|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:37 | |
| Wat wil je anders? Alles wat ik wil zeggen gaat verkeerd opgevat worden, mensen gaan zich aangesproken voelen en ik word alleen maar agressiever... Daarom zeg ik, ik ga alweer omdat ik anders degene ben die ervoor zorgt dat het escaleert alleen omdat ik weer zo nodig moet zeiken |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:40 | |
| @Noor; Quietwind's ava is zo mooi! Ö
@Quinty; Omygodddd, die roste kitten hahahhhaa. Die zit daar van "what am I doing" |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:42 | |
| @ Gaby; Dingen worden continue verkeerd opgevat en ik doe enkel mijn best om ze zo te verdraaien dat het positief lijkt en je dus niet gaat "zeiken". Echter vind ik het heel naar als mensen opmerken dat ze genegeerd worden, ik dan wat tegen ze zeg en ze dan vervolgens mij gaan negeren. Want zo kwam je op mij wel over. Daarbij kun je dingen ook wat positiever formuleren. Ik heb ook een leven en mijn tijd is kostbaar: steek ik er tijd in om jouw visie wat positiever te maken omdat je... Ik weet niet hoe je je precies voelt at the moment, maar niet happy: en dan formuleer je dingen alsnog zo. Sorry hoor: maar je had beter kunnen zeggen dat je er nu geen zin in had of zo iets. Maar: ik ga alweer, komt over op mij alsof ík alles verkeerd doe terwijl ik nota bene probeer te helpen. Dat is niet leuk. Nee, echt niet.
@ Laura; Dank je ^^ |
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:43 | |
| #Noor; Quitwind's ava is idd schoon. ^^ #Q; Die gif... is awesome. o3o" Maar goed, k moet gaan slapen -stiekem ga ik gewoon lezen- so, bye! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:44 | |
| Schoon... Sorry, maar ik moest daar om gniffelen XD Hoe ziet een vieze avatar er dan uit ;} ? *FLAUW* |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:46 | |
| Wauw wat gezellig zijn we allemaal weer hier :'D -zet schaal koekjes neer en gaat weer terug naar de RPG- |
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:46 | |
| Omg, omg, omg! Zo zenuwachtig!! |
|
| |
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:51 | |
| Ik ga maar weer eens anime kijken .w. Ik loop achter met, like, alles.
Next question; which one am I going to watch? ;w; |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:52 | |
| - Fairywren schreef:
Wauw wat gezellig zijn we allemaal weer hier :'D -zet schaal koekjes neer en gaat weer terug naar de RPG- Me about fairywren: @Nath ? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:53 | |
| - Saxon schreef:
- Ik ga maar weer eens anime kijken .w.
Ik loop achter met, like, alles.
Next question; which one am I going to watch? ;w; KIJK THE WORLD ONLY GOD KNOWS. Kwam hem random tegen, bleek een app te zijn o3o And I enjoyed it very much. Behalve de endings van de seasons ._. Maar er zijn er nu twee, maar er komt waarschijnlijk nog een derde ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:54 | |
| - Quietwind schreef:
- Saxon schreef:
- Ik ga maar weer eens anime kijken .w.
Ik loop achter met, like, alles.
Next question; which one am I going to watch? ;w; KIJK THE WORLD ONLY GOD KNOWS. Kwam hem random tegen, bleek een app te zijn o3o And I enjoyed it very much. Behalve de endings van de seasons ._. Maar er zijn er nu twee, maar er komt waarschijnlijk nog een derde ;D I know that one x'D Maar ik wil er een af gaan kijken :F Dus dan is 't óf FMA óf Bleach óf Yu-Gi-Oh. *Stare* |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:55 | |
| @Noor zo moet je het dus niet opvatten, jij hebt mij niks misdaan. Maar ik zou ook niet in woorden kunnen uitleggen hoe ik me voel hierbij, want dat gaat niet. En ik bedoel echt geen kwaad woord naar jou, maar alles brengt mij tegenwoordig uit mijn humeur, ik ben kapot, lichamelijk en geestelijk. En ik heb nu eenmaal de slechte gewoonte dingen zo te zeggen dat het verkeerd overkomt... maar als ik daar op moet gaan letten dan kan ik beter niks zeggen, want het is een probleem wat niet op te lossen is.
maar zoals ik zei, ik ga weer weg en nadenken over wat ik nu eigenlijk nog wil
@Q Neem Fairy Tail |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:57 | |
| »Gaby; Maar ik wil verder kijken, geen nieuwe gaan kijken D: x'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 22:59 | |
| @Noor, en Iro, Morgen mijn eerste Karate toernooi ;-; En fuck wat heb ik een zenuwen, niet dat ik het erg vind om klappen uit te delen, en ik vind het al helemaal fantastisch dat ik ze dit keer op volle kracht mag geven. That means, I am going to change into the devil... But... Ik heb slechte zelf verdediging, tijdens een gevecht kan ik de klappen wel handelen, maar er zijn meerdere gevechten dan enkel 1 gevecht. Waarschijnlijk heb ik drie gevechten ofzo... En als ik me bij de eerste al af laat maken - pijn komt vaak als het gevecht is afgelopen, dan zijn de volgende gevechten sws verloren voor mij ;-; |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 23:08 | |
| - Brightpaw schreef:
- @Noor, en Iro,
Morgen mijn eerste Karate toernooi ;-; En fuck wat heb ik een zenuwen, niet dat ik het erg vind om klappen uit te delen, en ik vind het al helemaal fantastisch dat ik ze dit keer op volle kracht mag geven. That means, I am going to change into the devil... But... Ik heb slechte zelf verdediging, tijdens een gevecht kan ik de klappen wel handelen, maar er zijn meerdere gevechten dan enkel 1 gevecht. Waarschijnlijk heb ik drie gevechten ofzo... En als ik me bij de eerste al af laat maken - pijn komt vaak als het gevecht is afgelopen, dan zijn de volgende gevechten sws verloren voor mij ;-; -gives her devil to nath- Be carefull o.o'' Als je tegen een meisje moet met een paardenstaart SUCCES LIEFFEH X |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 23:30 | |
| - Saxon schreef:
- Saxon schreef:
^That's how I would image the Warrior Cats Team x'D [FIXED] Daar wil ik een team melding sheet van xD |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 maa 2013 - 23:40 | |
| Should i make it ? (A)
Tommorow, gonna sleep now |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 maa 2013 - 0:25 | |
| - Fireheart schreef:
- Saxon schreef:
- Saxon schreef:
^That's how I would image the Warrior Cats Team x'D [FIXED] Daar wil ik een team melding sheet van xD Komt voor de bakker :') kga er vanmiddag aan werken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|