| :: My dear sister... :: [Storyline] | |
|
641 Actief
| |
| Onderwerp: :: My dear sister... :: [Storyline] zo 17 feb 2013 - 14:41 | |
| Aangezien ik grootse plannen heb met Mrs. My dear, zoek ik een zus. Die zus mag van alle rassen komen, aangezien de ouders Unknown zijn. Wat ik wel wil hebben, is dat de zus niet uit RiverClan komt. Het liefst ook eigenlijk uit ThunderClan. Ik verwacht sowieso dat ik fatsoenlijke aanmeldingen binnen krijg. Verdere informatie over haar familie vind je hier; Click!Verder heb ik ook nog een Storyline waar ik enkele katten voor nodig heb, het liefst vrienden/familie van Tailstorm. En aangezien de Storyline nog niet kan beginnen zolang er geen zus is gekozen, heb je nog wel de kans topics met Tailstorm te doen en zo ook deel te kunnen nemen aan de Storyline! (:3) Ik weet verder niet wat er voor de Storyline gaat gebeuren, dit bespreek ik liever met Saskia (Spotlight). Voor vragen en andere informatie kun je altijd in mijn Inbox terecht! StorylineLang geleden, toen Tailstorm nog een Kit was, was het leven nog vrolijk. Ze speelde met haar broer en haar zus en was gelukkig met haar ouders. Ze had geen zorgen, geen Goldenshadow en andere stuff. Maar haar ouders verdwenen toen ze Apprentice werd, waarschijnlijk waren ze dood. Haar broer ging uit verdriet weg uit RiverClan en ze ontmoette elkaar zelden. Tailpaw's zus verdween ook, waarheen wist ze niet. Ze werd steeds ongelukkiger en eenzamer, tot ze Spotpaw ontmoette, die haar redde van de dood en later haar partner werd. De leegte werd opgevuld. Ze werden Warrior en partners en leefde verder, gelukkig. Tot Spotlight's zus doordraaide en dacht dat Tailstorm haar broer van zich af had genomen. Goldenshadow deed vele pogingen wraak te nemen op de twee, dit had Tailstorm's leven verscheurd. Ze stond alleen in het leven, met Spotlight. Haar hart werd donkerder, uit woede. Niemand had hen geholpen of iets gemerkt, zelfs haar vrienden niet. Tailstorm wordt langzamerhand vernietigd door woede en verdriet. Ijskoude klauwen hadden een schild om haar warme hart gevormd en het bevroren. Tailstorm heeft zich helemaal tegen de wereld gekeerd en nu pas merken Clangenoten (Waaronder vrienden en kenissen) het op, ze praat alleen nog tegen Spotlight, omdat hij haar nooit iets misdaan heeft. Toch kan Spotlight niks uit haar rukken, waarom doet ze zo? Op een dag, komt Tailstorm een vreemde poes tegen, afkomstig van ThunderClan. De ThunderClan poes weet dat Tailstorm haar zus is en ziet dat ze veranderd is, Tailstorm was vaak bij de rivier geweest en de poes had haar weleens bekeken, maar durfde zich nooit te laten zien. Tailstorm kent haar dus niet meer en reageert enorm onaardig. Haar zus ziet dat er iets mis is, en probeert contact te krijgen met Spotlight en vrienden/goede kennissen van Tailstorm. Ze willen dus allemaal een oplossing zoeken voor het probleem, maar de dag dat ze willen ingrijpen, is Tailstorm verdwenen. Spotlight en Tailstorm's zus zoeken naar haar, en vinden haar... Tailstorm ligt dood op het Thunderpath. Mvg, Lyan Note :: Voordat de Storyline begint zal er ook nog een nestje geboren worden!
Laatst aangepast door Tailstorm op zo 24 feb 2013 - 16:33; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] zo 17 feb 2013 - 18:26 | |
| |
|
| |
tessa 39
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] zo 17 feb 2013 - 19:27 | |
| ik wil wel I am a happy, friendly cat, when your a clanmate....Cornkit- Morningcloud- zephyr- Lighteye |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] zo 17 feb 2013 - 20:22 | |
| Yay! Toch nog iemand =) Zou ik misschien een aanmelding mogen hebben met wat meer informatie, of gewoon een karakter beschrijving. Dat zou heel fijn zijn ;3 |
|
| |
tessa 39
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] ma 18 feb 2013 - 16:17 | |
| Morningcloud is nieuwsgierig, aardig, moedig en komt altijd voor anderen op. Ze probeert katten die het moeilijk hebben zo goed mogelijk te helpen maar is soms wat wantrouwig door pestkoppen die haar pesten toen ze een leerling was I am a happy, friendly cat, when your a clanmate....Cornkit- Morningcloud- zephyr- Lighteye |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] ma 18 feb 2013 - 18:47 | |
| Dankjewel, ik zal je op mijn mentale lijstje zetten ;3 Verder nog iemand? |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] di 19 feb 2013 - 15:55 | |
| Sorry voor de dubbelpost, maar er is nu ook een StarClan cat nodig voor de verhaallijn, die Tailstorm tegen komt in StarClan! |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] zo 24 feb 2013 - 16:39 | |
| Suntail wil wel de StarClan kat spelen |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] zo 24 feb 2013 - 16:40 | |
| Oke, dan ben je gekozen, aangezien ik niet echt andere aanmeldingen verwacht c:
|
|
| |
✗Pocahontas 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] ma 25 feb 2013 - 17:39 | |
|
Oh, ik zo heel erg graag de zus willen zijn van tailstorm!
Pinksong is een 3 kwart lang harige muis grijzen poes. Ik heb nog niet veel met haar gedaan omdat ik nog gingen zoek. Pink zit in TC. Pink is een aprate fijn poes, met haar eigen kijk op de wereld. Soms kan ze een erg rare vogel zijn, en is erg speels voor haar leeftijd.
|
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] ma 25 feb 2013 - 18:54 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] ma 25 feb 2013 - 20:48 | |
| Ik heb Snowface in de aanbieding als zus c:
Een witte poes met op haar gezicht tabby lijnen c: Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: :: My dear sister... :: [Storyline] | |
| |
|
| |