|
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Vraag zo 10 maa 2013 - 10:54 | |
| Hoi,
Ik ben hier pas nieuw en zou me graag willen aanmelden bij de ThunderClan. Daar zou ik graag een kitten willen zijn, maar kan ik me dan gewoon aanmelden als nieuw lid, of moet ik me speciaal aanmelden. En hoe moet ik dat doen?
Alvast bedankt! |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:00 | |
| Nou ja, behalve dat je het probleem hebt dat Tc dicht zit voor kittens... Je zou je dan moeten aanmelden in het aanmeldtopic, welke je kan vinden bij Clans >> Thunderclan >> Aanmeldtopic. Daar moet je het lijstje invullen welke je op de eerste pagina van dat topic kan vinden en dan zou je er in zitten. Maar alleen zou je naam ook niet kloppen voor een kitten. Dan zou je dus Dragonkit moeten heten ;D Je kan aan admins vragen dit te veranderen. |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:00 | |
| Je moet naar Clans > ThunderClan > Aanmeldingstopic (NIET Ceremonie) > Lijstje kopiëren > invullen
Je moet trouwens ook een PM naar een van de admins sturen als je een kit moet zijn. Niet dat je dat altijd moet doen, maar jouw naam is verkeerd. Als je een kit wilt zijn, mag je naam niet eindigen op "blossom" maar op "kit". Alleen admins zijn in staat je naam te veranderen. D admins zijn Bluestar, Fireheart en Littlepaw. |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:01 | |
| - Swanpaw schreef:
- Je zou je naam moeten veranderen in 'Dragonkit', dit kan je doen door het aan een Admin te vragen. (;
Maar ik denk dat Dragon geen correct voorvoegsel is.
Jawel, er is een Dragonpaw geloof ik c: (Komt van Dragonfly |
|
| |
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:04 | |
| Okey, bedankt! Weten jullie anders nog een Clan die niet vol zit voor kittens? |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:04 | |
| - Timefall schreef:
- Swanpaw schreef:
- Je zou je naam moeten veranderen in 'Dragonkit', dit kan je doen door het aan een Admin te vragen. (;
Maar ik denk dat Dragon geen correct voorvoegsel is.
Jawel, er is een Dragonpaw geloof ik c: (Komt van Dragonfly Ik weet het, maar er zijn meerdere katten met het voorvoegsel 'Dragon' En ze kunnen niet allemaal de warriornaam 'Dragonfly' hebben. :3 - Stamps!:
Swanpaw ;; Glacierpaw |
|
| |
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:14 | |
| Ik heb al een ideetje voor een nieuwe naam, Blossomkit, is deze toegestaan? |
|
| |
tanya! 58
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:16 | |
| Ja die is toegestaan, maar wel al in gebruik
Dus je zal dan een . of iets anders achter je naam moeten doen c: |
|
| |
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:17 | |
| Okey, dan ga ik nog even verder verzinnen, ideetjes? |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:28 | |
| Dragonkit is gewoon toegestaan? Net zoals je bij Bumblebee ook gewoon Bumblekit, Bumblestripe kan heten. Ze kennen het woord en daar gaat het om. |
|
| |
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:32 | |
| |
|
| |
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 11:44 | |
| Ik heb een aantal namen bij elkaar gesprokkeld Stormkit Snowkit Honestkit Swellkit Furkit Ik weet niet of deze toegestaan zijn, of dat ze al bestaan. Zelf vindt ik Snowkit, Stormkit en Swellkit de leukste... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sammy 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag zo 10 maa 2013 - 12:03 | |
| Okey, ik zit sterk te twijfelen tussen twee namen. Dragonkit en Stormkit. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vraag | |
| |
|
| |
|