| [Storyline] Time of D Y I N G'}} | |
|
|
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 26 maa 2013 - 13:18 | |
| Mijn bedoeling is om over twee weken te beginnen. Dus meld je aan! Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} vr 29 maa 2013 - 13:00 | |
| Ik Doe Mee!
- Naam: Christina
- Welke rol: De poes.
- Met wie: Blueeyes
- Motivatie: Blueeyes is een geheel gestoorde poes, maar heeft ook haar goede kanten. Ze is er nog steeds kapot van dat haar ouders zijn vermoord door een RiverClanner, en ook sindsdien is ze gestoord. Toch moest ze ooit een normale poes worden. Daarom vond ik dit een perfecte kans. Nadat ze merkt dat ze drachtig is weet ze dat zij nu een ouder wordt, en dus ook goed voor haar kitten moet zorgen. Als ze merkt dat ze verantwoordelijk moet worden, wordt ze weer een beetje normaler. Ook volg ik Smoketear al heel lang, omdat ik hem gewoon erg speciaal vindt.
- Eventuele idee: Eerst wilde ze voor de kitten zorgen, hopend dat hij niet te veel op Smoketear zou lijken, maar als ze hem ziet en dus ook ziet dat hij veel op de kater lijkt zal ze de kitten verafschuwen. Uiteindelijk wordt de kitten geadopteerd door Mousefur en na een tijdje zal de poes zich toch ergens schuldig voelen, maar ze zal toch geen contact opnemen met haar kitten. Misschien als hij ooit ouder is zal ze ooit naar hem toe gaan, zonder te zeggen dat zij z'n moeder is, maar dat zullen we wel zien.
|
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| |
| |
Babs 104 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} vr 12 apr 2013 - 17:21 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:01 | |
| Ik wil graag een gevecht met enkele rogues waar bij Smoketear één van hun vermoord/bijna vermoord! Wie wilt? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
x 854 Actief
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:07 | |
| Sam is geaccepteerd om te vermoorden!
@Chriss, Icoon half vermoorden is niet meer nodig, maar je kan met Icoon wel gewoon deel nemen aan het gevecht als je wilt. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
x 854 Actief
| |
| |
| |
Viktor 212 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:11 | |
| Bedankt ^-^
Kat die vermoord word: Sam - Quinty
Katten die deel nemen aan 't gevecht Icoon - Chris James - Viktor ______________________________ Helemaal prima, ik zal t topic openen!
Dan zoek ik nu een kat voor het volgende gevecht die wraak neemt op Smoketear omdat hij een rogue heeft vermoord! Dus iemand die hem bijna dood maakt! Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:16 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:29 | |
| Q, eigenlijk was het de bedoelling dat Sam samen met andere rogues betrapt worden op Riverclan territorium. Dus in dit geval dat Smoketear Sam, Icoon, en James tegen komt op Riverclan territorium. Dat Smoketear hun aanvalt, Sam vermoord, en dat James en Icoon daarna weg gaan met Sam en wraak zweren. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:31 | |
| Oh, wacht. Op die fiets. Ik loop achter met de storyline~
Anywayz, just ignore my last postthingy x'D Ik zal 'm verwijderen~ |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} di 23 apr 2013 - 21:38 | |
| Morgen open ik 't topic... Al mogen jullie ook wel een topic maken waarbij jullie als groepje op Riverclan territorium komen (: Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] Time of D Y I N G'}} | |
| |
|
| |
|