Juul 45 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ} They even took HIM away. za 9 maa 2013 - 11:54 | |
|
Heya, Gast. Ik zoek wat dingetjes voor Ripple. Dit is even een korte samenvatting:
Ripple had vroeger een broertje en een zus. Hij haatte deze dus, en heeft haar zelfs al een paar keer proberen te vermoorden. Ripple's ouders waren hier echter zo kwaad om, dat ze uiteindelijk Ripple's broertje, van wiens hij zielsveel hield, van de waterval gegooit hebben. Ripple was er kapot van, en sprong er in een wanhopige poging hem te redden achteraan. Hierdoor lijd hij nu aan geheugenverlies. Hij weet niks meer van zijn verleden en/of wat er allemaal in gebeurd is. Hij wist ook zijn eigen naam niet meer, waardoor hij zichzelf 'Perox' genoemd heeft.
Nu zoek ik dus de zus en het broertje. De zus zal echter telkens moord pogingen doen, terwijl Ripple haar niet eens kent. Het broertje is een poot verloren, en zal vaak opzoek gaan naar de overgebleven familie leden.
Je bent vrij in uiterlijk en naam. Hopelijk komen er leuke aanmeldingen!
|
|
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} They even took HIM away. za 9 maa 2013 - 20:53 | |
| .: M Y S E L F :. Name: Ceesje, Cesanne, whatever xD Age: 14 jaartjes oud Gender: Girl Motivatie: Ik love dit verhaallijntje zo <3 En ik houd op de een of andere manier ook van Ripple, don't ask me why... Maar goed, het lijkt me awesome om het broertje te spelen c: .: G E N E R A L :. Name: Double Age: 31 moons, i guess? xD Gender: Male Clan: Ahum, Rogue! Siblings: Ripple & ?? Parents: ?? x ?? .: I N S I D E :. Keywords: Vastberaden, Koppig, Vriendelijk, Vrolijk Inside: Double is vastberaden zijn famillie terug te vinden, maar ook vastberaden in andere dingen. Als hij iets in zijn hoofd heeft krijg je het er maar moeilijk uit, het hangt dan ook een beetje samen met zijn koppigheid. Echter is hij een ontzettend vriendelijk kereltje welke geen vlieg kwaad doet, misschien irriteert hij de vlieg, maar hij zal hem niet durven pijn doen. Normaal gezien is hij altijd vrolijk, hij mag dan wel zijn famillie en been kwijt zijn, maar hij is en blijft een vrolijke kater. Hij is een voorbeeld voor sommige andere katten. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat hij nooit verdrietig of boos is, maar je zal er wel moeite voor moeten doen. Maar als je hem boos krijgt zal hij je aanvallen, of hij nou 3 poten heeft of niet! Zwak voor: Famillie, Vlinders Haat: Clankatten, Zijn Verleden, Katten die hem uitlachen voor zijn ene been dat hij is kwijtgeraakt .: S K I L L S :. Snelheid: xxxxx Behendigheid: xxxxx Concentratie: xxxxx Geduld: xxxxxZicht: xxxxx Reuk: xxxxx Gehoor: xxxxxKracht: xxxxx Jagen: xxxxx Zwemmen: xxxxx Vechten: xxxxx Sluipen: xxxxx Klimmen: xxxxxSpecial Skills:- Gehoor: Double heeft een uitstekend gehoor, beter dan normaal zelfs. Hij hoort het kleinste diertje dan ook. - Geduld: Deze kater heeft een immens geduld, als het moet wacht hij voor altijd, maar hij zal het ooit tegenkomen, vinden of kunnen. - Klimmen: Ondanks dat hij maar 3 poten heeft, kan hij ontzettend goed klimmen en kan hij zelfs de meest moeilijke bomen in. .: O U T S I D E :. Color Fur: Wit en Zwart Length Fur: Kort Nose: Zwart Eyes: Blauw General: Double lijkt nogal op zijn broer, je zou kunnen zeggen haast een dublicaat, vandaar ook zijn naam. De kater heeft dezelfde kleur en vachtlengte, maar is iets kleiner en smaller gebouwd. Avatar:- Onderschrift:
|
|
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} They even took HIM away. di 19 maa 2013 - 10:17 | |
| GEACEPTEERD! Terwijl we wachten op iemand die de zus kan spelen, kunnen we wel alvast een topicje doen als je wilt? |
|
| Onderwerp: Re: {GZ} They even took HIM away. | |
| |
|