[GZ] Pleegkitty!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Pleegkitty!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honeyspots
StarClan
[GZ] Pleegkitty! RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:18

I can't believe I am actually doing this ..

Nou.. ik kwam dus op het idee door een AMV van Hollyleaf, maar ik zoek een kleine pleeg kitten voor Honeyspots! : D
eentje die haar ouders is kwijtgeraakt, het liefst heel recent en nog niet zo oud is. Ik heb al een klein verhaallijntje uitgedacht. Laten we de onbekende kitten eventjes Unknownkit noemen:

Unknownkit is een gelukkige kitten, ook al is ze de enigste van haar nestje die het heeft overleefd voelt ze zich nooit alleen. Haar ouders houden heel erg veel van haar en besteden meestal al hun aandacht aan haar. Wanneer haar vader de moeder meeneemt op een gezamenlijke jacht komen ze niet terug. Unknownkit merkt dit pas als ze wakker word in een lege kraamkamer en de geur van haar ouders nagenoeg weg is. Ze heeft door het hele proces heen geslapen (zo'n halve dag). Ze gaat ze zoeken in het kamp maar kan ze niet vinden. Vastberaden trekt ze het territorium in en vind ze. Bebloed, toegetakeld, verminkt, dood. Honeyspots vind de lijken en de kit. De rest laten we een beetje ontwikkelen vanaf hier, Honeyspots en Unknownkit krijgen wel een hechte band<3

De moordenaar van de ouders is een BloodClan kat, een onbekende die nooit een naam zal krijgen en nooit in beeld zal komen. Wat ik dus zoek is eigenlijk een kleine pleeg kitten die rond de twee manen oud is. De maximale leeftijd is vier manen~ (en het liefst een klein poesje, katertje mag ook!) Het mag bestaand zijn of nieuw. Ik weet niet of Sharon/Cindersmoke het hier ook mee eens dus daar hoor ik het nog van. Misschien wakkert dit ook Honeyspots haar moeder gevoel aan voor de kits die ze later gaat krijgen, wie weet~

Hier is het lijstje;

Code:
[size=11][i]Ik wil pleeg kitten zijn!~[/i]
[b]Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat):[/b]
[b]Kitten naam:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Bestaand/Nieuw:[/b][/size]

Dat was het!~
Groetjes, Lianne

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[GZ] Pleegkitty! Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw'
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL

62
Actief

CAT'S PROFILE
Emberpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:22

Ik wil pleeg kitten zijn!~
Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Lili
Kitten naam: Twilightkit
Geslacht: Vrouwlijk
Bestaand/Nieuw: Bestaand, en ik zou het heel graag willen ^^

[GZ] Pleegkitty! Fu9gnq

Be Safe,Be Happy, and believe in yourself..!!!

Brokenkit
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Lyan Payne |
23
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:25

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Lyan
Kitten naam: Linekit
Geslacht: Female
Bestaand/Nieuw: Nieuw

| Lyan Payne | | Iro Horan | Chris Styles | Unknown Tomlinson | Lyra Malik |

[GZ] Pleegkitty! 30j5miq

Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:27

Op het mentale lijstje!~
Woo! Aanmeldingen : D

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[GZ] Pleegkitty! Honeypaw1sig
Innerstar
StarClan
[GZ] Pleegkitty! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:35

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Nath
Kitten naam: Shadekit
Geslacht: Katertje
Bestaand/Nieuw: Well, t account bestaat, maar is vrijwel nog nieuw niks mee gedaan x3

[GZ] Pleegkitty! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Milkyway
Elder
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:40

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Ceesje || Cesanne
Kitten naam: Nimblekit
Geslacht: She-Cat
Bestaand/Nieuw: Bestaand, maar nog niet echt iets mee gedaan

Spread the looooove c:
[GZ] Pleegkitty! 2ibcn4l
Xx:
Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:48

Ook op mijn mentale lijstje! aka WORD document 1.
Ik heb nog geen flauw benul wanneer ik ga kiezen, ik moet Sharon nog even vragen of zij het ook goed vind en even kijken hoeveel aanmeldingen ik in totaal heb uiteindelijk~

Aurorapaw
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:13

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Jara (is voor mn vriendin ;d)
Kitten naam: Duxkit
Geslacht: katertje

[GZ] Pleegkitty! Jtuixg
Things:
Cindersmoke
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:24

Ik ga akkoord, even dat jullie dit ook weten c: !
Cindersmoky eerst niet xD

Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
[GZ] Pleegkitty! Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Eriksen
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:31

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Soof :3
Kitten naam: Flarekit, -dash
Geslacht: Poes
Bestaand/Nieuw: Nieuw ;D

[GZ] Pleegkitty! Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:39

Even ter informatie, wat je met de kitten doet nadat ze geadopteerd is is helemaal aan jullie! ;D Zij/hij krijgt gewoon een nieuwe papa en mama (aa) en veel liefde<3

Softsnow
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Q
212

CAT'S PROFILE
Softsnow
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 23:17

» ɢ e ɴ e r α l «
Current Name; Lionkit
Former Names; x
Future Name; Lionpaw ~ Lionroar
Gender; Tom
Age; 3 Manen
Season Born; Newleaf
Sexuality; Straight

Mother; Sunheart[†] | Honeyspots [Foster]
Father; Brambleleaf[†] | Cindersmoke [Foster]
Brothers; No
Sisters; No
Grandmothers; Unknown
Grandfathers; Unknown
Other Family; Unknown
Bloodline; Riverclan

Lifestyle; Clancat
Current Clan; Riverclan
Former Clan; x
Future Clan; Starclan(?) ~ Dark Forest(?)
Current Rank; Kit
Former Ranks; x
Future Ranks; Apprentice ~ Warrior ~ Elder
Former Mentor; x
Current Apprentice; x
Former Apprentice; x

» o υ т ѕ ι d e «
Fur; Ginger with white belly, white socks & white muzzle
Coat Length; Long
Pattern; White patches
Eyes; Light blue
Pad Color; Pink
Nose Color; Pink//Brownish
Built; Strong built, very muscular
Extraordinary Things; When he's older, he will get a strong, deep voice.
Voice; Simba, the whole time
Theme; Shinedown – Simple Man

» ι ɴ ѕ ι d e «
Lionkit is een vrolijk katertje die graag op avontuur zou willen gaan. Hij kan niet wachten totdat 'ie apprentice is en zijn intrek kan maken in het territorium. Op de dag dat hij zijn ouders dood vind, in het territorium zal hem dit schokken. Hij zal zijn temperament verliezen en wilt helemaal geen apprentice meer worden. Ondanks dat hij zijn echte ouders nooit zal vergeten, zal hij Honeyspots en Cindersmoke als ouders gaan zien. Ook zal Lionkit stiller worden en graag alleen willen zijn.

Lionpaw weet niet zeker of hij blij of verdrietig moet zijn met zijn benoeming tot apprentice. Toch zal hij zich inzetten voor zijn mentor en zijn clan. Maar als hij eenmaal de smaak te pakken krijgt, zal hij het geweldig vinden en helemaal los gaan. Tevens zal hij stemmen in zijn hoofd gaan horen, die hem tot dingen gaan dwingen. Hij weet niet zeker waar deze stemmen vandaan komen of hij ze moet geloven, maar ze klinken geloofwaardig. Toch zit de dood van zijn ouders hem vaak nog dwars en zal hij vaker alleen willen zijn, om na te kunnen denken over het verlies dat hij heeft geleden.

Lionroar groeit uit tot een knappe, sterke warrior. Hij is een goede vechter en jager en doet zijn naam eer aan. In de loop van de manen heeft hij een diepe, warme stem ontwikkeld waarbij hij menig poes kan laten smelten. Toch is Lionroar niet echt bezig met liefde, meer met het beschermen van zijn clan. Maar een beetje gezelschap kan geen kwaad, toch?

Dislikes: Murderers, Bloodclan, Killing, Crowded Places

» ѕ ĸ ι l l ѕ & ĸ ɴ o w l e d ɢ e «
Hunting: ••••○
Fighting: ••••○
Sneaking: •••○○
Swimming: ••••○
Climbing: •••○○
Knowledge of Herbs: ••○○○
Smell: •••○○
Hearing: •••○○
Sight: ••••○
Social: •••○○

» ғ υ т υ r e «
Bepaalde dingen die ik met Lion van plan ben in de loop van zijn leven.

• Lionkit zal last krijgen van moodswings en zich hierdoor afschermen. Hij durft hier niet over te praten, omdat hij bang is dat andere hem zwak vinden.
  • Lionpaw zal bij zijn eerste jacht herinnerd worden aan de dood van zijn ouders en hiervan schrikken.
  • Lionpaw zal bevriend raken met een kat buiten de clan en moet hierdoor kiezen voor zijn clan of voor zijn vriend[in].
  • Lionpaw zal door de stemmen in zijn hoofd worden aangespoord tot een moord, maar gaat hier tegenin, hierna verdwijnen de stemmen.
  • Lionroar zal getuigen zijn van een moord en hierdoor kwaad worden op de moordenaar, hem//haar misschien zelfs vermoorden.
  • Lionroar zal last krijgen van uitvallen als iemand over zijn ouders begint en hierdoor agressief worden. Hij kan zichzelf hierbij volledig verliezen.

» p e r ѕ o ɴ α l «
Naam; Quinty
Ervaring; 3,5 tot 4 jaar
Bekendste Account; Silverfeather//Saxon//Lostvoice
Motivatie; Het is gewoon geweldig .w. En toen ik bezig was met plaatjes en een naam zoeken, heb ik zo'n geweldige ideeën voor Lionkit gekregen <'3
Extra; It's just epic xD Ik zie nu pas dat ik me niet echt aan je omschrijving heb gehouden, Liaan x'D Sorry for that (A)
[GZ] Pleegkitty! Lionbottom1

Lijstje~:

[GZ] Pleegkitty! WaThnZr
» Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. «
Snowrose
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 10:16

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Viktor
Kitten naam: Fruitkit - Fruitpaw - Fruitfly
Geslacht: female

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GZ] Pleegkitty! 15xa6vn
Innerstar
StarClan
[GZ] Pleegkitty! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 10:21

Innerghost schreef:
Spoiler:

Well, nu die aanvraag voorlopig niet door gaat voor River x Brave, heb ik nog eventueel een poesje.

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): Nath
Kitten naam: Covekit - Covepaw - Covemist
Geslacht: Poesje
Bestaand/Nieuw: Bestaand~

Name: Covekit // Covepaw // Covemist
Genger: She-cat
Sibling: Molekit and Otterkit died.
Parents: Nightshine(R.I.P) x Wolftooth(R.I.P)

Looks:
As Kitten
Als kitten is Covekit lichtgrijs // donker zilver. Haar ogen zijn dan donkergroen met blauwe tinten er door heen. Haar vacht is al redelijk pluizig en dik als kitten, en ze heeft ook al mooie pluimen op haar oortjes. Haar staart is ook opvallend lang, dat haar uiterlijk wat tenger maakt. Als kitten kan je al aan haar zien dat ze een lenige snelle poes zal worden.
As Apprentice
Wanneer Covekit haar naam Covepaw zal hebben zal ze in het begin gewoon nog steeds haar kitten look hebben, die ook lang blijft hangen. Maar naar een moon of twee zal haar uiterlijk wat donkerder worden hier en daar en zal haar borst juist wat lichter worden. Ook haar ogen worden wat lichter en haar staart word alleen maar nog donkerder, dat zal ook het donkers zijn van haar vacht.
As Warrior:
Wanneer Covepaw haar naar Covemist zal hebben en ze vol groeit zal zijn, kan je goed aan haar zien waar voor ze is gebouwd. Voor het jagen. Ze is tenger gebouwd en heeft lange poten die geschikt zijn voor het rennen. Haar lange poten zullen ook van pas komen bij het vissen. Haar vacht is ook mooi getekend. Haar borst en buik zijn spier wit en haar snoet is licht zilver, haar poten zijn ook licht zilver met mooi donker grijze markeringen, die ze ook op haar kop heeft. Haar staart is donker grijs en aan het uiteinde word het juist weer wat lichter. Haar ogen zullen mooi mos groen zijn.

Karakter:
As kitten
Covekit is altijd een gelukkige, speelse, uitgelaten kitten, altijd op zoek naar avontuur, stil zitten is niks voor haar, al zal dat alles heel snel achteruit gaan. Wanneer haar ouders eens niet terug komen van een patrol, zal Covekit hun vinden, dood, vermoord, en dat zal haar Karakter vrijwel meteen om gooien naar verdrietig, boos, en bang. Ze is wat achterdochtiger naar andere katten toe en om haar vertrouwen te winnen moet je heel wat doen.[/strike].
As apprentice
Na de ceremonie en wanneer Covekit haar naam Covepaw zal dragen is ze al een stuk minder achterdochtig naar andere katten toe. Ze durft weer te spelen met andere apprentices, en dat allemaal door hulp die ze heeft gehad. Ook komt haar lust voor avontuur weer naar boven, maar die beeld van haar ouders kan haar soms nog nachten wakker houden, soms sluipt ze zelfs van uit de apprentices den naar haar pleeg ouders toe om troost te zoeken.
As warrior
Na veel hulp van haar pleeg ouders en vrienden gekregen te hebben is ze al snel klaar voor het warriorschap, en de goede trainingen die ze heeft gehad maakt het compleet, ze zal haar naam Covemist krijgen. Haar karakter is versterkt naar wijsheid, behulpzaam, wat meer zelfvertrouwen, en minder snel achterdocht. Ze merkt dat ze graag anderen helpt met zijn of haar problemen al gaat ze nog steeds niet uit de weg voor een leuke jacht wedstrijd met haar vrienden of wie dan ook. Vechten is niet haar sterkste punt, en dat zal het ook nooit worden.

Voorbeeldpost:
Als kitten:
Als apprentice:
As Warrior:

Waarom ik een pleegkitten wil zijn: Well, I love Covekit, and she has to be an Riverclan kit <3 And I also Love Honeyspots x Cindersmoke, they're so cute together <3

[GZ] Pleegkitty! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:10

Goddomme! Jullie maken me het ook echt niet gemakkelijk hé? )':
Ik zet jullie op het lijstje.

Oproep aan iedereen; Als je er over twijfelt, plaats je aanvraag dan niet. Ik heb liever dat je je terug trekt als je denkt dat je hem/haar uiteindelijk toch niet actief kunt houden dan dat je je twijfelend aanmeld.

Also; Je kan je nog aanmelden tot maandag middag! :3

Shrewstar
StarClan
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 13:34

Ik denk dat ik me toch terug trek D:
Ik ga me wel aanmelden voor het echte nestje, want pleegkittens, daar voel ik me niet geheel tevreden bij.
Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 15:13

Psh, vooruit dan :E
Dan haal ik jou van het lijstje af! c:

Foock everything, we kiezen nu al!

Honeyspots
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 15:54

Voorgeef me voor de dubbelpost! ):

Je kunt je weer aanmelden! Want we kunnen echt niet kiezen )':
Het kan nog tot maandag middag!

Blossomkit
Member
[GZ] Pleegkitty! DPKsfdL
noem mij maar: Lilifee of Lili
30
Actief

CAT'S PROFILE
Blossomkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 16:12

Gebruikersnaam (die van jou, niet je kat): lili of Lilifee
Kitten naam: Blossomkit
Geslacht: poes
Bestaand/Nieuw:
Bestaand: hiero xD

Algemeen

Naam: Blossomkit~Blossompaw~Blossomfoot
Geslacht: Poes
Clan: Riverclan xD
Manen: Unborn
Rang: Kitten
Ouders: Dead
broer(s) en zus(sen): x
Pleegouder: Honeyspots

Vaardigheden

Snelheid: ****°
Uithoudingsvermogen: **°°°
Doorzettingsvermogen: ****°
Behendigheid: *****
Jacht: *°°°°
Sterkte: *****
Zicht: ***°°

Uiterlijk, foto's

Als kitten
klik hier
klik hier 2
Als apprentice + warrior
klik hier

Uiterlijk, woorden

Als kitten
Blossomkit heeft een groen en een blauw oog. Ze heeft een slank lijf. Maar onder haar korte witte vacht zitten sterke spierbundels, je ziet ze bijna niet, maar als je speelt met haar voel je ze wel.

Als apprentice + warrior
Blossompaw/foot haar ogen zijn nu gedeeltelijk groen en blauw, Ze heeft nog altijd een slank lijf. Maar onder haar korte witte vacht zitten sterke spierbundels, je ziet ze bijna niet, maar als je traint/vecht met haar voel je ze wel.

Karakter

Als kitten
Vanaf dat Blossomkit haar oogjes heeft geopend zie je dat ze een grote mond heeft. Ze is niet brutaal, maar ze is een betweter tegen over de andere kittens. Maar haar hartje zit vol liefde, die ze dan ook laat stralen. Ze houd van spelen en het goed doen. Ze probeerd veel te ontsnappen uit de Nusery maar als haar ouders een paar keer "Nee!" zeggen ofzo dan houd ze zich weer bezig met spelen (in de Nusery). Luisteren doet ze heel graag, maar bevelen op volgen (van andere katten) is toch nog moeilijk. Blossomkit houd van 'staartje pak', dat is een spelletje waarbij de kittens elkaars staarten moeten pakken.

Als apprentice
Blossomkit krijgt haar apprentice naam: Blossompaw. Blossompaw is een babbelaar, geen grote mond meer, maar een mond waar veel meer uitkomt dan nodig is. Haar mentor legt haar dan ook vaak het zwijgen op. De warriors, deputy en leader moeten het maar 2 of 3 keer zeggen en dan doet ze het ook. Ze houd van grappen maken en dolt nog altijd even graag als in de kittentijd. Waar ze het liefste van houd is bij de Elders zitten en naar hun verhalen luisteren of haar vechttechnieken oefenen.

Als warrior
Blossompaw krijgt na manen training eindelijk haar warrior naam: Blossomfoot. Ze is uitgegroeid tot een geweldige vechter en een loyale kat. Haar mond die nooit stilstaat is verdwenen, maar niet helemaal. De grote mond van de kittentijd is weer terug maar dat gecombineerd met de babbelmond van haar apprenticetijd.

Mudkit~Blossomkit

Katten die ik actief hou:
StarClan
Lianne
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitimema 18 feb 2013 - 17:44

en de aanmeldingen zijn dicht!

Sharon en ik hebben gekozen voor; Nathalie met Covekit. Gefeliciteerd!~
Voor diegene die het niet zijn geworden, waag nog een kansje bij het echte nestje. Want deze beslissing viel ons zwaar en het kiezen viel niet mee. Dus voor diegene die niet zijn gekozen; tot het echte nestje! heel erg veel manen later

Sharon en Lianne c:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Pleegkitty!   [GZ] Pleegkitty! Icon_minitime

[GZ] Pleegkitty!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: