Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Badgerkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 DPKsfdL
Pommeline
57
Actief

CAT'S PROFILE
Badgerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 17:59

Ik weet niet, de inspiratie met haar is weg, ik weet ook niet of haar haar juist heel gemeen moet maken, of juist zo lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 17:59

SC HOOWR XD
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:00

Timefall schreef:
Hate schreef:
Badgerkit schreef:
Ik weet niet waarom maar posten met Badgerkit lukt echt niet ._.

Misschien omdat je nog niet bij een Clan zit? Wink
Badger zit in een clan xD

Echt? O, sorry dan! Razz
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:05

MOehwhawa!

Zo een jonge schreef zow; I love you

Ikke schreef; And i hate you!

Toen was hij boos en gingen we vechten xD (Bloedneus geslagen moest toen stafregels makhe!)
Badgerkit
Member
Pommeline
57
Actief

CAT'S PROFILE
Badgerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:16

Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

Toen was hij boos en gingen we vechten xD (Bloedneus geslagen moest toen stafregels makhe!)

Ik ging ook een meer met een jongen vechten op het schoolplein, het was wel nog in groep 8 (of in groep 7?). Hij deed irritant en ging schoppen, toen schopte ik terug en hij rende toen weg en ik rende schreeuwend achter hem aan, gelukkig hadden we toen alleen maar wat blauwe plekken xD (ik had wel heel veel pijn in mijn been omdat hij mij echt hard had geschopt)

En zo kan ik nog wel veel verhalen verzinnen, ik heb best veel andere jongens geschopt toen ze irritant waren, dat was voor mij normaal xD
Treeleaf
Member
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:18

yay yay yay yay Ik heb zin om vaag te doen... yay yay yay yay
Hiddenkit
Member
Jara
29
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddenkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:24

Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

Haha geniaal, ik heb ook een keer een jongen flink geslagen ;3
Treeleaf
Member
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:26

Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

Ik heb ooit een jongen in elkaar getrapt omdat die mijn broertje pestte. Die jongen heeft dat daarna nooit meer gedaan... Wink
Btw, dat is de enigste keer dat ik iemand echt flink pijn heb gedaan... Wink
Heathpaw
Member
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:27

Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

joehoe vechten xd

zo heb ik ook een paar verhalen.Ik was vroeger namelijk erg ruig en jongens achtig . Komen er zo 8 jongens op me af gooi ik ze op de grond en win ik de hele tijd (zat toen in groep 6 of 7). Of die keer dat ik met een jongen vocht die 2 jaar ouder was dan mij en ik had gewonnen.
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:28

Nyan... Waar is mijn inspi naartoe nu ik hem het hardst nodig heb ><
Treeleaf
Member
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:29

Suntail schreef:
Nyan... Waar is mijn inspi naartoe nu ik hem het hardst nodig heb ><

Hij is op vakantie... Wink
Maar hij komt vast terug!
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:36

@Marieke;;
Luister She Wolf >D
Gaf mij een boost :3
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:43

Heathpaw schreef:
Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

joehoe vechten xd

zo heb ik ook een paar verhalen.Ik was vroeger namelijk erg ruig en jongens achtig . Komen er zo 8 jongens op me af gooi ik ze op de grond en win ik de hele tijd (zat toen in groep 6 of 7). Of die keer dat ik met een jongen vocht die 2 jaar ouder was dan mij en ik had gewonnen.

Evil Girls =3333333
Heathpaw
Member
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:51

Fleckkit schreef:
Heathpaw schreef:
Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

joehoe vechten xd

Evil Girls =3333333

en toch heb ik nooit problemen gehad omdat ik in ogen van de docenten altijd dat ene lieve meisje was xd
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:55

Heathpaw schreef:
Fleckkit schreef:
Heathpaw schreef:
Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

joehoe vechten xd

Evil Girls =3333333

Ik het tegenovergestelde D=
en toch heb ik nooit problemen gehad omdat ik in ogen van de docenten altijd dat ene lieve meisje was xd
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 18:57

Marieke als je dit leest, met welk programma had jij die stamboom van Suntail gemaakt ?
Niet Family Echo he ?
Heathpaw
Member
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 19:07

Fleckkit schreef:
Heathpaw schreef:
Fleckkit schreef:
Heathpaw schreef:
Fleckkit schreef:
MOehwhawa!

joehoe vechten xd

Evil Girls =3333333

Ik het tegenovergestelde D=

maar ik was altijd dat meisje dat altijd wilde leren en zo (yes, i think i'm a nerd)
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 19:09

Nhee hoowr ;p
Heathpaw
Member
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 19:14

bedankt

wilt er iemand een topic met
Heathpaw|Windclan|6 moons|poes
of
Luckypaw|Skyclan|8 moons|kater

?
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 19:27

Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Tumblr_mijnalZu5b1r57ev5o1_500
Omnomnomnomnom <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: