|
|
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:02 | |
| Dafuq, op Tailstorm word ik genegeerd en op Splash niet? O.o |
|
| |
Pommeline 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:06 | |
| - Luckypaw schreef:
- maar paardrijden is toch leuk?
Het is ook heel erg leuk, maar ik voel me vandaag gewoon niet lekker en ik had even geen zin, het regent ook ___________________ @Leopardkit*; Ik heb een vraagje over het topic, ik ben hem nog niet begonnen want in welk gebied moet ik posten, ze zijn beide kittens dus volgens mij mogen ze niet uit het kamp? |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:07 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:08 | |
| Ik vind negeren nog steeds zo'n groot woord.
Negeren: "Doen alsof iemand of iets niet bestaat." - Aldus Wiktionary
Nee, ik negeer niet, ik lees de post en ik reageer niet omdat ik niets nuttigs heb te zeggen. Als mensen zeggen dat ze genegeerd worden zie ik dat altijd als een persoonlijke belediging, aangezien ik níet negeer.
Ik ben hier zo klaar mee... Iedereen die nog uitkraamt dat hij of zij genegeerd wordt, heeft mij hoogst persoonlijk chagrijnig gekregen.
Kch.. |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:09 | |
| Ik ga deze meid op pimpen <3 De noob time moet eraf :3 |
|
| |
Pommeline 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:10 | |
| - Badgerkit schreef:
@Leopardkit*; Ik heb een vraagje over het topic, ik ben hem nog niet begonnen want in welk gebied moet ik posten, ze zijn beide kittens dus volgens mij mogen ze niet uit het kamp? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:11 | |
| Zou ik een WIP van een Werkende AMV van mij erop zetten :/? Ik heb pas 14,50 Sec :'3
@Ly; Whiteeh <'3 De oude partner zonder dat ze het wisten var Heartkiller you know again <3 *old times* |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:11 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:13 | |
| Okaay jullie moge stemmen.... Wat meot Fleck worden good or Bad? - Code:
-
[b]GOOD:[/b] [1] [b]BAD:[/b] [1] KOm op stemmen =33333
Laatst aangepast door Fleckkit op di 19 feb 2013 - 16:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:13 | |
| - Jaypaw schreef:
- Zou ik een WIP van een Werkende AMV van mij erop zetten :/? Ik heb pas 14,50 Sec :'3
@Ly; Whiteeh <'3 De oude partner zonder dat ze het wisten var Heartkiller you know again <3 *old times* Ja, ik wist gewoon niet meer hoe veel ik van haar hield <3 |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:15 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:16 | |
| - Whitenose schreef:
- Jaypaw schreef:
- Zou ik een WIP van een Werkende AMV van mij erop zetten :/? Ik heb pas 14,50 Sec :'3
@Ly; Whiteeh <'3 De oude partner zonder dat ze het wisten var Heartkiller you know again <3 *old times* Ja, ik wist gewoon niet meer hoe veel ik van haar hield <3 {Eigenlijk moeten ze weer bij elkaar >D}@Chris; GOOD: [1] BAD: [1] Because i don't want a bad brother{?} For Flower D={@SpotxTail} |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:17 | |
| Hahaha, Mim vertelde me net een hele leuke quote van Linn x)
"Medicine cats kunnen net iets meer dan kittens" Tis nog waar ook |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:19 | |
| - Badgerkit schreef:
- Badgerkit schreef:
@Leopardkit*; Ik heb een vraagje over het topic, ik ben hem nog niet begonnen want in welk gebied moet ik posten, ze zijn beide kittens dus volgens mij mogen ze niet uit het kamp? Leopardpaw kan gewoon naar jullie territorium komen? @ Bone, ik ga ff kijken |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:20 | |
| - Jaypaw schreef:
? @Babs; Eigenlijk is dat wel zo :'3 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:22 | |
| Veranderd Bone Nu nog een gewillig slachtoffer vinden |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:24 | |
| Dankje, Rebecca^^ *komt langs iedereen met een folder* Doe mee, hij moet nieuw zijn ^^ |
|
| |
Pommeline 57 Actief
| |
| |
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:25 | |
| En hij mag direct door naar de Starclan als bonus! |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 feb 2013 - 16:27 | |
| - Jaypaw schreef:
- Whitenose schreef:
- Jaypaw schreef:
@Ly; Whiteeh <'3 De oude partner zonder dat ze het wisten var Heartkiller you know again <3 *old times* Ja, ik wist gewoon niet meer hoe veel ik van haar hield <3
{Eigenlijk moeten ze weer bij elkaar >D}
@Chris; GOOD: [1] BAD: [1]
Because i don't want a bad brother{?} For Flower D={@SpotxTail} Hij krijgt sowieso spijt als hij haar weer ziet, omdat ze heel sexy word :')
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|