|
|
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 0:28 | |
| Nja. Ik zoek dus topics ^^ Ik wil voornamelijk actief worden met Quietwind en Hollypaw: maar als iemand topics wilt met andere accounts van mij is dat ook prima ~
De accounts waar ik graag topics mee wil: Quietwind » Windclan Hollypaw » Thunderclan Waterpaw » Riverclan
Poisonivy » Shadowclan
Verwacht geen super lange posts, maar ik wil gewoon erg graag met ze posten ;p En de laatste tijd lijkt alles een beetje stil te staan qua topics bij mij, dus tja ^^'
Het liefste heb ik topics met katten in dezelfde clan, maar rogues zijn ook welkom!
Love&Rockets, Noor.
Laatst aangepast door Quietwind op do 7 maa 2013 - 21:15; in totaal 9 keer bewerkt |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 9:04 | |
| Misschien kunnen we binnenkort topicje Jaypaw x Hollypaw doen? Dat Jaypaw dan in de Med. Cat den ligt en dat Hollypaw langskomt? c: |
|
| |
ISABELLE TANYA BLAZE 83
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 9:26 | |
| Hollypaw-Slykit? Kan Holly haar wat leren =3! |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 11:40 | |
| |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 12:26 | |
| Wat dacht je van een topic Nightwing x Quietwind? Als ik een setje heb en Night's haar voorsteltopic heb afgemaakt? :3
- Lianne |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 12:41 | |
| Prrt, sorry dat ik pas zo laat reageer. Was eventjes dingen doen voor school x') En ik noem iedereen eventjes bij accountnaam want... Ja. Daarom o3o...
@ Harry; Dat speelt zich wel af na The Blue star verhaallijn, neem ik aan. Vandaar dat ik hem nog niet had aangemaakt ;p Maar ja, dan skippen we maar wat dingen. Hurdur. Zal zo snel mogelijk een topicje voor je maken ~
@ Killerpaw; Als ik een topicje maak voor Holly x Jay, kun jij alvast een topic maken met Slykit? Dat werkt geloof ik het beste ^^ ?
@ Airkit; Is goed (; Moet ik hem aanmaken, of?... Want als ik het moet doen kan het enkele minuutjes vertraging hebben ;p
@ Nightwing; Is goed hoor ^^ Zal ik alvast een topic maken als ik tijd heb, dan kun je er op reageren als je klaar bent met al dat ;p
IK HEB DE TOPICS AL GEMAAKT: dus niemand hoeft nog iets te maken, enkel te reageren o3o Ze staan in het eerste bericht van dit topic ^^
Laatst aangepast door Quietwind op zo 3 maa 2013 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 13:39 | |
| Dat is goed. Ik zal eens kijken of ik morgen kan reageren, of vanavond- anders donderdag. Ik heb het heel druk met stage en schoolwerk namelijk dus echt snel zal ik niet zijn. |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 13:45 | |
| In the end heb ik alle topics - op die van Night x Quiet na - al gemaakt en kunnen jullie erop reageren. Ze staan in mijn eerste post van dit topic - met linkje en alles (;
@ Lianne; Oh, geeft niet hoor. Neem je tijd maar hoor ~ Ik zal nu beginnen aan het topicje ^^ |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 13:52 | |
| Timefall x Holly? c: Ghege, kan hij haar misschien iets leren ofzo :3 |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 13:58 | |
| Is goed, ik zal zo snel mogelijk een topicje aanmaken. Oké ^^ ? En ik neem aan dat ergens in het clan territorium het beste is ;o ? |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 14:24 | |
| Is goed en lijkt me wel c: |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 14:27 | |
| Hier is het topicje, voor als je het nog niet had gezien ^^ |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 14:41 | |
| Poisonivy is doorstreept, betekend dat dat ze niet meer meetelt? Anders zou Swan wel een topic met haar willen (: |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 16:13 | |
| Ja, ik heb haar een soort van on-hold gezet, als je snapt wat ik bedoel, om bepaalde redenen ^^' |
|
| |
Saar 34 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x 5 moons I've survived this beautiful life xGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 17:24 | |
| Ik wil wel topicje met één van je katten? Wie maakt niet uit, gewoon wie zin heeft in een brutaal katertje xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 17:46 | |
| Well, Spottedleaf moet wat actiever, dus bied ik haar aan voor een topicje. ^-^ |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 17:56 | |
| @ Gavroche; Het zou fijner zijn als jij een keuze maakt... Want ik ben slecht in keuzes maken ^^'
Héél slecht.
@ Chi; Met... Wie x') ?
Hoewel ik durf om Quiet te zeggen, maar ik ben ook slecht in raden ;} |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 17:57 | |
| Damn, ik vergeet zulke dingen er altijd bij te zeggen. x'D But oui, Quietwind. (': |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 17:58 | |
| Dat zijn maar kleine dingetjes. Ik vergeet ze ook altijd omdat die dingen zo obvious horen te zijn ;p Maar ik zal zo snel mogelijk een topicje maken! |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? zo 3 maa 2013 - 18:00 | |
| Is goed! Dan zal ik -wanneer het topic er staat- zo snel mogelijk proberen te reageren. ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Topicjes voor Noor c: ? | |
| |
|
| |
|