|
| «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} | |
| Stijn 178
| |
| | | | Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} za 16 feb 2013 - 22:22 | |
| Gandalf~Voor bilbo's deur~wachtend GandalfGandalf tikte met zijn poot op een ronde groene deur. "Is er iemand thuis?", bromde hij. Gandalf had een lage brommende stem. Er kwam geen antwoord. Hij bonkte nu op de deur. "Je mag eens drie keer raden wie er is, een goede vriend.", bromde hij wat harden. Hij schudde zijn kop, zijn lange grijze haren wapperden in de wind. Hij opende zijn kaken en bromde nog wat luider: "Bilbo jongen doe eens open." Hij werd het wachten beu. Hij keek door het groezelige raampje, er was wel beweging. Weer schudde Gandalf zijn kop.
Laatst aangepast door Ashkit op do 21 feb 2013 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} do 21 feb 2013 - 16:23 | |
| Bilbo || Thuis in The Shire || Vrolijk Met een glimlach stond Bilbo op. Hij had honger, en net als altijd, was het eerste wat hij deed een ontbijt maken. In de kasten vond hij genoeg om een lekker maal van te maken. Goedgehumeurd dekte hij de tafel, en legde al het lekkere eten er netjes op. Tenslotte nog een klein houten bordje, en hij kon beginnen. Tevreden kauwde hij op een stukje spek. Buiten scheen het zonnetje, en hij hoorde de buren al rondscharrelen. Die waren over het algemeen altijd s'ochtends vroeg bezig. Bilbo at zijn ontbijt, en verlangde naar wat bessen. Na wat gerommel in de houten kastjes, vond hij een bakje met bosbessen van een goed jaar. Hij nam de helft mee, en bewaarde de rest als toetje voor vanavond. Net toen hij ging zitten met het bakje bosbessen, werd er geklopt op zijn ronde, groene deur. Bilbo twijfelde, open doen? Hij zat pas net, en had niet bijzonder veel zin in bezoek. Nu werd er weer geklopt, het klonk als een verstorend gebonk in de vrolijke Shire. Nu moest Bilbo wel opendoen. Lichtelijk geïrriteerd, baande hij zich stommelend een weg door zijn huisje. Hij opende de deur, en keek toen heel verbaasd op. 'G..gandalf? Nee maar, wat een verassing! Kom erin.' bracht hij verbaasd uit, en hield de deur open voor zijn oude vriend. It doesn't matter why you did, but how you did |
| | | Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} do 21 feb 2013 - 20:07 | |
| Gandalf~In Bilbo's huis(je)~Vriendelijk en Bedachtzaam
'G..gandalf? Nee maar, wat een verassing! Kom erin.' Gandalf glimlachte. "Ah, bedankt en goedemorgend trouwens.", bromde Gandalf vriendelijk. Ik zal maar zeker ineens ter sprake komen, dacht hij. Toen zag hij de bossbessen staan en liep er naartoe. Na een grondige besnuffeling stelde hij vast dat ze al een jaar vervallen waren. Hij draaide zich om. Door zijn grote botste hij tegen de kroonluchter. "Auw!", riep hij. "Nou Bilbo, zet je even wat wat ik nu ga vertellen zal je zo verbazen..." Hij moest zijn zin niet eens afmaken iedereen wist dat Gandalf verzot wat op reizen maken. "Dus, ik zou je willen vragen om mij samen met een paar dwergen te willen vergezellen op de reis naar hun verloren berg, land of hoe je dat ook noemt.", zei hij bedachtzaam. |
| | | Stijn. 239
| |
| Onderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} do 21 feb 2013 - 20:27 | |
| Thorin~Bilbo's huis~denkerig
De warme middag zon scheen op mijn donkere haar. Ik wandelde over licht groen gras, rare hobbit beestjes keken me aan ze vroegen zich waarschijnlijk af wat een dwerg nou in hun vredige dorpje deed. Het boeide me eigenlijk helemaal niet. Ik liep recht door..aan het einde van het paadje ging ik links. De oude tovenaar gandalf had gezegd dat ik hier de hobbit Bilbo Balings zou ontmoeten. Ik had de hobbit nodig voor mijn missie ik wou mijn huis terug. Ik stond voor een ronde groene deur, ik klopte hard op de deur en wachtte tot hij werd opengedaan. |
| | | 116
| |
| Onderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} vr 22 feb 2013 - 22:24 | |
| | Smaug | The Lonely Mountain | A little bit sleepy | Al jarenlang was zijn lichaam bedekt met munten en werd hij slechts af en toe wakker om wat te eten en te genieten van zijn overwinning. Ook nu, had hij zijn slaap tussen het goud gevonden, maar zijn rug was niet langer bedekt. Smaug opende zijn ogen en knipperde verbaasd, waarna hij om zich heen keek. Hij stond op, waardoor zijn grootte goed te zien was en zijn goed gebouwde lichaam zich weer tot 'leven' kon wekken. Hij vernauwde zijn ogen en tuurde om zich heen, zoekend naar de reden waarom hij gewekt was en zijn goud was verminderd. Hij kwam er al snel achter toen een stel gore creaturen de zaal binnen kwamen. Het waren er hoogstens twee, maar zij kaapten zijn goud. Smaug hees zich op tot hij volledig zichtbaar was en zwiepte nijdig met zijn staart heen en weer, waarna hij siste om de aandacht van de Orcs op zich te nemen. Al snel hadden de Orcs zijn aanwezigheid ontdekt en rende zij op hem af. Smaug ontblootte zijn tanden en ving de eerste Orc op, waarmee hij de ander goed kon afschudden en zo een deel van zijn wraak had genomen... | Stormfur | Splashwater | Acornpaw | Tailstorm | |
| | | Katero 561 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |