de kittens. Het eerste kleine katertje, een grijze, leefde en was gezond. Maar de tweede, het zwarte poesje, was ook geboren. Morsdood. Ze krijste het uit van de pijn, en dat wekte de aandacht van een Patrol. Ze twijfelden niet en vielen de Queen aan. De poes verdedigde zich en haar enige levende kit met haar leven, maar drie katten waren echt te veel voor haar. Haar kreten van pijn hadden echter ook de aandacht van haar partner gewekt. Net op tijd stopte hij de Patrol, maar het was te laat. De poes was verzwakt door de bevalling en ernstig verwond, dus ze stierf. Nu moest de kater bekennen dat hij een liefde had uit een andere Clan. Hij spitste zijn oren bij een piepend geluid. Het was de kleine kitten, zijn zoon. Hij nam hem mee naar het Camp en meldde het aan Brokenstar, en even later wist de hele Clan wat er was gebeurd. De kleine kit, die de kater Icekit had genoemd, werd gegeven aan een Queen. Maar dat was een slechte keuze. De Queen, Lizardrock, had het nieuws ook binnengekregen dat hij een halfbloedje was, en het probleem was dat ze daarom een vreselijke hekel had aan de onschuldige kitten. De enige tijd dat ze er voor hem zou zijn, was als hij eten nodig had. Voor de rest snauwde ze hem af en gaf hem klappen, uit het zicht natuurlijk. Toen hij vijf en een halve maan was was hij zeer blij. Hij was bijna Apprentice, weg uit de Nursery, weg bij Lizardrock! Maar toen, op een dag, zei Lizardrock: "Ik wil je eventjes spreken, Icekit. Het heeft te maken met sorry zeggen. Maar ik wil het apart doen, niet hier" Icekit geloofde haar meteen en werd blij. Ze ging sorry zeggen. Ze nam haar pleegkit mee naar het midden van het ShadowClan territory, waar bijna nooit iemand kwam. Toen, op die plek, stond ze stil. Plots siste ze: "Hier zijn mijn excuses! Het spijt me dat je de ergste, stomste, en de meest niet gewilde idioot ter wereld bent!" en vervolgens viel ze haar pleegkit aan.
Terug in het kamp zei ze dat Icekit het kamp was uitgerend en niet naar haar luisterde. Hij was aangevallen door een vos, zei ze. Goldenpelt bestudeerde haar en kwam tot de conclusie dat hij erge verwondingen had, dus hij zou moeten wachten met Apprentice worden. Zijn vader leefde erg met hem mee, en besloot de bescherming op zich te nemen. Ondertussen leerde hij hem dingen waar je niet het kamp uit voor moest. Leren dat Cowwebs voor het stoppen van bloeden was, hoe wonden eruit zagen van dieren zodat je kon zien welk die had aangevallen, etcetera. Lizardrock is hier echter niet blij mee. Het was de bedoeling geweest dat hij met haar terug de Nursery in zou gaan, en dat zij hem het leven zuur ging maken! Lizardrock roept haar partner en vragen de vader om mee te gaan op een Patrol. Eenmaal op dezelfde plek waar Icekit was aangevallen, vielen ze ook de vader aan. Maar dit keer deden ze niet hetzelfde als bij Icekit. Ze vermoorden zijn vader in koele bloede. Ze lieten hem achter op die plaats, en hadden hem in een verlaten vossenhol gelaten. Een andere Patrol vond hem. Ze zeiden dat hij was aangevallen door dezelfde vos, maar Icekit had er maar een vreemd gevoel bij. Eerst dacht hij dat het zijn hoofd was, omdat hij zo kapot was van verdriet, maar hij merkte iets vreemds op. Hij keek naar de wonden. Ze waren veel te schoon voor een vos. Dit waren wonden gemaakt door ShadowClan katten. Hij rook aan de vacht tussen de klauwen van zijn vader, en ontdekte de geuren van Lizardrock en haar partner. Hij nam de vacht weg. Deze wraak wou hij zelf nemen. Uiteindelijk werd hij Icepaw, en hij lokte Lizardrock weg. Daar viel hij haar aan, en schreeuwde: "Dit is voor jou, vader!" en beet de dodelijke nekwond. Hij haakte Lizards vacht in zijn klauwen, en besloot nog te jagen. Onderweg kwam hij een RiverClan Apprentice tegen, veel jonger dan dat hij was. "Het spijt m-me, ik wist niet d-dat dit van ShadowClan w-was" stotterde hij, maar achter de koude blik en het koude karakter schuilt een warm en groot hart. Hij zegt aardig: "Dat geeft niet, hoor, kan iedereen gebeuren. Maar ik heb een voorwaarde..." De Apprentice keek nieuwschierig naar Icepaw. "Ik wil dat jij jouw schouder openhaalt en mij mijn klauwen erin laat wrijven. Ik probeer je zo min mogelijk pijn te doen. Was je daarna in de rivier en zeg tegen je Clan dat je je hebt gesneden aan een rots" De RiverClan kater keek verbaasd bij de vreemde voorwaarde, maar deed wat Icepaw zei. Eenmaal in het kamp, zegt Icepaw dat hij een RiverClan kat heeft verjaagd uit het ShadowClan territory. De Clan reageert meteen enthousiast. Hij was namelijk niet volledig vertrouwd, ze dachten dat hij misschien loyaler was aan andere Clans. Niemand merkte dat het Lizardrocks vacht was door de geur en het bloed. Hij wordt opgenomen in de Clan. Die nacht voelde hij zich vreemd. Had hij wel juist gehandeld, had hij wel zijn pleegmoeder moeten vermoorden. Hij fluisterde zodat niemand het hoorde: "StarClan, zend een sein of ik het juiste of het foute heb gedaan" Niet lang daarna verscheen het sein. Lizardrock werd gevonden, maar de avond waarin ze zouden rouwen zat er geen kat bij haar. Niemand hield van haar. Zelfs haar partner leek ongemakkelijk om zich heen te kijken. Icepaw rook de geur van zijn vader, en wist dat dit het sein was: hij had het juiste gedaan. Niet lang daarna kreeg hij de Warrior naam Icebreath, maar hij kwam vaak langs de border van RiverClan. Op een dag ziet hij een prachtige poes, dat het lot van beide compleet veranderd...
†Voorbeeldpost ________________________________________________________ Die komt nog
†About me† ________________________________________________________ Real name: †Annemeike† Nickname(s): †Anne, An, Meike† Age: †12 jaar† Gender: †Female 'course† Waarom wilt gij dit?: †Omdat..... Dit..... Gewoon.... EEN VAN DE MEEST SUPER AWESOME DINGEN IS DIE IK OOIT OP WC WOU 8DDDD† Zweert gij met vlees en bloed actief te blijven?: †Zo waarlijk helpe mij God almachtig†
Laatst aangepast door Frostypaw op ma 11 maa 2013 - 19:34; in totaal 2 keer bewerkt
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 16:48
Naam:Chi Naam kat: Skysoul (Skypaw) Leeftijd: 12 Moons Clan: ThunderClan Persoonlijkheid: Skysoul is een kater die vaak luistert naar anderen, maar zelf liever niet over zijn problemen praat. Zijn moeder, Silverleaf, stierf toen hij nog een kitten was, dus zo goed heeft hij haar niet gekend. Hij heeft helemaal haar persoonlijkheid, maar dan iets gemixt met de persoonlijkheid van zijn vader, Firelion. Sky is dus een redelijk rustige kater, die vaak katten teveel kansen geeft, maar niet zo'n grote eigendunk heeft. Extra: Ik moet gewoon activiteit in hem gooien, hij is de enigste actieve zoon van Silver, en aangezien ze toch ook wel veel voor me betekende omdat ze m'n eerste account was, vind ik dat ik hem weer actief moet maken. Hij heeft zo'n leuk karakter, alleen spijtig dat ik nooit vaak met hem heb gepost.
My time~:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 16:57
Bedankt alvast voor de aanmeldingen! ;D Ik heb het voorsteltopic van Nightstream helemaal up to date gemaakt, voor de mensen die niet precies weten wat er met haar is gebeurd en hoe ze is.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 18:27
Naam: Herbert Naam kat: Salmontear Leeftijd: 18 Moons Clan: Riverclan Persoonlijkheid: Salmontear is een ietwat stille kater, hij houd niet erg van drukte en jaagt het liefst alleen. Als je hem irriteert of treitert snauwt hij venijnig terug. Deze kat bezit een bepaalde intelligentie en is snel van begrip maar zijn sociale vaardigheden zijn niet erg hoog. Hij kan niet goed aanvoelen in wat voor bui katten zich bevinden of hoe ze zich voelen. Maar raak je eenmaal goed bevriend met hem is hij een trouwe en leuke kat. Dan maakt hij grapjes en gedraagt hij zich veel losser. Extra: Dit account bestaat (nog) niet :3
Stamps!:
Swanpaw ;; Glacierpaw
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 18:44
Naam: Linn Naam kat: Lionroar Leeftijd: 12 moons Clan: Windclan Persoonlijkheid: Lionroar is voornamelijk een loyale, nadenkende en vriendelijke kater die voor zijn vrienden en clangenoten door het vuur gaat om ze te redden. Ook is hij een kater die snel iemand vergeeft, maar het is bij hem ook relatief moeilijk om bevriend met hem te raken. Want door zijn zware verleden is hij wat achterdochtig en durft hij iemand niet altijd te vertrouwen met zijn leven omdat het hem al vaker is overkomen dat iemand hem op dodelijke momenten gewoon alleen achter laat. Toch, wanneer je eindelijk een vriend bent voor hem, zal hij je vertrouwen met zijn leven en kun je er zeker van zijn dat hij je altijd als een ware vriend aan je zijde zal staan. Lionroar is ook een kat van zijn woord, wanneer hij iets belooft maakt hij het waar. Extra: Aangezien Lionroar niet zo heel snel iemand durft te vertrouwen met zijn leven en met zijn geheimen kunnen we het best meerdere topics hebben voordat ze überhaupt vrienden worden. Misschien dat Nighstream hier een beetje op valt? Op zijn afstandelijkheid?
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Firedance
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream zo 10 maa 2013 - 23:36
Naam: Lili Naam kat: Spike. Leeftijd: 11 Maanden Clan: Rogue Persoonlijkheid: Heel lieve, soms wat dommig leuk humor en zeer vriendelijk tegen ander katten. Zeer zorgzaam type Extra: Ik las dit en ik vond het echt een goed crush voor elkaar. kan het karakter niet goed beschrijven maar, echt lieve vriendelijk kater.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream ma 11 maa 2013 - 18:00
Naam: Stijn Naam kat: Dwalin (nieuw account) Leeftijd: 16½ moon Clan: hij is BC Persoonlijkheid: hij is een stoere afstandelijke kater met een gespierde bouw. hij houd van een goede vecht partij. hij heeft niet veel familie of vrienden. hij houd niet heel erg van aandacht maar kan er redelijk mee leven. hij houd niet van leaders of iemand anders die boven hem staan. Extra: hij bestaat 'nog' niet. ze kunnen eerst een gevecht hebben en daarna beseffen dat er geen reden is om te vechten..iets in die richting?
Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream ma 11 maa 2013 - 18:11
Naam: Juul. Naam kat: Ripple {Perox} Leeftijd: Weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar bijna 3 jaar geloof ik. ^^ Clan: Rogue. Persoonlijkheid: Hij lijdt aan geheugenverlies, waardoor hij alles uit zijn verleden is vergeten. Daarom heeft hij zichzelf Perox genoemd aangezien hij zijn echte naam niet meer weet. Extra:Ripple gaat Nightstream in een kooi stoppen en rapen. No, I don't know. :')
EDIT: Trouwens, hij zal telkens een nieuw karakter krijgen waardoor je verschillende situaties kan krijgen, aangezien hij steeds dingen zal vergeten. Enkel de naam Perox zal hij onthouden. Dus het kan dan ook bijvoorbeeld zo zijn dat hij haar later alweer vergeten is, en zij niet weet dat hij aan geheugenverlies lijdt.
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream ma 11 maa 2013 - 18:45
Naam: Cat Naam kat: Treeleaf Leeftijd: 14 moons Clan: WindClan Persoonlijkheid: Treeleaf is een aardige kat die niet uit zichzelf ruzie zoekt. Hij twijfelt aan zichzelf als hij een moeilijke beslissing moet maken. Extra: Eigenlijk is Treetje op Rouge, maar als hij Nightstream ziet begint hij te twijfelen (later kiest hij wel voor Rouge XD)
Amazing stamps & other shizzle:
Firedance
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream ma 11 maa 2013 - 20:18
Is er een datum dat je kiest? Het spijt me als ik zeurend overkom, maar ik heb veel tijd in mijn aanmelding gestoken en ik wil graag weten op welke datum mijn Voorbeeldpost af moet zijn ^^
Firedance
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream ma 11 maa 2013 - 20:30
Naam: Laura nieuw of bestaand: nieuw Naam kat: Jaden Leeftijd: 13 maanden Clan: Rouguer Persoonlijkheid: hij komt op voor anderen, hij is klaar voor de aanval is sereus en vaak stil, hij probeert zo min mogelijk op te vallen en steelt vaak en verstopt zich als er anderen komen, Hij vecht als het moet en is klaar om te vermoorden of te laten leven. Extra:ik ga het toch proberen terwel ik geen kans heb
Laatst aangepast door Noblepaw* op wo 13 maa 2013 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream di 12 maa 2013 - 15:42
Fireheart schreef:
Staan allemaal op mijn lijstje, die in mijn hoofd xD En dammit Juul, that's one hell of an idea.
But I'm one hell of a butler Thanks. c: Als je nog ideetjes of shizzle wat jou er misschien leuk mee lijkt hebt moet je het maar even zeggen. :3
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream di 12 maa 2013 - 17:39
Naam: Lyan Naam kat: Acornpaw (fall) Leeftijd: 10 Moons Clan: ThunderClan Persoonlijkheid: Acornpaw is een rustige kater en kan best gezellig zijn, maar zijn sociale skills zijn niet echt goed ontwikkeld. Extra: Als hij te jong is heb ik dit nog:
Naam: Lyan Naam kat: Frontliner Leeftijd: Rond de 20 Moons Clan: ShadowClan Persoonlijkheid: Frontliner is een energieke kater. Hij is loyaal aan zijn vrienden maar kan enorm hard zijn. Dit is altijd goed bedoelt, maar soms komt het net iets te hard aan. Extra: Hij heeft nog geen setje, maar negeer dat. Die komt eraan c:
| Stormfur | Splashwater | Acornpaw | Tailstorm |
Firedance
Onderwerp: Re: [GZ] Troubles for Nightstream do 14 maa 2013 - 16:33
Thanks allemaal voor het aanmelden. Ik ga nu de aanmeldingen sluiten, tenzij er iemand nig heel heel graag wil. Het is in ieder geval al moeilijk genoeg om te kiezen. Als je nig wat wil aanpassen kan dat wel nog, ik ga namelijk even op een rustig tempo dingen doornemen en nadenken, gezien het wel een belangrijke beslissing is en ik er ook echt iets uit moet halen vanwege Night's rang.