[film] harry potter

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[film] harry potter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stainheart
Member
[film] harry potter DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Stainheart
BerichtOnderwerp: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 21:51

Hey mensen/ hun katten
Ik ben gister naar de nieuwe harry potter geweest in antwerpen we kwamen aan voor de film van 20:15 maar die was al uitverkocht dus moesten we wachten tot de film van 22:15 dus we dinneerde voor de tweede keer toen het eindelijk zo ver was en de film begon begon ik mijn nachos op te eten ik heb de rest van d film last van mijn buik gehad. Mijn tip niet drie keer op eeb avond eten.

Maar buiten dat die film MOETEN jullie echt zien hij js zo cool ik schrok me echt dood van een slang die in beeld kwam veder vertel ik het alleen op verzoek dalijk verpest ik de film voor de anderen
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[film] harry potter Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 22:26

Ik heb hem vandaag gezien en hij is werkelijk beter dan de vorige twee delen. Geweldig en ik kan niet wachten op de volgende helft.
Ik heb ook het boek gelezen, alleen een tijd geleden dus veel wist ik nie meer. En dan komt er weer iets en denk je: o ja, dat ging zo. Eindelijk eens een keer waarbij het toch erg dicht in de buurt van het boek komt.
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 23:09

YAAAY meh ish gonna watch it for mah birthday xP
ik heb het boek gelezen, en hoop dat die echt zo goed is als jij zegt, Firepaw ^^ heb de vorige ook in de bios gezien maar vond die niet zo... er gebeurde bijna niks D:
Stainheart
Member
61

CAT'S PROFILE
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimema 22 nov 2010 - 7:46

ik ben een harry potter fan ik vond alle delen geweldig.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimema 22 nov 2010 - 16:58

Harry Potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het echt geweldig ik heb alle boeken gelezen en het laatste en derde boek 2x
2 jaar geleden was ik er aan verslaafd!! XD XD
ik kan niet wachten tot ik de laatste film kan zien!
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimema 22 nov 2010 - 17:00

ik heb hem de eerste dag dat ie draaide al gezien
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimema 22 nov 2010 - 17:48

Awhh, ik moet hem nog zien.. Ga ik ook zeker doen!!
Stainheart
Member
61

CAT'S PROFILE
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimema 22 nov 2010 - 18:23

hij is echt cool maar wees op je hoede voor de slang X'D X''D
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 13:21

ik ben gister avond geweest!! hij was echt geweldig echt asum!!!! niet normaal col XD.
ik kan niet wachten tot het tweede deel!
Cloudsong
Member
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 13:44

Ik ga nu naar de bioscoop Very Happy
Laughing
Ik denk dat ie heel goed gaat zijn als ik hier de reacties allemaal lees Razz
SilverCoat
Member
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 13:49

ik heb 'm ook gezien. Mooie film, veel doden, maar wel jammer dat er toch weer zo'n enorm open eind aan zit :S
Duskclaw
Member
49

CAT'S PROFILE
Duskclaw
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 14:26

De nacht dat die in premiere ging [Lees: van 12 tot 3 's nachts] heb ik hem gezien ;D
Geniale film, leuk einde, wil het volgende deel zien <'3
Cloudsong
Member
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 13:07

Spoiler:
Maar voor de rest, super film!!
En ik vond het einde best wel creep ^^
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitimezo 24 apr 2011 - 14:06

Ik had hem ook gezien en alhoewel ik het nog wist schrok ik me toch dood van de slang enzo...
En als Ron zo kei boos wordt is dat wel een beetje grappig, en als ik z'on film moest opnemen zou ik dat niet allemaal kunnen zeggen zonder in lachen uit te barsten... XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [film] harry potter   [film] harry potter Icon_minitime

[film] harry potter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: