彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

彡Nieuwe Layout (Again?)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snowcrystal
Member
彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 23:12

Ik vind de Lay echt mooi geworden
Ben blij dat ik kan kiezen tussen Lay-outs <3
het is echt nice geworden guys, nice job
Terug naar boven Ga naar beneden
Reidy
Member
Elly...
40
Actief

CAT'S PROFILE
Reidy
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 11:06

Waaauw... Ik vind het zo super vet!!
Aurora
Member
彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 12:22

Bij mij staat nog steeds alles door elkaar, en ik mag geen google chrome gebruiken van mijn vader of whatever, idk why D:
Swiftfur
Member
彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 14:56

ik vind de nieuwe lay-out prachtig.
Maar hoe verander je de lay-out?
Ashpaw-
Member
128
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashpaw-
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 17:21

gewoon prachtig! ;-;
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 18:01

Aurora schreef:
Bij mij staat nog steeds alles door elkaar, en ik mag geen google chrome gebruiken van mijn vader of whatever, idk why D:

+1 Alleen mag ik Chrome wel gebruiken, maar staat dat niet op deze computer... XD
Maar voor de rest... Echt fantastisch!
Ik had gisteravond (17:00) de nieuwe lay-out al een beetje gezien, doordat ik /forum achter de sitenaam zette. Maar dit is nog veeeeeeeeeeel mooier dan toen!!!
lightmoon
Member
Eva
79
Actief
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 19:20

woooow, dit is gewoon fantastisch!! Echt super! Groot applaus!!! 'klapt in handen'
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 19:27

OMG zo mooi!!!!!

my first reaction...
彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Tumblr_m6uzu1CSEA1rsajxuo1_250
Bramblethorn
Member
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 20:22

Super awesome de nieuwe lay out!
Maar hoe verander je hem dan? c:
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 21:40

Omg ik hou van deze nieuwe lay-out <3<3 ik kan lekker zelf kiezen want ik miste die eerste wel Very Happy en het is NOG BETER! Aweeesomeeee Very Happy

Nu ga ik snel posten :3
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 22:35

Gavroche schreef:
Crowkit schreef:
Ik vind deze nieuwe lay-out echt, écht heel erg mooi Very Happy

En ik vind het ook heel leuk dat je van lay-out kunt wisselen (voor als ik herinneringen wil ophalen aan de evening meadows lay-out van toen ik hier kwam)

Al met al: ik vind het helemaal geweldig Very Happy

+1
Awesome new Lay-out, en stiekem leuk om weer de evening meadows lay-out te kunnen gebruiken Very Happy

Ja die gebruik ik nu de hele tijd, want toen ik hier kwam was die hier Very Happy
Stormwise
StarClan
彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 maa 2013 - 8:40

Omg... Dit is zo mooi. Ik hou heel erg van de nieuwe dingen en ik... Weet bijna niet wat moet zeggen. de lay is fantastisch! De site word steeds profeioneler <3

Echt waar, ik zou willen dat ik het niet zo druk had, dan kon ik alles nu gaan ontdekken. Ik wil jullie een groot compliment geven Maaike, en wazz. Ik ben verbijsterd.
Wretchedpaw
Member
307
Actief

CAT'S PROFILE
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 maa 2013 - 10:11

Omg, alles is zo cool x3
Vooral die word count is handig xD
Lilium
Member
I'm Angel for u.
59
Actief

CAT'S PROFILE
Lilium
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 19:52

Maybe little late, maar nu ik hier even langs geglipt ben... ik moet gewoon zeggen, it's looking awesome! Het is werkelijk prachtig gemaakt, mijn complimenten ^^
Snorekit
Member
Lilith.
25
Actief

CAT'S PROFILE
Snorekit
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 21:27

Razz

...

te mooi voor woorden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 彡Nieuwe Layout (Again?)   彡Nieuwe Layout (Again?) - Pagina 2 Icon_minitime

彡Nieuwe Layout (Again?)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: