|
|
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 16:55 | |
| @Cees (?): Juaah X33 en je bent al de derde die dat niet wist like wut c': @Chi: Uhu <3 Oh and I like totally agree with everyone else :3 |
|
| |
Be lazy, call me Aim. 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 16:56 | |
| kwaad, krijg fotos niet op de pc |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 16:56 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- @Cees (?): Juaah X33 en je bent al de derde die dat niet wist like wut c':
@Chi: Uhu <3 Oh and I like totally agree with everyone else :3 (Jup I'm Cees xD) And lol, I'm glad I'm not the only one x'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 16:58 | |
| - Graystripe schreef:
- Bedankt Babs&Rebecca. c:
#Babs; Ik had je ooit iets horen zeggen over Inkmask's kleine zus or somehting? ;D Mwah, kitten in een buitenechtelijke relatie x'D Mar dan heb ik er weer een kat bij en eigenlijk mag ik maar 2 katten in elke clan van mezelf. (Al heb ik dat al ietwat overtreden) Ik heb gewoon een aantal katten waar ik wederom niet mee op kan schieten... En dat irriteert me op hoge niveaus xD.. |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:01 | |
| Ohhw ikke wist nii jij Ceesje xD
NU WEL C': |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:02 | |
| - Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
#Babs; Ik had je ooit iets horen zeggen over Inkmask's kleine zus or somehting? ;D Mwah, kitten in een buitenechtelijke relatie x'D Mar dan heb ik er weer een kat bij en eigenlijk mag ik maar 2 katten in elke clan van mezelf. (Al heb ik dat al ietwat overtreden) Ik heb gewoon een aantal katten waar ik wederom niet mee op kan schieten... En dat irriteert me op hoge niveaus xD.. Awhh... Ik vind het zielig voor je, maar tegelijkertijd grappig. x'D Maar je zou t kunnen proberen, en zien wat er van komt. ^^ |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:02 | |
| - Fleckkit schreef:
- Ohhw ikke wist nii jij Ceesje xD
NU WEL C': Nee, volgens mij weet jij dat nu nog steeds niet xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:04 | |
| - Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
#Babs; Ik had je ooit iets horen zeggen over Inkmask's kleine zus or somehting? ;D Mwah, kitten in een buitenechtelijke relatie x'D Mar dan heb ik er weer een kat bij en eigenlijk mag ik maar 2 katten in elke clan van mezelf. (Al heb ik dat al ietwat overtreden) Ik heb gewoon een aantal katten waar ik wederom niet mee op kan schieten... En dat irriteert me op hoge niveaus xD.. Awhh... Ik vind het zielig voor je, maar tegelijkertijd grappig. x'D Maar je zou t kunnen proberen, en zien wat er van komt. ^^ Maar dan zou ik van mezelf weer kitties weg moeten doen (Eigenlijk zou ik dat ook wel willen maar afspraken met mensjes enzo..;-; ) |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:06 | |
| - Timefall schreef:
- Fleckkit schreef:
NU WEL C': Nee, volgens mij weet jij dat nu nog steeds niet xD Idd ;p Jij ken mij veel te goed miss =3 |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:06 | |
| - Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
#Babs; Ik had je ooit iets horen zeggen over Inkmask's kleine zus or somehting? ;D Mwah, kitten in een buitenechtelijke relatie x'D Mar dan heb ik er weer een kat bij en eigenlijk mag ik maar 2 katten in elke clan van mezelf. (Al heb ik dat al ietwat overtreden) Ik heb gewoon een aantal katten waar ik wederom niet mee op kan schieten... En dat irriteert me op hoge niveaus xD.. Awhh... Ik vind het zielig voor je, maar tegelijkertijd grappig. x'D Maar je zou t kunnen proberen, en zien wat er van komt. ^^ Maar dan zou ik van mezelf weer kitties weg moeten doen (Eigenlijk zou ik dat ook wel willen maar afspraken met mensjes enzo..;-; ) I know what you mean. De helft van m'n accounts kan ik ook niet wegdoen aangezien ik iets heb afgesproken met mensen, en de andere helft, daar heb ik een te hechte band mee. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:08 | |
| - Fleckkit schreef:
- Timefall schreef:
- Fleckkit schreef:
NU WEL C': Nee, volgens mij weet jij dat nu nog steeds niet xD Idd ;p
Jij ken mij veel te goed miss =3 Moehahaha >D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:08 | |
| - Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
#Babs; Ik had je ooit iets horen zeggen over Inkmask's kleine zus or somehting? ;D Mwah, kitten in een buitenechtelijke relatie x'D Mar dan heb ik er weer een kat bij en eigenlijk mag ik maar 2 katten in elke clan van mezelf. (Al heb ik dat al ietwat overtreden) Ik heb gewoon een aantal katten waar ik wederom niet mee op kan schieten... En dat irriteert me op hoge niveaus xD.. Awhh... Ik vind het zielig voor je, maar tegelijkertijd grappig. x'D Maar je zou t kunnen proberen, en zien wat er van komt. ^^ Maar dan zou ik van mezelf weer kitties weg moeten doen (Eigenlijk zou ik dat ook wel willen maar afspraken met mensjes enzo..;-; ) I know what you mean. De helft van m'n accounts kan ik ook niet wegdoen aangezien ik iets heb afgesproken met mensen, en de andere helft, daar heb ik een te hechte band mee. :') Naja, Sparkpaw kan technisch gezien weg en Dreamgaze xD.. Tja, alleen omdat ze een mentor is. Maar ik wil ze niet in inactiviteit zien wegzinken (Ook al doen ze dat nu ook) Ben benieuwd hoe Twirlfang reageert op Strawberry (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:09 | |
| - Strawberry schreef:
- Spoiler:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
- Strawberry schreef:
- Graystripe schreef:
#Babs; Ik had je ooit iets horen zeggen over Inkmask's kleine zus or somehting? ;D Mwah, kitten in een buitenechtelijke relatie x'D Mar dan heb ik er weer een kat bij en eigenlijk mag ik maar 2 katten in elke clan van mezelf. (Al heb ik dat al ietwat overtreden) Ik heb gewoon een aantal katten waar ik wederom niet mee op kan schieten... En dat irriteert me op hoge niveaus xD.. Awhh... Ik vind het zielig voor je, maar tegelijkertijd grappig. x'D Maar je zou t kunnen proberen, en zien wat er van komt. ^^ Maar dan zou ik van mezelf weer kitties weg moeten doen (Eigenlijk zou ik dat ook wel willen maar afspraken met mensjes enzo..;-; ) I know what you mean. De helft van m'n accounts kan ik ook niet wegdoen aangezien ik iets heb afgesproken met mensen, en de andere helft, daar heb ik een te hechte band mee. :')
Naja, Sparkpaw kan technisch gezien weg en Dreamgaze xD.. Tja, alleen omdat ze een mentor is. Maar ik wil ze niet in inactiviteit zien wegzinken (Ook al doen ze dat nu ook)
Ben benieuwd hoe Twirlfang reageert op Strawberry (A) +1 >3 |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:10 | |
| Well, I can tell you one thing. He's gonna freak out inside. (a') xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:11 | |
| Ik twijfel of ik een paar accjes weg zal doen .-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:12 | |
| Lol, Timefall denkt echt zo van, Wat hebben die twee toch? xD Straw is bang en net als haar stem niet meer hapert, begint hij weer te haperen als Twirl erbij komt staan en Twirl doet eerst een beetje ijzig :'] |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:13 | |
| - Frostlake schreef:
- Ik twijfel of ik een paar accjes weg zal doen .-.
+1 xD Eerst Danii zoeken of ze het erg zou vinden als Dreamgaze op de acc markt gaatD:.. |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:14 | |
| Mpfhhee heeft er ieamdn wel eens gezien; My Babysitter's a vampire? xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:19 | |
| Well, ik ga muziek luisteren en posten.
Maar er was nog iets anders wat ik moest doen.. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 feb 2013 - 17:20 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|