I just don't know anymore.. || Stormfur



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I just don't know anymore.. || Stormfur

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 20:33

Met trage pootstappen stapte Strawberry langs de rivier, haar staart was met een plofje op de grond gevallen en sleepte nu over de grond heen. Ze was moe, heel erg moe. Moe van het de hele tijd haar eigen rug in de gaten te moeten houden. Ze kon niet meer, ze was mentaal uitgeput. Ze wist niet wie ze van haar clan nog moest vertrouwen en wie ze niet meer kon vertrouwen,. Ze had haar geheim bijna aan Timefall verteld, maar toen was Twirlfang weer opgedoken en had er een stokje voor gestoken... Waar zou Twirlfang haar nog meer in de gaten houden? Zou Twirlfang haar willen vermoorden? Een misselijkmakende angst vulde haar lichaam en ze plofte vlak bij de stapstenen neer. Ze kon nog net droge snikken binnen houden. Ze was zo moe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 20:42


Met geruisloze stapjes wandelde Stormfur over de harde aarde die de bodem van het bos vormde. Hij was vrij dicht bij de rivier, omdat hij eigenlijk van plan was te gaan vissen. Ondertussen had hij toch een muisje gevangen, en hij had gewoon zijn prooi meegenomen. Hoe groter de stapel kon zijn, hoe beter, toch? Nouja, hij wilde natuurlijk niet opscheppen en enorm veel meenemen. Een gewone hoeveelheid was goed.

Hij bereikte de rivier, en zag een bekende poes zitten. Opgewekt en verbaasd versnelde hij zijn pas, maar bleef abrupt staan aan de andere kant van de rivier. Strawberry leek bedroefd, dus zou hij voorzichtig aan moeten komen. Of zou hij eerst moeten roepen? Nee, hij zou gewoon rustig aankomen. Met kleine sprongen kwam hij de rivier over, maar niet verder. Hij bleef zitten op de laatste steen, zodat hij niet in het ThunderClan territory kwam. "Strawberry?" Miauwde hij voorzichtig, met een zachte, bezorgde stem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 20:49

Gedachten stroomden door haar kop heen als vervelende vliegen. Ze kreeg ze maar niet weg of stil en het maakte haar een beetje wanhopig. Ze beet op haar lip en kneep haar ogen dicht. Tegelijkertijd legde ze haar oren plat in haar nek. Tenminste, totdat een stem haar gedachten onderbrak."Strawberry?" Haar naam? Ietwat op haar hoede keek Strawberry op. De stem kwam haar immers vaag bekend voor. "Stormfur?.." Miauwdr ze voorzichtig. "Wat doe je hier? Vroeg ze eerst zachtjes en een tikkeltje nerveus. "Is er iets?" Vroeg de daarna uiteindelijk maar, al was ze er zelf ook wel van op de hoogte dat ze dat beter aan zichzelf kon vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 20:55


De poes zei zijn naam, ze leek verbaasd te zijn, niet gek. "Is er iets?" Vroeg ze vervolgens. Stormfur schudde zijn kop en lachte even. "Dat kan ik beter aan jou vragen, je lijkt zo ongelukkig..." Thet truth, hij kon niet tegen ongelukkige katten. Hij kon niemand verdriet zien hebben zonder er iets aan te doen, maar hij wist nog steeds niet of dat juist goed of slecht was, het lag er meer aan in welke positie hij stond en om wie het ging, toch? Nouja, het ging nu dus om Strawberry, en ook al was zij van een andere Clan, ze had niks verkeerds tegen hem gezegd of iets verkeerds gedaan. Dat was dus een van de redenen waarom hij naar haar toe was gekomen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:01

Nerveus legde Strawberry haar oren naar achter in haar nek en richtte ze haar lucht blauw gekleurde ogen op de amber gele van Stormfur. Ze wist eigenlijk niet zo goed wat ze nu precies moest zeggen. Hier stond ze dan., met een kat van een andere clan. Kon ze hem wel vertrouwen? Maar tegelijkertijd moest ze toegeven dat ze niemand vertrouwde op het moment. Dus erg opschieten deed het sowieso niet. Stormfur zei dat ze er ongelukkig uitzag. Met een lichte glimlach haalde ze haar schouders op."kan wel..." Murmelde ze zachtjes. "Maar ik mag er niet over praten." Haar woorden klonken verstikt. Ze klonk bang..,
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:09


De poes weigerde hem iets te vertellen, maar dat lag niet in haar poten. Ze mocht hem net zo goed alles vertellen, hij had het sowieso niet in zich iets door te vertellen, dan wisten anderen dat hij om ging met een ThunderClan poes. Hij zou het zelfs Feathertail (Word nog gezocht) niet vertellen. Hij dacht even na, ze mocht het niet vertellen. "Wat gebeurt er dan als je het verteld?" Hij klonk nieuwsgierig, maar toch verafschuwend. Strawberry mocht iets niet vertellen, van iemand. Dat betekende dat ze onder druk werd gezet, iets wat totaal niet in zijn hoofd op kwam om bij Strawberry uit te halen. Aan de andere kant maakte het hem ook wel nieuwsgierig, maar hij wilde niet dat deze poes iets overkwam, zij had niks gedaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:14

Weer overspoelde dat misselijkmakende angstgevoel haar. Zachtjes begonnen haar poeder witte pootjes te trillen en haar schouders te schokken. "Ik kan het echt niet vertellen..." Jammerde de poes zachtjes. Haat schouders begonnen licht te schokken, maar ze weigerde te huilen. "Straks vermoord hij mij net zoals..." Met een schok klapte ze haar kaken stijf op elkaar. Ze had zojuist haar mond voorbij gepraat... "Nee, laat maar, vergeet wat ik gezegd heb." Miauw de ze er haastig achteraan meer een gejaagde blik in haar ogen. Oh nee... Paniek overspoelde haar. Wat had ze gedaan? De poes begon nog erger te trillen in haar angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:20


Strawberry vertelde dat als ze het zou vertellen, ze vermoord zou worden. Dit maakte Stormfur een beetje nijdig. Hij zag dat Strawberry begon te schokken en zette een stap op het ThunderClan territory. Dit voelde slecht, maar tegelijkertijd moest hij het ook wel doen. Zij waren vrienden, tenminste, zo voelde het. Hij drukte zijn lichaam tegen de hare en staarde voor zich uit. "Ik heb wel duidelijk iets gehoord, en ik zou je dolgraag bescherming willen bieden... Maar dat gaat moeilijk, Strawberry." Het klonk nadenkend en zacht. Hoe kon hij Strawberry beschermen wanneer zij in het kamp was, en als zij in het territorium was, en hij was bij haar, dan zou zijn geur toch ergens achterblijven. Hier, bij de grens, was dat niet zo'n probleem, maar dieper in het territorium wel. En dan zou hij zichzelf, zijn Clan en ThunderClan in gevaar brengen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:27

Ze viel terug in haar eigen gedachtenwereld, de wereld die nu beheerst werd door een bijna irrationele angst voor Twirlfang. Ze was zo diep weggezonken in haar gedachten dat ze niet eens doorhad dat Stormfur de grens overgestoken was. Ze kon het echter moeilijk missen toen hij naast haar ging zitten en zijn pels tegen de hare aandrukte. Ze schrok er iets van op, maar ze werd meteen het zwijgen opgelegd omdat hij begon te spreken. "Je wil je hier niet in moeien... Echt niet... Ik heb zelf ook fouten gemaakt." Miauwde Strawberry zachtjes, terwijl de eerste tranen over haar wangen begonnen te glijden. Ze liet haat kop verslagen hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 21:07


Hij beet op zijn lip toen Strawberry haar volgende woorden uitsprak. "Je wil je hier niet in moeien... Echt niet... Ik heb zelf ook fouten gemaakt." Stormfur schudde zijn kop. Hij wilde dit weigeren, hij wilde Strawberry hoe dan ook beschermen. "Wat jij ook misdaan mag hebben, je hebt mij nooit iets misdaan. Vertel me gewoon wat er aan de hand is, we lossen het samen wel op." Hier begon zijn bemoedigende preek, maar eindigde net zo snel als dat hij gekomen was. Tranen rolde over de wangen van Strawberry, daar kon hij dus echt niet tegen. "Strawberry... Niet huilen, kop op." Hij suste haar met een aantal likken over haar kop. "Vertel me je probleem, niemand zal het horen. Desnoods gaan we ergens anders heen." Miauwde hij tussen de likken door. Was het dan zo erg? Hij kon het trouwens ook niet weten, als er niks uit Strawberry te halen was. Maar hij zou hoe dan ook zijn leven op het spel zetten als die van Strawberry, of iemand anders ook op het spel stonden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 15:58

Nerveus hief Strawberry haar hoofd toen Stormfur weer tegen haar begon te spreken. "Wat jij ook misdaan mag hebben, je hebt mij nooit iets misdaan. Vertel me gewoon wat er aan de hand is, we lossen het samen wel op." De poes schudde alleen maar ongelovig en verslagen haar kop, haar blik nog steeds op de grond gericht. Ze jammerde zachte, ontkennende geluidjes die niet te definiëren waren als woorden, alleen maar angst. Terwijl de kater haar op begon te beuren en te sussen leunde ze zachtjes mee met het likken over haar kop. Het werkte namelijk inderdaad sussend, ze kon het niet helpen... "Vertel me je probleem, niemand zal het horen. Desnoods gaan we ergens anders heen." Miauwde de kater. "Het is mijn eigen schuld... Ik ben niet loyaal geweest" Murmelde Strawberry zachtjes als antwoord, "Ik heb mijn tante opgezocht in de rogue plaatsen terwijl ze verbannen was... Maar nu is ze vermoord. Het maakt ook allemaal niks meer uit." Hierna begon ze weer verslagen te snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimewo 13 maa 2013 - 18:24

"Het is mijn eigen schuld... Ik ben niet loyaal geweest" Waren de woorden van Strawberry. Stormfur keek verbaasd, zij niet loyaal geweest? "Ik heb mijn tante opgezocht in de rogue plaatsen terwijl ze verbannen was... Maar nu is ze vermoord. Het maakt ook allemaal niks meer uit." Het was zo sneu om Strawberry zo te zien. "Kop op, Strawberry.." Hij begon weer sussend te likken. "Gecondoleerd met je tante.." Miauwde hij zacht. Even dacht hij dat dat niet het grootste probleem van haar was, maar dat zette hij meteen uit zijn hoofd. Hij sloot zijn amberkleurige ogen even om geluiden op te vangen, maar hoorde niks behalve het geluid van fluitende vogels en andere dieren. "Het is niet jou schuld dat ze er niet meer is, waarschijnlijk was het gewoon een andere rogue of een kat van de Elite..." Hij probeerde Strawberry niet zichzelf de schuld ervan te geven, omdat dat hoogstwaarschijnlijk ook niet zo was. Zij had haar tante toch niet vermoord?

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimewo 13 maa 2013 - 20:28

Zwijgend luisterde Strawberry naar de woorden van Stormfur terwijl hij haar probeerde te sussen. Ze sloot haar ogen half en leunde wat mee, tegen hem aan, warmte en troost bij hem zoekende. Over haar tante praten deed haar nog altijd pijn. Ze miste haar tante vreselijk erg, het was de enige met wie ze echt kon praten. Het was natuurlijk vreemd, dat ze zo'n goede band had met haar tante. Maar ze kon het niet helpen. "Het is niet jou schuld dat ze er niet meer is, waarschijnlijk was het gewoon een andere rogue of een kat van de Elite..." Maar door deze woorden verstarde de snowshoe poes. Ze keek de kater verbouwereerd aan en schudde haar kop wild. "N-nee... H-het was geen Rogue. Ook geen Elite..." Stamelde ze zachtjes, terwijl ze haar oren weer plat legde. Eventjes keek ze schichtig om zich heen en haar stem verlaagde zich tot een paniekerig gefluister. "E-en van mijn c-c-clangen-noten had me ge-gevolgd..." Ze keek de kater hulpeloos aan. "H-het was een Th-thunderclanner..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 19:51

Strawberry schudde haar hoofd toen ze zijn woorden opving. "N-nee... H-het was geen Rogue. Ook geen Elite..." Zei ze. De grijze kater keek haar verbaasd aan. "E-en van mijn c-c-clangen-noten had me ge-gevolgd... H-het was een Th-thunderclanner..." Hij verstijfde, had hij dat nou goed gehoord? Het duurde even tot het tot hem door was gedrongen, maar daarna praatte hij op een veel zachtere toon op dit gebied. "W-wat vreselijk voor je..." Hij slikte. Wat nou als diegene achter Strawberry aan ging, wat kon hij dan doen? Hij kon haar niet elke dag spreken, dat zou te risicovol zijn. "Moet hij iets van je?" Fluisterde hij zacht, terwijl hij even om zich heen keek. Wat nou als die kat haar elke seconde volgde, dan stond haar leven sowieso op het spel, en het zijne automatisch dus ook. "Strawberry, als je je onveilig voelt of iets kwijt wilt, ik ben er altijd voor je, hier." Suste hij. Hij wilde haar graag vaker spreken, maar als die kat achter haar aan zat, zou dat moeilijk zijn. Er moest toch een manier zijn om dit op te lossen..?

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedi 19 maa 2013 - 14:00

De toon van Stormfur werd steeds zachter toen hij sprak. "W-Wat vreselijk voor je." Met tranen in haar ogen knikte Strawberry. Het was ook vreselijk. Ze wist niet goed wat ze ermee moest. Ze voelde zich eenzaam in haar clan. Bang. "Moet hij iets van je?" Fluisterde Stormfur zijn volgende vraag. Eventjes aarzelde Strawberry duidelijk, maar toen knikte ze zachtjes. "Hij duikt telkens op als ik met clangenoten praat... En.. en hij heeft me bedreigd." Fluisterde ze zachtjes op een radeloze toon. "Strawberry, als je je onveilig voelt of iets kwijt wilt, ik ben er altijd voor je, hier." Miauwde de kater vervolgens op sussende toon. Voorzichtig keek Strawberry op en schudde ze haar kop zachtjes. "Als ik... Ik weet niet.." Mompelde ze zachtjes, "Ik vind het leuk om je te spreken... M-maar wat als híj erachter komt..." Ze liet haar kop hangen. "Ik wil je niet in gevaar brengen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimewo 20 maa 2013 - 17:34


"Hij duikt telkens op als ik met clangenoten praat... En.. en hij heeft me bedreigd." Vertelde Strawberry. Stormfur verstijfde, dat ging wel echt te ver. "Ik vind het leuk om je te spreken... M-maar wat als híj erachter komt..." Strawberry's kop hing. Stormfur likte haar troostend. "Dat komt hij niet, daar zorg ik wel voor." Suste hij. Zij blik stond vol medelijden, hij stelde zich voor in haar situatie, doodsbang in je eigen Clan, gruwelijk. "Ik wil je niet in gevaar brengen" Miauwde ze zacht. Stormfur knikte, hij begreep het wel. Hij zou een vriend of vriendin ook niet in gevaar willen brengen bij zo'n situatie, maar hij moest Strawberry wel beschermen, dat was gewoon zijn plicht als vriend. "Strawberry, maak je maar geen zorgen, hij is heus wel slim genoeg om je niet aan te vallen." Miauwde hij. "Bovendien, ik zal je zo veel mogelijk beschermen als ik kan, hoe dan ook." De zelfverzekerde toon in zijn stem moest Strawberry ervan overtuigen dat ze hem echt niet in gevaar had gebracht of kon brengen. Spijtig voor haar, het was een Clangenoot. Ze zouden wel een oplossing vinden. "Weet iemand van je Clan het?" Vroeg hij zacht. Misschien had de poes het wel met een goede vriendin of een ander familielid besproken, maar als die kat haar overal volgde als er iemand mee ging...

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 18:39

Strawberry durfde niet meer op te kijken naar de grijze kop van Stormfur met de vertrouwelijke amberkleurige ogen. Ondanks dat de toon van zijn woorden sussend was, voelde Strawberry niet de rust die ze verwachtte te krijgen. Ze voelde een paniekerige leegte. "Hoe weet je dat zeker..." Fluisterde de poes uiteindelijk terneergeslagen. Kon hij uberhaupt beloven dat ze veilig zou zijn? Hij kon lastig het Thunderclan kamp binnen gaan stappen om haar te verdedigen. En verdedigen tegen wat? Ze wist het zelf niet eens goed, tot nu tijd was Twirlfang alleen nog maar aan het dreigen... "Hij was slim genoeg om mijn tante te vellen." Miauwde de poes ietwat bitter, terwijl haar ogen weer vochtig werden, ze kon het nog steeds nauwelijks omvatten, ze was echt weg. "Papa is dood, mama is dood, Lotusleaf is dood, nu is Desolate ook dood. Ik ben de laatste die over is..." Miauwde ze ietwat verstikt. Maar op zijn volgende vraag moest ze haar kop schudden. "Nee... Niemand." Mompelde ze. "Dan zou ik zelf ook een heleboel dingen moeten toegeven en hij is goed met woorden..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 13:00


"Hoe weet je dat zeker..." Vroeg ze. "Hij was slim genoeg om mijn tante te vellen." Stormfur knikte en staarde in de verte. "Papa is dood, mama is dood, Lotusleaf is dood, nu is Desolate ook dood. Ik ben de laatste die over is..." Miauwde de poes. Stormfur beet op zijn lip, het was echt verschrikkelijk. Ze had bijna niemand meer, en aan vrienden komen was ook moeilijker met die stalker. "Strawberry, ik durf te wedden dat als jij er ineens niet meer bent, dat echt opvalt bij iedereen in ThunderClan." Zei hij zelfverzekerd. Hij stond op. "Die stalker van jou, weet niet wat hem te wachten staat als hij jou iets doet." Siste hij pissig. Hij zwiepte met zijn staart. "Zal het je lukken om het tegen een paar vertrouwde vrienden te kunnen zeggen, zonder dat hij er achter komt? Dat zal jou veiliger maken, en mij gerust stellen." Hij zuchtte en ging weer zitten. "Ik wil gewoon niet dat jou iets overkomt..." Miauwde hij zacht. Hij sloot even zijn ogen en miauwde zacht. "Zou je het vervelend vinden als ik het tegen mijn zus vertel? Zij zal het begrijpen en ik zorg er voor dat niemand anders het te weten komt, ze is geen roddelaar." Hij keek haar vragend aan. Haar blauwe ogen waren vochtig, het was gewoon zo'n vervelende situatie. Hij wilde er gewoon alles aan doen om Strawberry niet in gevaar te brengen...

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
I just don't know anymore.. || Stormfur DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 18:40

Strawberry zat in haar eigen wereldje van mistroostigheid en verdriet. Ze kon het niet meer. Ze was moe en het idee dat ze dit probleem had, maakte haar nog moeier. "Strawberry, ik durf te wedden dat als jij er ineens niet meer bent, dat echt opvalt bij iedereen in ThunderClan." Miauwde de kater naast haar. Ze keek eventjes op. "Dan is het al te laat," Miauwde ze droogjes, maar ook zacht. Ze krulde haar staart om haar eigen rillende lichaam heen. "Die stalker van jou, weet niet wat hem te wachten staat als hij jou iets doet." Dit maal verwierp ze de woorden van Stormfur maar niet, al had ze er niet geloof en hoop in dat het goed zou komen. De kater begon over vrienden en dat stemde Strawberry nog mistroostiger. Ze kromp erdoor ineen. "Ik.. Ik heb geen vrienden in de clan..." Murmelde de poes zacht terwijl ze haar blik van hem afwendde. Ze zat in het nauw. "Je mag het wel tegen je zus vertellen.." Murmelde ze erachteraan, "Het maakt niks meer uit denk ik." Ze voelde zich misselijk en begon zich pas de volledige strekking van haar situatie te beseffen. Ze voelde zich vervelend, misselijk, naar. Maar boven alles, bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I just don't know anymore.. || Stormfur   I just don't know anymore.. || Stormfur Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I just don't know anymore.. || Stormfur
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: