| Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye | |
|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 17:32 | |
| Ik heb hier lang over na gedacht en ik weet dat ik het moet doen. RPGen is voor mij niet meer hetzelfde. Ik merk aan mijzelf dat ik er minder plezier in krijg op sommige momenten. Ik vind het heel lastig, want ik heb ook heel veel leuke dingen op de site meegemaakt. Alleen het zou niet eerlijk tegenover jullie zijn om karakters vast te houden. Ik heb besloten om te stopen. Ik weet niet of ik dit vol ga houden, maar waarschijnlijk wel en stop ik deze keer definitief op alle sites. Mijn karakters verdienen een actieve speler en ook al ben ik heel gehecht aan ze. Het is ook belangrijk voor mij dat ze actief blijven. Al mijn karakters gaan weg behalve Creamypaw en Skinny Love, omdat ik te veel aan die twee gehecht ben. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn keuze en ik anderen plezier kan doen met mijn karakters. Echt super bedankt voor deze tijd <3 ! Ik ben niet zo ontzettend lang op Warrior cats geweest, maar ik heb genoeg momenten meegemaakt om mensen hier echt te gaan waarderen. Het spijt me. Nogmaals heel erg bedankt voor de heerlijke tijd hier. Ik zal dat nooit vergeten! Als er karakters zijn waar jullie over mee willen beslissen meldt dit dan even! Ik zal ook berichten rondsturen. Verder mag alles wat ik voor dat karakter gemaakt heb gebruikt worden, dit staat hier. Brainkit is een lieve kitten. Ze is soms alleen heel snel van streek. Verder kan ze erg ondeugend en enthousiast zijn. Ze wil het liefste alles uitproberen en neemt alles in haar op. Ze is gek op haar familie en op de clan.
Informatie: - Skyclan, gaat naar Riverclan na de verhaallijn - Kitten - 1 moon
Meer informatie: BrainkitDarkstripe is een harde kater. Hij is het liefste alleen en kan zich rot ergeren aan katten uit zijn clan. Toch kan hij het clan leven niet missen en voert hij al zijn taken wel uit. Hij is vrienden met Darkfire en hij mag de kater nog steeds, al zou hij dat niet openlijk toegeven.
Informatie: - Thunderclan - Warrior - 3 years
Meer informatie: Darkstripe Scarredpaw is een vriendelijke en sociale jonge kater. Hij maakt makkelijk vrienden en is graag bij anderen in de buurt. Hij heeft alleen verlatingsangst. Hij kan niet langer als drie kwartier alleen zijn, want anders wordt hij overvallen door een sterk angst gevoel. Hij is goede vrienden met Strongpaw en Wolfkit.
Informatie: - Windclan - Apprentice - 8 moons
Meer Informatie: Scarredpaw Freemind is een kater die moeilijk zijn mond kan houden. Hij valt op katers, maar wil dit niet vertellen. Daarom gaat hij vooral met poezen om. Anderen plagen hem hier mee, dat hij niet kan kiezen. Hij zal altijd wat kil naar anderen blijven, omdat hij nooit zichzelf kan zijn. Hij is de mentor van Terrorpaw.
Informatie: - Shadowclan - Warrior - 2 years
Meer informatie: FreemindSharplykit is een slimme kitten. Ze onthoudt het als je iets doet wat haar niet zint om je er later voor terug te pakken. Ze is nou net geboren, het geboorte topic loopt.
Informatie: - Shadowclan - Kitten - Just born
Meer Informatie: SharplykitBabs het spijt me echt verschrikkelijk dat ik haar niet eens heb kunnen spelen. Ik heb nog zitten denken of ik niet zou blijven, omdat ik haar zo graag wilde spelen. Alleen het is denk ik beter als ze door iemand anders gespeeld gaat worden. Omdat ik nog geen voorstel topic voor haar heb, staat hier al haar informatie.
Name: Snowflurry past Names: Snowkit ~ Snowpaw Gender: Female Partner: All of my memories keep you near, it's all about us, imagine you here. All of my memories keep you near.. Silent whispers, silent tears.. Age: 23 moons
~*~Inside~*~ Ze is een kattin die voor zichzelf opkomt. Ze is niet vies van een gevecht. Ze kan heel bitter tegen andere doen en dat is alleen maar versterkt toen de relatie met Smokebreath op de klippen liep. Ze zegt dat het haar niks kan schelen, alleen eigenlijk doet het dat wel. Ze is gekwetst en verdrietig. Alleen tegen kittens en apprentices is ze soms vriendelijk.
~*~Outside~*~ Een sneeuwwitte poes, met een slanke bouw. Ze is wat aan de kleine kant en heeft gele ogen.
~*~Verleden ~*~ Ze is geboren in een nestje waarvan de vader onbekend was. Er werd wel gefluisterd dat het een kat van de bloodclan was, maar niemand had daar bewijs voor. Haar moeder hield haar lippen stijf op elkaar en weigerde er over te praten. Ze werd geboren in een nestje van drie, twee zusjes. Het bleek al snel dat een van haar zusjes niet goed kon zien en horen. Daardoor werd ze nog meer gepest, dat dat de straf was. Haar moeder leed er onder, al zou ze dat nooit aan iemand toegeven. Snowkit beschermde haar zusje door dik en dun. Ze week nooit van haar zijde. Alleen toen ze apprentice werd, als ze een training had. Haar zusje moest meteen naar de elders, omdat ze niet zou kunnen vechten. Haar andere zusje was gemeen tegen hen en lachte haar uit. Snowpaw negeerde haar en zorgde er voor dat ze haar nooit meer hoefde te spreken. Alleen toen brak er een onbekende ziekte uit in het kamp, waarbij sommige katten niet gered konden worden. Ook haar blinde en dove zusje kreeg de ziekte. Wat de medicijn kat ook probeerde te doen. Ze kon haar niet redden. Snowpaw was kapot van verdriet. Ze gaf de medicijn kat de schuld van dat haar zusje dood was gegaan, want die kon toch alles genezen? Haar moeder zei dat dat niet eerlijk was, dat ze niet de schuld op iemand anders moest schuiven, maar dat deed ze toch. Haar andere zusje treiterde haar alleen nog maar meer en ze begon haar echt te haten. Ze zag dat ze haar moeder daar alleen nog maar meer pijn mee deed, maar ze kon niet anders. Ze begon haar zusje te ontlopen en dat lukte aardig goed. Al merkte ze toen pas dat ze eigenlijk geen vrienden had. Ze was altijd bij haar zusje geweest. Ze begon ook meer met andere op te trekken, een van de katers begon haar steeds meer op te vallen. Dat was ook niet zo vreemd door de geschenkjes die hij soms voor haar achterliet. Ze probeerde hem te negeren, want ze was nog helemaal niet toe aan zulke aandacht. Toch wist hij soms een glimlach bij haar te ontloken en langzaam groeide er iets tussen haar en Smokepaw. Na de ceremonie kreeg hij de naam Smokebreath en zij de naam Snowflurry. In deze tijd begon ze steeds meer naar kittens te kijken en ze wilde zelf eigenlijk ook wel graag een nestje. Ze had haar moeder vaak horen vertellen, ook over de leuke dingen die je er voor terug kreeg. Ze wist dat ze kittens kon verliezen, maar ze keek er naar uit om haar kittens te zien opgroeien en warrior te zien worden. Alleen ze wist dat Smokebreath dat niet wilde en hij begon ook steeds raarder te doen. Ze probeerde tot hem door te dringen en meestal lukte dat ook, alleen soms ook niet. Het gebeurde steeds vader dat het niet meer lukte en ze begon bang te worden dat zijn ambities hun relatie zouden verpesten. Toen hij vertelde dat de starclan hem als apprentice voor medicijnkat had uitgekozen, was dat een klap in haar gezicht. Meteen kwam het beeld van haar dode zusje weer terug, wat ze zo had weggestopt. Ook wist ze dat hij dan niet meer bij haar mocht zijn. Ze verbrak de relatie, omdat hij niet meer bij haar mocht zijn. Alleen er was nog een reden. Hoe kon ze hem ooit nog in de ogen kijken, als ze niet meer echt in het kunnen van een medicijnkat geloofde? Ze zonderde zich steeds meer af van de anderen. Ze deed haar taken, maar meer op de automatische piloot. Soms bezocht ze haar moeder en ging ze met een van haar vrienden weg, maar lang niet meer zo veel als de tijd ervoor.
|
Thanks for everything <3 !
Laatst aangepast door Creamypaw op zo 17 maa 2013 - 11:04; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 18:19 | |
| Ik kom hier niet om een account over te nemen, alleen om te zeggen dat ik je ga missen. Ik heb dit ook al over de PB gezegd, but oh well, who cares?
Tschuss~
-Babs |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 18:23 | |
| Aww.. Julia. Ik kom hier niet om een account over te nemen of dergelijke, want ik heb aan de accounts die ik nu in bezit heb al genoeg. Maar ik wilde wel heel even zeggen dat ik je hier enorm ga missen want je bent een fantastisch persoon om mee te rpg'en en de topics ArcticxCreamy zal ik nooit vergeten. |
|
| |
Annemeike 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 18:29 | |
| .......... Juul, nee, please no :'( Stay. Dit is echt een harde keuze, en misschien te hard. YOU STAY!!! Ik ga je echt hard missen, hoe dan ook <333 Snowflurry lijkt mij wat, maar ze is eigenlijk van jou....
Ik ga je missen
X |
|
| |
Stijn. 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 19:06 | |
| Pfff.. zo Julia ik had niet echt veel topic's met je ofzo maar ik weet zeker dat ik je ga missen net als iedereen. je was echt een geweldige Rpg'r en ik hoop dat je de goede keuze maakt en veel geluk in je thuis leven. nu wil ik graag Darkstripe van je overnemen als ik Vp moet maken zeg je het maar.
-Stijn. |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 19:50 | |
| Ik kom hier ook niet om een account over te nemen. Ik heb je niet echt gekend, maar alleen het topic van Ashpaw en Creamypaw zorgde er al voor dat je in mijn gedachten een hardstikke leuke persoon bent. Echt jammer dat ik je niet echt heb leren kennen, maar het gaat je goed=3
Alleen èèn dingetje, ik ben nog bezig met de tekening van Skinny Love >.< waar moet ik hem naar toe sturen als ik hem af heb? >.< |
|
| |
✗ The Lion King 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 19:51 | |
| Nooo,,, Julia,, Scarredpaw x Stongpaw..
ik zou heel graag hem van je overnemen, alleen is het zo dom om met mezelf in een topic te gaan.
Maar toch wil ik hem heel erg graag van je overnemen, ik ben zo verliefd op hoe je hem speel en hoe lief karakter je hem hebt gegeven. Als je iemand ander goed kan vinden, vind ik het geen probleem maar ik vind het zo zielig voor hem als jij dadelijk iemand krijg die hem niet bespeelt.
Dus kijk eerst even wie hem wil, en als je niemand kan vinden neem ik hem graag met open arme aan.
Ga je echt missen |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 20:39 | |
| Wat lief... ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zal jullie allemaal zo erg missen <3 ! Ik moet toch wel slikken als ik al deze dingen lees. Ik hoop dat ik hier goed aan doe, alleen jullie brengen me weer aan het twijfelen. Alleen ik moet dit toch doorzetten denk ik. Ik zal over de overnames nog even nadenken. Voorbeeldposten zijn niet nodig. Ik heb ook genoeg andere topics gevolgd om te zien hoe jullie posten. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 21:24 | |
| Jammer dat je weggaat meissie <3 Maar als het kan wil ik dan Darkie weer terug nemen van je |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye do 7 maa 2013 - 21:27 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Jammer dat je weggaat meissie <3
Maar als het kan wil ik dan Darkie weer terug nemen van je Bedoel je Darkstripe? Ik wil even melden dat Swiftsong zijn broer is (: |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye vr 8 maa 2013 - 6:48 | |
| Julia.. :c Ik hoef geen account, ik kwam wel even gedag zeggen. Je bent echt een fantastisch lieve meid, daarom heb ik het hier ook best moeilijk mee. Ik ga je echt missen! <3 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye vr 8 maa 2013 - 12:57 | |
| Omg Julia... Creamypaw x Smoketear topic was echt super leuk. Je RPG'de leuk, jammer dat je daar mee stopt... Stiekem hoop ik toch nog eens een leuk topic met je te mogen hebben <3
Ik hoef geen account van je, vind t gewoon jammer dat je de RPG verlaat //hugg
|
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye vr 8 maa 2013 - 16:31 | |
| Ik had een paar topics met je lopen, en het spijt me echt dat ik daar zo traag reageerde (dat kwam vooral door de weinige tijd dat ik de laatste tijd heb) maar je bent echt een fantastische rpgr <3 Het is verschrikkelijk jammer dat je weggaat. Veel sterkte in je RL <3
X |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye vr 8 maa 2013 - 16:55 | |
| Hey Julia,
Ik kende je nog niet zo heel lang, nouja, niet goed dan. Echt jammer dat je weggaat :c
Well....
Bye.. Xxx Bo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye za 9 maa 2013 - 12:09 | |
| Dankjewel allemaal <3 ! Ik zal jullie allemaal heel erg missen... Darkstripe gaat naar Gaby, want Darkstripe was eerst van haar. Ik zal je zijn wachtwoord sturen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye zo 10 maa 2013 - 11:11 | |
| |
|
| |
tanya! 58
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye zo 10 maa 2013 - 11:14 | |
| Nee Julia D:
Ik ben hier niet om en awesome account van jou over te nemen, maar ik wil gewoon even zeggen dat ik je echt heel erg ga missen<'3 Veel geluk in je echte leven, en may Starclan light your path!
XxX~Tanya |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye zo 10 maa 2013 - 15:09 | |
| - Creamypaw schreef:
- Dankjewel allemaal <3 ! Ik zal jullie allemaal heel erg missen...
Darkstripe gaat naar Gaby, want Darkstripe was eerst van haar. Ik zal je zijn wachtwoord sturen. aangezien Darkstripe naar Gaby gaat zou ik Brainkit ook graag van je overnemen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye zo 10 maa 2013 - 15:30 | |
| Ah, dankjewel Tanya <3 !
@Stijn: Oké, je mag haar hebben. Ik zal je haar wachtwoord sturen. |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye zo 10 maa 2013 - 17:49 | |
| Ik kom hier niet om een accountje over te nemen, maar om te zeggen dat ik het jammer vind dat je weg gaat. Veel geluk in real life! May StarClan light your path... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is a moment that you know that you have to go and say goodbye | |
| |
|
| |
|