|
|
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:50 | |
| Ik vind jouw avatar echt leuk Nathalie c: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:51 | |
| ik heb geen koele bijnaam *sad face* |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:52 | |
| - ~Northernkit schreef:
- ik heb geen koele bijnaam *sad face*
Ik ook niet xD Je kunt gewoon niet veel maken van Linn xD Je kunt er een 'y' of 'ie' achter zetten, maar thats it xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:54 | |
| - Lionroar schreef:
- ~Northernkit schreef:
Ik ook niet xD Je kunt gewoon niet veel maken van Linn xD Je kunt er een 'y' of 'ie' achter zetten, maar thats it xD ja via whats app kwamen ze wel met Fairy ivm mn fairy tail obsessie maar dat pas gewoon niet bij Tessa kijk naar Nath met dr Nana en Michelle met dr Mimi. |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| *Hughs* Northern is ook een cwele naam? |
|
| |
| |
| - Bramblepaw schreef:
- *Hughs*
Northern is ook een cwele naam? Real life bijnamen |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:56 | |
- Lionroar schreef:
- ~Northernkit schreef:
Ik ook niet xD Je kunt gewoon niet veel maken van Linn xD Je kunt er een 'y' of 'ie' achter zetten, maar thats it xD ja via whats app kwamen ze wel met Fairy ivm mn fairy tail obsessie maar dat pas gewoon niet bij Tessa kijk naar Nath met dr Nana en Michelle met dr Mimi. Tes, Tesseh, Tessie, Tesje.. Ehhh... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:56 | |
| - Timefall schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Lionroar schreef:
- ~Northernkit schreef:
Ik ook niet xD Je kunt gewoon niet veel maken van Linn xD Je kunt er een 'y' of 'ie' achter zetten, maar thats it xD ja via whats app kwamen ze wel met Fairy ivm mn fairy tail obsessie maar dat pas gewoon niet bij Tessa kijk naar Nath met dr Nana en Michelle met dr Mimi. Tes, Tesseh, Tessie, Tesje.. Ehhh... das geen bijnaam dat is een afkorting |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:58 | |
- Timefall schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Lionroar schreef:
- ~Northernkit schreef:
Ik ook niet xD Je kunt gewoon niet veel maken van Linn xD Je kunt er een 'y' of 'ie' achter zetten, maar thats it xD ja via whats app kwamen ze wel met Fairy ivm mn fairy tail obsessie maar dat pas gewoon niet bij Tessa kijk naar Nath met dr Nana en Michelle met dr Mimi. Tes, Tesseh, Tessie, Tesje.. Ehhh... das geen bijnaam dat is een afkorting Zeg, moeilijke xD |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 18:59 | |
- Bramblepaw schreef:
- *Hughs*
Northern is ook een cwele naam? Real life bijnamen O, zo xD Mijn Real-Life bijnaam is Rebel c: |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:04 | |
| De computer is zooooooooooooooooooo sloom... D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:06 | |
| Ik heb echt geen bijnaam en ik HAAT de naam Tess XD eerlijk gezegt maar ja iedereen noemt mij wel zo zeg dr nooit wat over. sinds wanneer mag Fairy als voorvoegsel voor clans WTF man ik mocht het niet wat is dit.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:08 | |
- Ik heb echt geen bijnaam en ik HAAT de naam Tess XD eerlijk gezegt maar ja iedereen noemt mij wel zo zeg dr nooit wat over. sinds wanneer mag Fairy als voorvoegsel voor clans WTF man ik mocht het niet wat is dit..
Dat zat ik dus ook te denken toen de eerste Fairy[tail] kwam en die gewoon geaccepteerd werd :'] |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:09 | |
| - Bramblepaw schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Bramblepaw schreef:
- *Hughs*
Northern is ook een cwele naam? Real life bijnamen O, zo xD Mijn Real-Life bijnaam is Rebel c: Quinnie - Q - Kwantum - Quintower - Quincy [<-- DON'T use that name, I WILL kill you] kheb er genoeg x'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:10 | |
| Ik heb geen serieuze :') Gewoon af en toe Cath, Catie, Cat, Swagto (door Joris) of Catzo (..Joris >>) xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:12 | |
| - Timefall schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Ik heb echt geen bijnaam en ik HAAT de naam Tess XD eerlijk gezegt maar ja iedereen noemt mij wel zo zeg dr nooit wat over. sinds wanneer mag Fairy als voorvoegsel voor clans WTF man ik mocht het niet wat is dit..
Dat zat ik dus ook te denken toen de eerste Fairy[tail] kwam en die gewoon geaccepteerd werd :'] Ik kan mij daar heel boos om maken. Daardoor heb ik dus mijn acc verwaarloosd omdat hij al niet bij de BC mocht.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:13 | |
- Timefall schreef:
- ~Northernkit schreef:
Dat zat ik dus ook te denken toen de eerste Fairy[tail] kwam en die gewoon geaccepteerd werd :'] Ik kan mij daar heel boos om maken. Daardoor heb ik dus mijn acc verwaarloosd omdat hij al niet bij de BC mocht.. Dat kan ik begrijpen ;3 _____ Cees, Ceesje, Ceesebees, Kees (Don't like that one...), C (Mother xD)... c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:15 | |
| - Timefall schreef:
- ~Northernkit schreef:
- Timefall schreef:
- ~Northernkit schreef:
Dat zat ik dus ook te denken toen de eerste Fairy[tail] kwam en die gewoon geaccepteerd werd :'] Ik kan mij daar heel boos om maken. Daardoor heb ik dus mijn acc verwaarloosd omdat hij al niet bij de BC mocht.. Dat kan ik begrijpen ;3 _____ Cees, Ceesje, Ceesebees, Kees (Don't like that one...), C (Mother xD)... c': ik ben niet boos ik ben gwn pissed weet nu wel weer wrm ik weg was gegaan. Tess daar houd het een beetje bij op. Nioemand noemt mij namelijk tessje omdat ik 1,81 groot ben |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 maa 2013 - 19:15 | |
| Someone made my day awesome. <'33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |