They need a better home [Ag]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timefall
StarClan
They need a better home [Ag] DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 13:06

Welcome ^w^
Nou ja, jullie snappen het waarschijnlijk al, dus ik maak het niet al te lang. Ik ga accounts weggeven, aan sommigen ben ik te gehecht, maar met sommigen heb ik al lang geen band meer. In ieder geval, een ding is zeker, als je kijkt naar alle accounts die ik verstoft in een hoekje heb laten liggen... :'] Ze verdienen beter ^w^ Let's start!

Spike
Rogue - Kater - ??
Nou ja, dit katertje is gebaseerd op Spike van MLP, maar je mag er alles mee doen. Beschouw het als een nieuw account, of iets dat daar op lijkt c: De eerste wie hem vraagt krijgt hem gewoon ^w^

Midgetstripe
Thunderclan - Kater - Warrior
Ghege, hij was de partner van Moonwish, maar die is nu een beetje dood. Zijn karakter ben ik een beetje vergeten, maar zijn kittens zijn Sweetkit., Marblekit, Blazingkit en Cedarkit. Maar volgens mij zijn die ook vrij inactief xD

Sweetkit.
Thunderclan - Poes - Kitten
Sweetkit, kitten van Midgetstripe en Moonwish. Voor haar karakter moet je even hier kijken; Klik

Fearlightning
Windclan - Kater - Warrior
Deze kater is de oude partenr van Leafstorm, bang voor alles, maar wel ontzettend aardig. Hij heeft kittens, namelijk Whisperkit, Timekit, Rythmkit en Summerkit - Worden bij de volgende ceremonie paw -

Swift
Rogue - Poes - Kitten/Apprentice
Swift is een ontzettend vrolijk poesje, welke altijd haar teddybeer met zich meedraagt welke ze ooit op een vuilnisbeld heeft gevonden met de naam Zen. Wel is ze zo gek om iedereen direct te vertrouwen en ziet ze in iedere kat, zelfs de nog meest gemene, wel iets goed. Dit komt door Darkstripe welke haar een keer heeft aangevallen, maar uiteindelijk toch is bijgedraaid.

Dhino
Kittypet - Kater - "Warrior"
Gebruik hem gewoon als een nieuw account, heb geloof ik nog niet echt iets met hem gedaan...

Icerock
Windclan - Kater - Elder
Ja, dit doet me pijn ;x; Ik geef mijn lieve schat Icerock weg, een oude kater met nogal wat geheugenverlies. Hij is een van de weinige elders in de Windclan...

Nou ja, dit waren de katten die ik nu weg geef. Geïnteresseerd, laat het maar weten. Ik hoop dat ze bij jullie beter af zijn dan bij mij ^w^
Xx Ceesje
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 13:10

Note: Cedarkit is idd een beetje inactief :'D Maar voor de nieuwe eigenaren van Sweet en Midget wil ik hem best weer actief maken c:
Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 13:13

I can't... D:
Ik ben geïnteresseerd in Sweetkit. o3o'

Nevermind, ik weet het is een snelle bedenking, maar ik heb het momenteel nog iets te druk. Sorry.
Tangle
Member
NyanLyanPayne~
23
Actief

CAT'S PROFILE
Tangle
BerichtOnderwerp: Re: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 13:23

Ik heb interesse in Swift, maar haar karakter is echt zo derp xD

Reidy
Member
Elly...
40
Actief

CAT'S PROFILE
Reidy
BerichtOnderwerp: Re: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 0:00

I like Sweetkit. ^^
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 9:12

@ Lyan, Ik stuur je haar ww c:

@ Reidy, Wie ben je nog meer? x3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: They need a better home [Ag]   They need a better home [Ag] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: