|
|
| Time for Spring > Cadeau topic | |
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic do 14 maa 2013 - 9:04 | |
| G E R E S E R V E E R D
@Above; <3 omfg dankjewel :0 |
| | | Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic do 14 maa 2013 - 19:41 | |
| - Saxon schreef:
- Zo. Mijn beurt x'D
Op mijn lootje stond Tanya met Darkblood. So, I made you a little present :')
- Alstu~!:
Ik zeg je eerlijk, ik heb geen idee wat voor kat Darkblood is. Daarom ben ik uitgegaan van je huidige setje, alleen vond ik geen mooie langharige kat. Sorry ^^' AMG DIE IS ZO PRACHTIG<333333 Super bedankt<33! |
| | | 421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic vr 15 maa 2013 - 17:07 | |
| Ik kom mijn cadeau ook maar eens dumpen! Mijn cadeau is voor Daan aka Frostlake~ 6 daagjes te vroeg, maar ach, who cares? - Cadeau:
|
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic vr 15 maa 2013 - 19:39 | |
| Hee guys (: Ik vond het tijd om ook maar vast een cadeautje te plaatsen voor de gelukkige die ik heb getrokken (Nou ja, of diegene gelukkig is moet ie zelf weten qq). En die gelukkige is: *tromgeroffel* NATHALIE !
- First present:
Sorry voor de misluktheid Hier volgt meer C: |
| | | Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic zo 17 maa 2013 - 8:58 | |
| Ik heb een lootje getrokken van een lief meisje, haar naam is Lisanne maar hier staat ze ook wel bekend als Lizle. Ik was weggegaan en kwam een keertje kijken en zag dat ik een lootje had getrokken, dus alles is een beetje last minute gemaakt, sorry daar voor. Hoop dat je alles wat vind! Liefs Tessa Lyra persoon (HENKKKKKKKKKK)
- Spoiler:
Kaderplaatje voor Heartdestroyer. Kader moet je alleen even in elkaar laten zetten. Het is doorzichtig dus je kan gewoon elke kleur gebuiken. (heb ook nog zonder tekst) https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/jgi153.png
- Spoiler:
(ik hoop meer plaatjes te vinden (zoek me rot XD) voor meer kadootjes) |
| | | Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic zo 24 maa 2013 - 11:07 | |
| |
| | | Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic zo 24 maa 2013 - 13:07 | |
| |
| | | Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic za 30 maa 2013 - 15:05 | |
| Voor Floriske
Ik weet dat het een beetje laat is, maar je wist zelf al dat mijn cadeau eraan kwam en wat mijn reden ervoor was dat ik het cadeau pas zo laat kon maken. Ik heb het heel druk gehad en daarom heb ik heel wat liggen zoeken naar leuke plaatjes voor jouw accounts. Voornamelijk Crowkit en Petalcloud. » Petalcloud Note: Je kunt me pb'en als je er ook tekst of een naam op wil hebben! c: Meer komt eraan, wanneer ik nog meer plaatjes gevonden heb. Als je er eventueel zelf nog hebt, waarvan je graag een setje zou willen hebben, kun je me er altijd nog over pb'en!
|
| | | | Onderwerp: Re: Time for Spring > Cadeau topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|