{Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Timefall
StarClan
{Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 17:00

Sunshine knikte tevreden, ’’Volgens mij begin ik een beetje jaloers te worden.’’ grinnikte ze. ’’En wat voor vergadering is er dan? Waar word die gehouden?’’ De kater moest even lachen, 'Dat is ook voor het eerst dat ik een Kittypet dat hoor zeggen' sprak hij grinnikend, 'Maar die vergadering wordt bij Fourtrees gehouden. Daar komen alle gebieden samen en staan er 4 oude eiken met in het midden een grote steen waar de leaders op staan als de vergadering begint.' Hij zag haar even denken, over wat wist hij niet, maar dat interesseerde hem eigenlijk ook niet, alhoewel... ’’Wat nu als katten ziek worden? Wie zorgt er dan voor hun?’’ vroeg Sun toen. 'Bij ziekte zorgen de Medicine Cat en haar Apprentice voor de zieke of gewonde katten, zij kennen ontzettend veel kruiden en weten bijna altijd precies wat ze moeten doen. Ze zijn dan ook zeer gerespecteerde leden!' beantwoorde hij haar vraag, het was eigenlijk wel grappig, beiden wisten nou niet ontzettend veel over elkaar en zaten ze elkaar uit te horen. Maar zoals hij het nu hoorde, was zijn leven veel leuker en beter dan het hare, 'Maar wat doen jullie dan? Ik neem aan dat je niet alle kruiden uit je hoofd kent? Of wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine Dazzle
Member
Danii'
100

CAT'S PROFILE
Sunshine Dazzle
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 8:46

Voorzichtig keek ze de kater opnieuw aan, aandachtig luisterend. 'Dat is ook voor het eerst dat ik een Kittypet dat hoor zeggen' sprak hij grinnikend, 'Maar die vergadering wordt bij Fourtrees gehouden. Daar komen alle gebieden samen en staan er 4 oude eiken met in het midden een grote steen waar de leaders op staan als de vergadering begint.' Een warme glimlach kwam opnieuw op haar gezicht. Dit was eigenlijk haar eerste gesprek sinds tijden dat ze weer fijn met iemand kon praten, haar huisgenoten hadden daar toch nooit tijd voor. ’’Tja..’’ glimlachte de poes. ’’Als ik kon, zou ik een keer mee willen. Ik weet het, dat gaat natuurlijk niet, maar het lijkt me geweldig om dat een keer mee te mogen maken.’’ zei ze geïnstresseerd tegen Timefall. 'Bij ziekte zorgen de Medicine Cat en haar Apprentice voor de zieke of gewonde katten, zij kennen ontzettend veel kruiden en weten bijna altijd precies wat ze moeten doen. Ze zijn dan ook zeer gerespecteerde leden!' miauwde de kater toen. ’’Nooit geweten dat zelfs dát allemaal geregelt was in een Clanleven...’’ Twijfelend keek ze hem aan. 'Maar wat doen jullie dan? Ik neem aan dat je niet alle kruiden uit je hoofd kent? Of wel?' Ze hield haar kopje schuin gebogen voor ze een antwoord gaf. ’’Kruiden? Oh nee, dat wil je niet weten. Als wij ziek zijn, word je eerst in zo’n ‘monster’ gezet en dan gaan wij naar de dierenarts. Het is te vergelijken met jullie Medicine katten. Maar zij hebben allerlei gemene prikkende naalden die in je vacht worden gezet, en elke keer word er onder dwang allerlei medicijnen in je mond gegoten.’’ Bij dat laatste begon ze opnieuw te huiveren.
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 16:52

Sunshine Dazzle hield haar kopje even schuin voordat ze antwoord gaf, ’’Kruiden? Oh nee, dat wil je niet weten. Als wij ziek zijn, word je eerst in zo’n ‘monster’ gezet en dan gaan wij naar de dierenarts. Het is te vergelijken met jullie Medicine katten. Maar zij hebben allerlei gemene prikkende naalden die in je vacht worden gezet, en elke keer word er onder dwang allerlei medicijnen in je mond gegoten.’’ Even knipperde de kater met zijn ogen, naalden en onder dwang medicijnen krijgen. Hij moest er niet aan denken! 'Dan ben ik blij dat we Medicine Cats hebben, ik moet er niet aan denken gedwongen medicijnen te gaan nemen, alhoewel ik die kruiden ook niet altijd even lekker vind, maar dan nog. En naalden... Zoals een dennennaald?' sprak Timefall. Even keek de kater naar de grond, welke natuurlijk bezaaid was met deze dingen. Hoe kon zo'n tweebener zoiets in een kat prikken? Dat was gewoon... afschuwelijk! Hier werd er juist voor gezorgd dat je geen naalden in je lichaam had zitten!
Sunshine Dazzle
Member
Danii'
100

CAT'S PROFILE
Sunshine Dazzle
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 13:27

De poes kon begrijpen dat dit alles nieuw voor hem was, en waarschijnlijk klonk het ook nog redelijk rebels bij wat de dierenartsen allemaal wel niet deden. Maar zolang ze er beter mee werd, had ze er vrede mee. Zolang ze maar veilig was. 'Dan ben ik blij dat we Medicine Cats hebben, ik moet er niet aan denken gedwongen medicijnen te gaan nemen, alhoewel ik die kruiden ook niet altijd even lekker vind, maar dan nog. En naalden... Zoals een dennennaald?' vroeg de kater aan haar. Waarschijnlijk dacht hij nu iets anders dan dat zij bedoelt was, en vlug schudde ze haar hoofd. 'Nee, geen dennenaalden. Het zijn vaak van die dunne, zilvere naalden, ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen.' De poes kon haar lach niet onderdrukken bijnhet zien van de uitdrukking op zijn gezicht. Haar leven leek nu zo verschillend met die van hem, terwijl ze beide katten waren. Alleen ze hadden een andere leefomgeving, maar dit maakte duidelijk zijn verschil.
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 18:07

De poes schudde vlug met haar hoofd, 'Nee, geen dennennaalden. Het zijn vaak van die dunne, zilveren naalden, ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen.' miauwde ze, even dacht de kater na, maar hoorde de poes even lachen. 'Sorry hoor' grapte hij vrolijk, 'Maar welke gruwel steekt er nou naalden in een kat, wat voor naalden dan ook? Ach het zal ook wel, tweebeners zijn soms zo'n gestoorde en krankzinnige wezens...' Hij grijnsde even en keek de poes aan, Sunshine, Sunshine... Sunshine wat, er kwam iets achter, maar wat dat nou precies was, was hij weer vergeten. Het gesprek was immers over een heel andere boeg gegaan. 'Je naam was Sunshine... en dan?' vroeg hij en lachte even om zijn eigen vergetelheid. Tja, je kon er niet omheen dat het een lange naam was, hij was gewend dat een naam nou niet al te lang was. Denk maar aan Timefall, Sunpaw, Cottoncandy, Graystripe, Fireheart, Moonpool... Het was allemaal korter dan haar naam, nu hij er zo over na dacht, zat er niet ook een Sunshine in hun clan?
Sunshine Dazzle
Member
Danii'
100

CAT'S PROFILE
Sunshine Dazzle
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 20:22

Ze kon gemakkelijk begrijpen dat al deze nieuwe dingen raar voor hem klonken, maar andersom was dit precies hetzelfde geval. Timefall zal wel niet denken, naalden? Natuurlijk connecteerde hij deze met dennenaalden, echt gek was dat niet. 'Sorry hoor' hoorde ze hem grappen, en ze plakt meteen een vrolijke glimlach op haar gezicht. 'Maar welke gruwel steekt er nou naalden in een kat, wat voor naalden dan ook? Ach het zal ook wel, tweebeners zijn soms zo'n gestoorde en krankzinnige wezens...' Ze moest lachen om zijn reactie, hij was het duidelijk niet gewend. ’’Tjsa... Die gruwels blijkbaar. Het klink misschien raar, maar je voelt er niet heel erg veel van hoor. Niet nadat je het gewend bent.’’ miauwde ze en keek hem vriendelijk aan, diezelfde twinkeling in haar ogen houdend als eerst. 'Je naam was Sunshine... en dan?' Ze moest grinniken, ergens kon ze wel begrijpen waarom hij haar naam deels was vergeten. Zoals hij had gezegt, het bos zat vol met talloze katten, en dus kende je de meeste wel bij naam van je clan. ’’Dazzle. Sunshine Dazzle.’’ knikte ze hem vriendelijk toe, een voorzichtige grijns op haar gezicht toverend.
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 11:47

De poes voor hem moest even grinniken, ’’Dazzle. Sunshine Dazzle.’’ knikte ze hem vriendelijk toe, waarna ze een lichte grijns op haar gezicht toverde. 'Oh ja,' miauwde hij, 'Thanks' Misschien was het beter als hij eens terug ging, straks was de dag al voorbij en kwam hij terug in het kamp zonder vangst, terwijl hij de hele dag was weggeweest... 'Ik denk dat het beter is dat ik nu ga, straks denkt mijn clan nog waar ik in godsnaam de hele tijd uithang.' Een vrolijk grijns was op zijn gezicht verschenen, 'Ik zal proberen je naam te onthouden! De zonneschijn die verblindt Moet lukken!' Hij knikte nog een keer naar de poes, 'Leuk je ontmoet te hebben!' miauwde hij over zijn schouder terwijl hij terug het bos inliep opzoek naar prooi.

- Nul inspiratie, dus effe het topic maar laten aflopen zeker? xD -
Sunshine Dazzle
Member
Danii'
100

CAT'S PROFILE
Sunshine Dazzle
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 8:28

'Oh ja,' mompelde de kater voor haar met een glimlach. 'Thanks' miauwde hij hierna. Ze glimlachte even naar hem, wat niet gewoonlijk voor haar was. Nee, ze was zeker niet snel onder de indruk van andere katten en dus ook niet zo zeer van haar huisgenoten. Ze heeft nooit goed op kunnen schieten met andere, maar Timefall had... Iets. Iets wat haar raakte, op een of andere rare manier. Niet dat ze het heel erg vond, hij was aardig en daar ging het uiteindelijk om. 'Ik denk dat het beter is dat ik nu ga, straks denkt mijn clan nog waar ik in godsnaam de hele tijd uithang.' Ze knikte belangstellend, ze mocht hier überhaupt niet eens zijn dus als er een kat hun twee zag betekende dat voor beide geen goed nieuws. 'Ik zal proberen je naam te onthouden! De zonneschijn die verblindt Moet lukken!' Ze greens in zijn richting bij die woorden. ’’Ik zal het volgende keer wel aan je vragen,’’ glimlachte ze naar hem. 'Leuk je ontmoet te hebben!' miauwde hij als laatst voor hij zich omdraaide. ’’Hetzelfde!’’ zei ze nog net, en bleef even staan kijken tot hij uit het zicht verdwenen was. Daarna besloot ze zelf ook weg te gaan en draaide zich om, in de richting van haar huis.

Topic uit ~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~   {Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~ - Pagina 2 Icon_minitime

{Sunshine Dazzle} Kittypet in town ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: