|
|
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:13 | |
| mijn vakantie begint morgen |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:14 | |
| Ik moet me schamen, diep xD... |
|
| |
Amy But cal me AA 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:15 | |
| Mijne eindigt :'( Maar woensdag neem ik m'n kat mee naar school Maar zal vragen om ze onmiddellijk ih lokaal te plaatsen, kan weinig stress verdragen Maar ja, dan nog even volhouden, alweer examens, en alweer vakantie, hopelijk gaat het snel ;;Straw;; why? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:16 | |
| Van mijn 2314 posts zijn er maar 103 in de RPG heb ik net geteld... |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:18 | |
| ik moet toegeven dat dat weinig is xd |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:22 | |
| Mhm, durf er wel om te wedden dat er minstens 500 van admin zaken zijn x'd |
|
| |
3
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:22 | |
| Love it!~ Being anonimous. >3 |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:23 | |
| |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:23 | |
| Oki, net heel levenloos geprobeert voorvoegsels en achtervoegsels op te schrijven. Heb er nu 245 *Is gewoon de hele Thunderclanlijst doorgegaan* Weet haast zeker dat er ook nog wat tussen zitten die niet mogen, iemand die me wil helpen ze er uit te halen? xD - Openen op eigen risico:
Blue Snow Acorn Alfa Soul Amber Claw Heart Arrow Ash Auburn Aura Autumn Feather Bird Song Blast Blazing Bloody Eyes Blow Tail Berry Flame Bramble Brave Tear Breeze Bright Fur Brook Splash Brown Candy Cedar Cheetah Cherry Cinder Pelt Cloud Sky Course Cold Color Coon Mask Corn Cotton Courage Couguar Crumble Cyan Dark Stripe Voice Dawn Frost Death Strike Dew Light Stream Dot Dove Dream Drop Drown Eagle Walker Echo Eclipse Yowl Eve Faith Finch Fire Lion Pelt Voice Flake Flame Pool Flint Flower Fox Frozen Ghost Golden Moon Gravel Gray Storm Green Hawk Path Heat Hill Holly Honey Drop Hope Ice Breath Dance Life Jay Jewel Joy Kestrel Wing Leaf Lemon Leopard Lighten Lightning Rush Lily Thorn Lime Blaze Gaze Tooth Little Lizard Locust Long Lost Lotus Loud Lovely Maple Marble Marvel Mask Measure Midget Weaver Minnow Mint Mist Misty Vine Mocking Mole Moon Sparkle Wish Morning Cloud Mottled Night Forest Oak Orchid Otter Owl Dawn Squeal Panther Perish Patch Pheasant Pink Poison Polar Bear Poppy Quick Raven Red Resin Rice Ripple River Robin Rose Scent Rowan Running Sage Sand Spots Sassy Scar Sea Seal Secret Shadow Sheep Shell Bell Shine Shiver Silent Silver Sly Snow Sock Soft Cream Sorrel Scream Spark Sparkle Splinter Spotted Squirrel Flight Starling Steel Fang Stone Solar Stone Straw Striped Summer Breeze Sun Shine Swan Swarthy Sweet Swift Tail Tall Poppy Thorn Thunder Tickle Tiger Fall Twirl Vole Leap Wave White Blossom Wise Wolf Whisper Woolen Yellow Zeal Zebra
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| |
| |
Amy But cal me AA 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:25 | |
| Mm, ach ja, we hebben allemaal wel zeker eens een chat momentje? XD
Sheet af, dan nou topic maar..
Geen vrijwilliger(s) om me te helpen? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:32 | |
| Zo, heerlijk gegeten. Nu snel Nederlands afmaken, die samenvatting doe ik morgen wel .w., dan kan ik of gaan gamen of nog wat posten :') Mocht ik inspiratie vinden xD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 17:43 | |
| Yes ~ Doel behaald :'D 100ste post is gemaakt <'3 Nu mijn volgende doel, 200 posts xD |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:02 | |
| Heb maar wat geplaatst in foto topic x'D Gezien veel mensen nu laatst vragen hoe ik eruit zie xD Nja one thing; ik zie eruit als een lelijk gans :') |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:02 | |
| Dafq... Ik heb maar 38 post's in de RPG met Bravesoul x'D En maar 19 met Frostlake x'D |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:04 | |
| Ik ga 't niet eens tellen .w.
Denk dat ik ga gamen, mijn hoofd staat er niet toe om te posten. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:09 | |
| Quinty, we moeten wel een beetje opschieten met Shrew x Time, want we hebben echt nog laaang geen 3 topics vol gepost en dat wil ik wel even doen ;-; |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:10 | |
| - Lostvoice schreef:
- Ik ga 't niet eens tellen .w.
Denk dat ik ga gamen, mijn hoofd staat er niet toe om te posten. We moeten ook eens beginnen aan RiverxBrave x'D |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:13 | |
| Ik ga het druk krijgen .w. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 18:14 | |
| Maar anders is het onlogisch, want ze zijn nu niet eens goede vrienden ._.' |