|
61
| |
| Onderwerp: [film] harry potter zo 21 nov 2010 - 21:51 | |
| Hey mensen/ hun katten Ik ben gister naar de nieuwe harry potter geweest in antwerpen we kwamen aan voor de film van 20:15 maar die was al uitverkocht dus moesten we wachten tot de film van 22:15 dus we dinneerde voor de tweede keer toen het eindelijk zo ver was en de film begon begon ik mijn nachos op te eten ik heb de rest van d film last van mijn buik gehad. Mijn tip niet drie keer op eeb avond eten.
Maar buiten dat die film MOETEN jullie echt zien hij js zo cool ik schrok me echt dood van een slang die in beeld kwam veder vertel ik het alleen op verzoek dalijk verpest ik de film voor de anderen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter zo 21 nov 2010 - 22:26 | |
| Ik heb hem vandaag gezien en hij is werkelijk beter dan de vorige twee delen. Geweldig en ik kan niet wachten op de volgende helft. Ik heb ook het boek gelezen, alleen een tijd geleden dus veel wist ik nie meer. En dan komt er weer iets en denk je: o ja, dat ging zo. Eindelijk eens een keer waarbij het toch erg dicht in de buurt van het boek komt. |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter zo 21 nov 2010 - 23:09 | |
| YAAAY meh ish gonna watch it for mah birthday xP ik heb het boek gelezen, en hoop dat die echt zo goed is als jij zegt, Firepaw ^^ heb de vorige ook in de bios gezien maar vond die niet zo... er gebeurde bijna niks D: |
|
| |
61
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter ma 22 nov 2010 - 7:46 | |
| ik ben een harry potter fan ik vond alle delen geweldig. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter ma 22 nov 2010 - 16:58 | |
| Harry Potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik vind het echt geweldig ik heb alle boeken gelezen en het laatste en derde boek 2x 2 jaar geleden was ik er aan verslaafd!! XD XD ik kan niet wachten tot ik de laatste film kan zien! |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter ma 22 nov 2010 - 17:00 | |
| ik heb hem de eerste dag dat ie draaide al gezien |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter ma 22 nov 2010 - 17:48 | |
| Awhh, ik moet hem nog zien.. Ga ik ook zeker doen!! |
|
| |
61
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter ma 22 nov 2010 - 18:23 | |
| hij is echt cool maar wees op je hoede voor de slang X'D X''D |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter za 27 nov 2010 - 13:21 | |
| ik ben gister avond geweest!! hij was echt geweldig echt asum!!!! niet normaal col XD. ik kan niet wachten tot het tweede deel! |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| |
| |
156
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter za 27 nov 2010 - 13:49 | |
| ik heb 'm ook gezien. Mooie film, veel doden, maar wel jammer dat er toch weer zo'n enorm open eind aan zit :S |
|
| |
49
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter za 27 nov 2010 - 14:26 | |
| De nacht dat die in premiere ging [Lees: van 12 tot 3 's nachts] heb ik hem gezien ;D Geniale film, leuk einde, wil het volgende deel zien <'3 |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter zo 28 nov 2010 - 13:07 | |
| - Spoiler:
Ik begon bijna te huilen toen Dobby doodging , echt zielig :'(
Maar voor de rest, super film!! En ik vond het einde best wel creep ^^ |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter zo 24 apr 2011 - 14:06 | |
| Ik had hem ook gezien en alhoewel ik het nog wist schrok ik me toch dood van de slang enzo... En als Ron zo kei boos wordt is dat wel een beetje grappig, en als ik z'on film moest opnemen zou ik dat niet allemaal kunnen zeggen zonder in lachen uit te barsten... XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [film] harry potter | |
| |
|
| |
|