{GZ} Protector

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Protector

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fairywren
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Viktor
194
Actief

CAT'S PROFILE
Fairywren
BerichtOnderwerp: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 22:11

Ik voel mezelf weer langzaam wegdrijven van Warrior Cats, dus ik heb weer even iets nodig wat me hier houdt. Daarom focus ik me op dit moment even op Fairywren en niet op verplichtingen, alvast bedankt voor het begrip.
Oké, ik zoek dus iets voor Fairywren, een soort van beschermer. Een kat die haar onder zijn of haar vleugel neemt en een beetje in bescherming neemt en houdt. Fairywren is namelijk (Vooral voor een Shadowclan kat) erg kwetsbaar van aard, verlegen en ook nog eens klein van bouw. Ze raakt snel in paniek en nerveus en heeft niet snel haar woordje klaar. Ze gaat het vooral moeilijk krijgen in de Shadowclan verhaallijn, omdat ze Rushspirit volgt (Gezien het feit dat ze zo min mogelijk problemen voor zichzelf wil veroorzaken). Hierdoor kan ze later ook nogal getreiterd worden.

Ik heb niet veel eisen, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er voor aanmeldingen komen (Als die er al komen). Als je een lijstje wilt gebruiken, ik denk dat je zelf wel kunt beslissen wat je erin wilt hebben. Ook of het een nieuw of oud account is, maakt me ook niet uit, maar het liefste wel een Warrior. (:

Aanmeldingen
- Tanya // Burnedsoul
- Cees // Foxstream
- Daan // Frostlake

Groetjes,

Babs

Laatst aangepast door Fairywren op zo 10 maa 2013 - 10:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Uglyface
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
tanya!
58

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 22:26

Wow dit komt zo goed van pas =D ik wilde net een nieuw katertje voor de Shadowclan aanmaken (:

::Name:: #Tanya#
::Cat Name:: #Burnedsoul#
::Gender:: #Male#
::Age:: #15 Moons#
::Inside:: #Burnedsoul heeft zijn naam te danken aan zijn vele trauma's die hij heeft meegemaakt. Hij heeft best veel levenskennis voor een kater van 15 moons. Meestal weet de kater wat hij moet doen in bepaalde problemen, en blijft hij kalm zodat hij een goede oplossing weet#
::Outside:: Burnedsoul is een langharige lichtgrijze kat met grote ronde ogen. Hij heeft grote behaarde poten#
Fairywren
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Viktor
194
Actief

CAT'S PROFILE
Fairywren
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 22:29

Bedankt voor de aanmelding! Ik zet je op mijn lijst~
Foxstream
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 9:27

Name Cat: Foxstream
Inside: Fox is een harde en vooral respectloze poes, ze heeft immers geen greintje respect. Niet voor de Medicine Cat, maar ook niet voor haar Leader en Deputy. Waarom ze dan nog in een clan zit, vraagt ze zichzelf ook wel eens af, maar toch wil ze niet weg.

Name: Cesanne/ Ceesje
Motivation: Ik moet iets hebben voor Fox, en ik vind wel dat ze een iemand mag hebben die ze een beetje mag en welke ze beschermt. Daarbij wil ze heus wel nog wat extra katjes de grond in werken ^w^
Frostlake
StarClan
{GZ} Protector DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 10:26

Ik meld Frostlake aan =D
Fairywren
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Viktor
194
Actief

CAT'S PROFILE
Fairywren
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 10:45

Ik zet jullie op mijn lijstje!
Roseheart
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 21:51

Euh, kan je nog aanmelden..?

Real name: Liese!
Name: Riverdance
Personality: Riverdance is een zeer vertrouwbare-kater. Hij is heel rechtvaardig en heeft erg veel respect voor andere katten. In tegenstelling tot bijna alle andere van zijn Clan doet hij graag eens iets voor een ander, hij zal sneller naar een elder gaan of naar de Nusery om hulp aan te bieden dan dat hij voor de fun zou gaan jagen voor zichzelf. Hij droomt ervan om ooit een Apprentice te mogen trainen, en die dan al zijn wijze woorden te vertellen. Kittens en andere katten die niet goed in staat zijn om te vechten zal hij altijd verdedigen en hij is ook erg gesteld op de vriendschap van zijn familieleden. Bovendien is hij ook goed in het geruststellen van andere katten en heeft hij veel geduld.
Outside: Riverdance is een krachtig gebouwde en grote kater. Hij is zwart-wit gevlekt en heeft halflang haar. Zijn ogen zijn donker maar hij heeft een zachte blik.
Motivation: Het lijkt me gewoon awesome als Riverdance dit zou mogen want ik vind het echt fijn om met het te posten, zeker als het een RPG is met een jongere of zwakkere kat! c:
Nightspot
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 10:48

naam: Hanna
naam kat: Nightspot
geslacht: poes
clan: shadowclan
persoonlijkheid: Nightspot is een vriendelijke, een beetje teruggetrokken kat die houd van vrienden maken en jagen. verder is ze ook erg nieuwsgierig en is graag met anderen bezig. 
waarom: ik moet Nightspot echt eens actiever maken, ik ben de laatste tijd veel met mijn andere acctjes bezig geweest
Otterflight
StarClan
{GZ} Protector DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 21:35

Ik zou me graag aan willen melden met Otterflight Smile
Tallshadow
Member
{GZ} Protector 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 21:37

Hier komt een aanmelding met Brokensong zodra ik thuis ben
Squirreljuice
Member
{GZ} Protector DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 21:47

@ Rebecca,
Dit topic is van juni 2013, gelieve geen oude topics terug boven te halen. (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Protector   {GZ} Protector Icon_minitime

{GZ} Protector
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: