|
|
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 15:57 | |
| Zo erg is dat toch niet? I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 |
|
| |
Herbert c: 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { 121 } Moons old; that's a long time, kittie!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:01 | |
| Ik kan niet wachten om met Smallear in de RPg te stappen :3 Maar goed, eerst ene post maken met Swanpaw (: |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:06 | |
| Milkykit Squirrelkit. .Firepaw Timefall Nimblekit Linepaw Cursepaw Icerock Fearlightning Strugglepaw Silversnow Foxstream Fluffytail Breeze Swift
Iemand welke nog een account van me weet? xD |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:07 | |
| - Timefall schreef:
- Milkykit
Squirrelkit. .Firepaw Timefall Nimblekit Linepaw Cursepaw Icerock Fearlightning Strugglepaw Silversnow Foxstream Fluffytail Breeze Swift
Iemand welke nog een account van me weet? xD Dat zijn ze allemaal volgens mij. c': |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:08 | |
| - Timefall schreef:
- Milkykit
Squirrelkit. .Firepaw Timefall Nimblekit Linepaw Cursepaw Icerock Fearlightning Strugglepaw Silversnow Foxstream Fluffytail Breeze Swift
Iemand welke nog een account van me weet? xD Milkykit Squirrelkit. .Firepaw Timefall Nimblekit Linepaw Cursepaw Icerock Fearlightning Strugglepaw Silversnow Foxstream Fluffytail Breeze Swift Midgetstripe Sweetkit Dhino Dat zijn ze.. Denk ik. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:10 | |
| @ Chi, Ah ja xD Thanks c: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:26 | |
| dit is een hele vage vraag hoooorrr
Weten jullie een bijnaam die bij mij past 83? |
|
| |
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:29 | |
| ben een poging aan het doen tot een animatie :') Het gaat ongelooflijk falen >D
@Darkblood; euh, ik zou het niet weten xD miss Tan? :') niet erg origineel, maar goed xD |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:33 | |
| - Ashpaw schreef:
- ben een poging aan het doen tot een animatie :')
Het gaat ongelooflijk falen >D
@Darkblood; euh, ik zou het niet weten xD miss Tan? :') niet erg origineel, maar goed xD ik bedoel iets bestaands x3, zoals Iro Black Soul heeft 8P |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:37 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Zo erg is dat toch niet?
I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 Uhm ik zit bijna alleen nog maar op mijn iPad, en daar doet ie dat dus ook op. |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:42 | |
| - Fireheart schreef:
- Cherrypaw. schreef:
I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 Uhm ik zit bijna alleen nog maar op mijn iPad, en daar doet ie dat dus ook op. Ow, ja dan is het idd niet echt handig. #Tanya; Tanya; Geen idee. :') |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:43 | |
| Miep.
Sensatie op school vandaag x'D Volgens mij was iedereen vergeten dat de lessen la begonnen waren (A) |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:46 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Fireheart schreef:
- Cherrypaw. schreef:
I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 Uhm ik zit bijna alleen nog maar op mijn iPad, en daar doet ie dat dus ook op. Ow, ja dan is het idd niet echt handig. #Tanya; Tanya; Geen idee. :') lol x3 Perfect ;p heeeel origineel X3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:48 | |
| - Darkblood schreef:
- Cherrypaw. schreef:
- Fireheart schreef:
- Cherrypaw. schreef:
I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 Uhm ik zit bijna alleen nog maar op mijn iPad, en daar doet ie dat dus ook op. Ow, ja dan is het idd niet echt handig. #Tanya; Tanya; Geen idee. :') lol x3 Perfect ;p heeeel origineel X3 Titania xD |
|
| |
ISABELLE TANYA BLAZE 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:57 | |
| - Timefall schreef:
- Darkblood schreef:
- Cherrypaw. schreef:
- Fireheart schreef:
- Cherrypaw. schreef:
I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 Uhm ik zit bijna alleen nog maar op mijn iPad, en daar doet ie dat dus ook op. Ow, ja dan is het idd niet echt handig. #Tanya; Tanya; Geen idee. :') lol x3 Perfect ;p heeeel origineel X3 Titania xD TIIIIIIITAAAANNIIIIICCC xD wat is een Titania O,o? het doet me denken aan een steen xDDD |
|
| |
116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:58 | |
| Joehoe! Morgen weer naar het ziekenhuis, hopelijk word het net zo gezellig als maandag, ondanks wat ik te horen krijg <3
|
|
| |
| |
| - Killerpaw schreef:
- Timefall schreef:
- Darkblood schreef:
- Cherrypaw. schreef:
- Fireheart schreef:
- Cherrypaw. schreef:
I mean, je brengt je meeste tijd door op WC via je computer, right? Op gsm kijk je vaak alleen na of post je hier en daar, niet meer. :3 Uhm ik zit bijna alleen nog maar op mijn iPad, en daar doet ie dat dus ook op. Ow, ja dan is het idd niet echt handig. #Tanya; Tanya; Geen idee. :') lol x3 Perfect ;p heeeel origineel X3 Titania xD
TIIIIIIITAAAANNIIIIICCC xD wat is een Titania O,o? het doet me denken aan een steen xDDD Mij aan Erza Scarlet in Fairy Tail welke ook wel Titania wordt genoemd xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 16:59 | |
| - Littlepaw schreef:
- Beste leden,
Warrior Cats zal over 5 minuten even tijdelijk dicht gegooid worden wegens onderhoudswerkzaamheden! We verwachten dat we tegen het eind van de avond weer open zijn. c:
M.v.g, Het team. ;D |
|
| |
116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 maa 2013 - 17:00 | |
| - Littlepaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Beste leden,
Warrior Cats zal over 5 minuten even tijdelijk dicht gegooid worden wegens onderhoudswerkzaamheden! We verwachten dat we tegen het eind van de avond weer open zijn. c:
M.v.g, Het team. ;D Lol, dan kruip ik lekker naar WotF toe c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|