|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] do 28 feb 2013 - 11:48 | |
| Derp. Je hebt de titel goed gelezen. Ik kan gewoon niets meer met m'n lieve schatske en ik wil zeker niet dat hij dood gaat. Ik vind het zonde om hem te laten verstoffen terwijl hij nog zo jong is en zijn leven nog zo lang kan duren. Dus zet ik 'm op de accountmarkt. Ik hoop dat ik hierbij een goede eigenaar vind die hem weer zo vertroeteld zoals ik dat had gedaan <3 INFORMATIE- Name;; Wildfox
- Clan;; ShadowClan
- Gender;; Male // Tom
- Apprentice;; Saltpaw & Brokenpaw [inactief]
- Inside;; Wild is een verlegen kater die niet echt goed weet wat goed voor hem is en wat slecht. Hij komt niet zo snel voor zichzelf op en is niet zeker of hij wel een goede Mentor is voor zijn Apprentices. Alleen bij Lightpaw weet hij zichzelf te zijn, een kater die zelfverzekerd is en niet bang is om zijn zegje te doen. [voor meer info kijk in posts of PM me]
- Outside;; Lichtbruine tabby met ambere ogen. [kijk naar z'n setje]
- Crush;; Lightpaw <'3
- Likes;; Bij Lightpaw zijn, alleen zijn, de nacht.
- Dislikes;; Drukke katten, aandacht van anderen, medelijden over hem, benadeeld worden.
- Notes;; Nath beslist eventueel mee ~
Jep, that's it. Ik hoop dat ik echt een goede nieuwe eigenaar vind, want hij is té lief om te laten verstoffen <'3 //Soof uit
|
|
| |
Elly... 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] do 28 feb 2013 - 20:14 | |
| Ik zou wel graag willen 8) |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] do 28 feb 2013 - 20:28 | |
| Ik heb ook interesse in hem, ik hou van zijn karakter en van zijn naam <'3
EDIT ik heb zijn posts doorlezen, ik beloof hem zeker actief te houden, ik ben van plan om redelijk wat accounts weg te doen en dan kan ik hem zeker actief houden (:
Laatst aangepast door James op zo 3 maa 2013 - 13:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] zo 3 maa 2013 - 12:02 | |
| |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] zo 3 maa 2013 - 13:07 | |
| Ik heb zijn posts gelezen en ik denk dat ik hem goed kan bespelen ik doe zeker een bod op hem, aangezien ik geen inspiratie meer met Badgerkit heb zal ik haar sowieso op de accountmarkt ga zetten, ik heb voor hem juist veel inspiratie . Ik heb trouwens al een jaar RPG ervaring en ben op Serigala de leider van The Tundra Pack {Alpha Vira, maar ook Abby en Biscuit} Hij is eigenlijk precies wat ik zoek en ik zal niets aan hem veranderen. Ik beloof het xD Ik hoop echt heel erg dat ik hem krijg! Ik voel me momenteel heel erg verdrietig en naar, dus het zou echt geweldig zijn als ik hem mag. Voor posts moet je naar Icespirit gaan. Die zijn beter Ik ga als ik hem krijg echt niets aan hem veranderen en hij wordt dan zeker actief ik was toen ik hem voor het eerst zag ook al helemaal fan van hem. Ik had Icespirit ook overgenomen en die is nog steeds actief het karakter past ook precies bij en ik wou al eerder zo'n karakter aanmaken
Laatst aangepast door Solarsoul op zo 3 maa 2013 - 17:33; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] zo 3 maa 2013 - 13:20 | |
| Ik zou me ook kandidaat willen stellen voor Wild omdat het me geweldig lijkt om terug met hem te RPGen en ik wind dat je hem super hebt uitgewerkt na zijn overnamen. (: Ik weet dat ik een tijd inactief ben geweest en dus niet de beste reputatie heb maar ik zou het willen proberen. ^^ EDIT; Ik ben te bang dat ik hem ga laten verstoffen, dus ik besluit toch van niet
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] zo 3 maa 2013 - 17:42 | |
| Ik heb besloten Wild aan Melissa//Solarsoul te geven.
Ik zal je zo een PM sturen en dit topic mag gesloten worden :3 |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] zo 3 maa 2013 - 17:45 | |
| OMG OMG OMG O_o ik heb hem! echt zo ongelofelijk bedankt! Ik zal echt beloven dat hij actief wordt echt zo erg bedankt, ik voel me nu al wat vrolijker! |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] zo 3 maa 2013 - 18:28 | |
| Ik heb trouwens nog een vraagje over zijn twee Apprentices, want zijn ze echt inactief en kan ik hem dan gewoon bij het ceremonie topic als mentor aanmelden? |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] vr 8 maa 2013 - 16:13 | |
| Brokenpaw is wel degelijk actief, en hij is gespeeld door Linn, misschien moet je haar even een PB sturen als je een topic wilt. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] vr 8 maa 2013 - 16:15 | |
| Ja, als je qua mentor training zaken een topic wil kun je me altijd bereiken via Arcticlight of Dustkit ^^ Ik ben alleen niet zo heel actief met hem in de verdere rpg omdat ik gewoonweg heel weinig tijd heb om te posten momenteel. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [ AG ] W-Wildfox [ ;-; ] | |
| |
|
| |
|