[GZ] Partner in Crime

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Partner in Crime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
[GZ] Partner in Crime DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: [GZ] Partner in Crime   [GZ] Partner in Crime Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 15:39

Hallo allemaal!

Ik denk dat de meeste van jullie al wel weten dat het als Dogdance eenmaal naar de Thunderclan gaat, het helemaal mis gaat tussen haar en Silverfang (Erger dan het al is...x)). En ik wil er eigenlijk nog een schepje bovenop doen ook. Ik zoek een kater die een hele goede vriend wordt van Dog in de tijd dat ze ruzie heeft met Silverfang. Het liefste ook dat de kater een crush op haar krijgt, maar dat hoeft niet.

Want stiekem voelt Dog zich echt miserabel in deze tijd en ook heel erg eenzaam. Ze heeft het gevoel dat Silverfang de Skyclan vergeten is en het hele leven in Thunderclan omarmt, terwijl Dogdance verschrikkelijke heimwee heeft naar haar eigen clan. Ze voelt zich niet thuis tussen de Thunderclan en omdat het Dogdance is, weigert ze deze gevoelens met andere katten te delen tenzij er heel erg naar gevist wordt. Ze lucht haar hart bij haar nieuwe vriend, de kater. Deze kater moet haar rebelse gedrag gaan aanmoedigen en haar steunen. Want eigenlijk is het enige wat Dogdance zoekt aandacht en handvaten om zich weer wat zelfverzekerder te voelen. Alleen het doet haar relatie met Silverfang niet ten goede, omdat er in het kamp fluisteringen zijn dat er iets heerst tussen de twee. Er zal echter nooit een relatie komen tussen de twee! In ieder geval niet van Dog's kant. Hoe het verder gaat als Dogdance haar relatie met Silverfang terug krijgt? Ik zou het niet weten, dat moet besproken worden. De kater moet oud Skyclan lid zijn of in de Thunderclan zitten. Ik zoek hiervoor dus ook een actieve kater.

Het lijstje!
Code:
[b]Ik heb interesse![/b]
[b]Naam acc:[/b]
[b]Beste acc:[/b]
[b]Van welke clan afkomstig:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Ideeën voor verder:[/b]

Alvast bedankt!

-Dog
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner in Crime   [GZ] Partner in Crime Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:14

Ik heb interesse!
Naam acc: Birdsong
Beste acc: Beste? D: Cato: Cinnamonpaw, Juul: Otterpaw I guess
Van welke clan afkomstig: ThunderClan
Motivatie: Het leek ons allebei een leuk idee, ook omdat we nog niet heel veel met Birdsong doen ^^
Ideeën voor verder: Misschien bedenken we van het weekend nog iets ^^

Laatst aangepast door Cinnamonpaw op di 19 feb 2013 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Beau
Member
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Beau
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner in Crime   [GZ] Partner in Crime Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:17

Ik heb interesse!
Naam acc: crumblefur
Beste acc: Euhm..misschien deze of Aquila/undertaker...
Van welke clan afkomstig: hij is ex skyclan en zit nu in thunder =)
Motivatie: ik had een tijdje geen inspi meer voor crumble maar dit vind ik goed bij hem passen.
Ideeën voor verder: het leek me leuk dat crumblefur stiekem een crush krijgt op dogdance, dat hij nog 'kwaadaardiger' word als weet dat dogdance iets met silverfang heeft.
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner in Crime   [GZ] Partner in Crime Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:17

Bedankt voor de aanmeldingen, jullie staan op m'n lijstje!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner in Crime   [GZ] Partner in Crime Icon_minitime

[GZ] Partner in Crime
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: