|
|
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:05 | |
| - Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Waarom heeft Liam nog geen vriendin? xD
Wind en Dark moeten elkaar nog eens ontmoeten, en het dan goed maken xC Kijk dan hoe erg hij er aan toe is, omdat hij Darkblood kwijt is D; http://warriorcats.bigforumpro.com/t10427-auch
=C Tan, hoe gaan we dit nou doen? Dx
|
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:07 | |
| - Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
Wind en Dark moeten elkaar nog eens ontmoeten, en het dan goed maken xC Kijk dan hoe erg hij er aan toe is, omdat hij Darkblood kwijt is D; http://warriorcats.bigforumpro.com/t10427-auch
Darkblood gaat hem zoeken, en hem dan verzorgen =D????? |
|
| |
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:09 | |
| - Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
Darkblood gaat hem zoeken, en hem dan verzorgen =D????? Oke, en verder zien we wel? x3
|
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:15 | |
| I would be really happy if you click this 83 puppy eyes |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:15 | |
| - Mousefur schreef:
- @Linn, awh, vervelend :I Op Warrior Cats is het wel leuk toch? :'3
@Waz, awesomee! Welke boeken? Ik heb nu Japanese for Young People I en Basis Japanese though comics. Het is best pittig, succes <3 Gelukkig wel ja, anders was ik waarschijnlijk gestopt met rpg'en en had ik waarschijnlijk nooit contact gehad met de mensen die ik nu gewoon vrienden mag noemen van mezelf c: |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:16 | |
| - Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
Darkblood gaat hem zoeken, en hem dan verzorgen =D????? Oke, en verder zien we wel? x3
JAAAH=3 |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:18 | |
| - Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
JAAAH=3 Mag Snatcher meedoen? Extra dramatisch als ze haar moeder en een verliefde kater op háár ziet x3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:18 | |
| - Scarletwing schreef:
- Dustkit schreef:
- Mousefur schreef:
@Waz, awesomee! Welke boeken? Ik heb nu Japanese for Young People I en Basis Japanese though comics. Het is best pittig, succes <3 Op WC is het anders <'3 And i like it c': I love it xD Dustkit's avatar is schattig. Bedankt, bedankt, bedankt <'3 It took me a while to find that kittie c': |
|
| |
Your Nightmare 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:22 | |
| - Arcticlight schreef:
- Scarletwing schreef:
- Dustkit schreef:
- Mousefur schreef:
@Waz, awesomee! Welke boeken? Ik heb nu Japanese for Young People I en Basis Japanese though comics. Het is best pittig, succes <3 Op WC is het anders <'3 And i like it c': I love it xD Dustkit's avatar is schattig. Bedankt, bedankt, bedankt <'3 It took me a while to find that kittie c': Haha, geen dank hoor. It's a pretty kitty. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:24 | |
| - Scarletwing schreef:
- Arcticlight schreef:
- Scarletwing schreef:
- Dustkit schreef:
- Mousefur schreef:
@Waz, awesomee! Welke boeken? Ik heb nu Japanese for Young People I en Basis Japanese though comics. Het is best pittig, succes <3 Op WC is het anders <'3 And i like it c': I love it xD Dustkit's avatar is schattig. Bedankt, bedankt, bedankt <'3 It took me a while to find that kittie c': Haha, geen dank hoor. It's a pretty kitty. Hihi, en hoe langer ik moet wachten tot hij geboren word hoe meer zin ik in hem krijg. Dus wanneer hij eindelijk geboren word, wat een tijd gaat duren volgens mij, heb ik teveel zin in hem en is het BOEM dustkit leeft enorm xD Ik moet dit keer er wel voor zorgen dat mijn kitties niet inactief raken xD Zoals alle andere kittens die ik gehad heb *fluit onschuldig* |
|
| |
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:25 | |
| Best ironisch eigenlijk, heb ik altijd al Herobrine willen vinden, ben ik het nu zelf xD
|
|
| |
Your Nightmare 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:27 | |
| - Arcticlight schreef:
- Scarletwing schreef:
- Arcticlight schreef:
- Scarletwing schreef:
- Dustkit schreef:
- Mousefur schreef:
@Waz, awesomee! Welke boeken? Ik heb nu Japanese for Young People I en Basis Japanese though comics. Het is best pittig, succes <3 Op WC is het anders <'3 And i like it c': I love it xD Dustkit's avatar is schattig. Bedankt, bedankt, bedankt <'3 It took me a while to find that kittie c': Haha, geen dank hoor. It's a pretty kitty. Hihi, en hoe langer ik moet wachten tot hij geboren word hoe meer zin ik in hem krijg. Dus wanneer hij eindelijk geboren word, wat een tijd gaat duren volgens mij, heb ik teveel zin in hem en is het BOEM dustkit leeft enorm xD Ik moet dit keer er wel voor zorgen dat mijn kitties niet inactief raken xD Zoals alle andere kittens die ik gehad heb *fluit onschuldig* Dustkit komt toch in Thunderclan? Als ik tegen die tijd een Thunderclan katje heb, wil ik wel een topic! |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:27 | |
| - Windgust schreef:
- Best ironisch eigenlijk, heb ik altijd al Herobrine willen vinden, ben ik het nu zelf xD
Whut? Hoe kan je HeroBrine zijn O.o |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:29 | |
| - Ravenna schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
- Malfoy schreef:
- Windgust schreef:
JAAAH=3 Mag Snatcher meedoen? Extra dramatisch als ze haar moeder en een verliefde kater op háár ziet x3 van mij wel, vraag het nog even aan Lyan x3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:30 | |
| |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:31 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:32 | |
| - Harry schreef:
- JAWBREAKERS <'3
lol, nu moet ik denken aan Ed Ed n Eddy x3 |
|
| |
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:33 | |
| - Harry schreef:
- Windgust schreef:
- Best ironisch eigenlijk, heb ik altijd al Herobrine willen vinden, ben ik het nu zelf xD
Whut? Hoe kan je HeroBrine zijn O.o Shape Shifter Z mod, duhh xD
|
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 feb 2013 - 20:33 | |
| - Suntail schreef:
- Harry schreef:
- JAWBREAKERS <'3
lol, nu moet ik denken aan Ed Ed n Eddy x3 x'D |
|